Citat:
Ursprungligen postat av
Mirandamirage
Kan det stämma med ekonomin?
Iallafall, är så grått, trist och tråkigt i Ryssland. Just gällande miljön. Annars hade jag gärna flyttat dit.
Ryska män är mer maskulina i jämförelse med svenska feminiserade halvmän och det är en fördel.
Har mer konservativa åsikter, och skulle därför trivas i Ryssland, däremot är det synd på yttrandefriheten, även de som inte delar mina åsikter bör få yttra dem fritt utan att riskera förföljas, kastas i fängelse alternativt dödas. Med Putin på sämre humör, kan problem uppstå, även om jag inte lär drabbas personligen.
Är ryzzar maskulina?
Jag skulle säga primitiva. Lika maskulina som chimpanser.
Har du sett en välklädd piss-ryzz? Nån italiensk jävla parkas för 40 papp gör dig inte maskulin. Inte heller platåskor från Prada för 25 pjucks. För att du har mindervärdeskomplex för att du är kortare än dina egna döttrar. Det ger enbart ett korkat intryck.
Maskulin är inte samma sak som rå, oborstad, ouppfostrad, nersupen förljugen piss-ryzz.
Att klappa på sin partner eller ungarna är inte ”maskulint” - det är efterblivet.
Att inte ens kunna få fram en snygg, funktionell bil utan tvingas vända sig till tyskar och italienare - med en folkmängd som är tre gånger så stor - måste det vara det ultimata beviset för att vara en kärringnation. Tekniskt helt obegåvade och efterblivna soya-ryzzar. Kan dom ens byta däck själva eller skickar dom bilen till skroten när dom får punktering?