2020-06-29, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0l1
Du lurar ingen med ditt påstådda intresse. Varför skulle en person som är intresserad av kriminalitet enbart rikta in sina frågor på var tre specifika grabbar sitter?
I mina ögon talar inte det för ett intresse för kriminalitet, utan ett intresse av att komma åt just dessa grabbar.
Om jag har fel, så berätta gärna vad som intresserar dig inom kriminalitet? Än så länge har du visat noll intresse för det.
Instämmer, exakt vilken anstalt någon sitter på är ju bara extremt ointressant för en som är intresserad av ”kriminalhistoria” är 36 år gammal och refererar till ett i vart fall då tjugo år gammalt skolarbete
Antingen dum i huvet eller utvecklingsstörd lyder min diagnos 🤷‍♀️

Dessutom är det ovesäntligt vart de sitter just idag, de kan flyttas med en minuts varsel....
Citera
2020-06-29, 19:25
Medlem
Lika bra inte skriva nåt. Utan bara följa med och läsa i diskussionen/erna..
Citera
2020-06-29, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Instämmer, exakt vilken anstalt någon sitter på är ju bara extremt ointressant för en som är intresserad av ”kriminalhistoria” är 36 år gammal och refererar till ett i vart fall då tjugo år gammalt skolarbete
Antingen dum i huvet eller utvecklingsstörd lyder min diagnos 🤷‍♀️

Dessutom är det ovesäntligt vart de sitter just idag, de kan flyttas med en minuts varsel....
Tack för din bedömning av min diagnos den värmde verkligen..
Citera
2020-06-29, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xylor
Tack för din bedömning av min diagnos den värmde verkligen..
Jag skiter i vad som värmer eller ej, du är bara jättekonstig! Vem fan refererar ens som vuxen till nått jävla skolarbete som är tjugo år gammalt
Citera
2020-06-29, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xylor
Lika bra inte skriva nåt. Utan bara följa med och läsa i diskussionen/erna..

Kära Xylor, är trist denna tongång mot dig pga av ditt intresse, det är onödigt tycker jag.

Jag gjorde fel jag med men jag bad om ursäkt.

Jag vet inte var Gm sitter, men får jag veta ska jag säga åt dig minsann.

Tror nog att fråga kriminalvården är det bästa alternativet.
Citera
2020-06-30, 02:44
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mofasti
Kära Xylor, är trist denna tongång mot dig pga av ditt intresse, det är onödigt tycker jag.

Jag gjorde fel jag med men jag bad om ursäkt.

Jag vet inte var Gm sitter, men får jag veta ska jag säga åt dig minsann.

Tror nog att fråga kriminalvården är det bästa alternativet.

Kriminalvården lämnar inte ut uppgifter om vilken anstalt personen sitter på men däremot går det att skriva till fångarnas förtroenderåd på saltvik,kumla,hall,tidaholm,norrtälje och höra sej för om någon sitter på nämnda anstalt.
Citera
2020-06-30, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av firebird1974
Kriminalvården lämnar inte ut uppgifter om vilken anstalt personen sitter på men däremot går det att skriva till fångarnas förtroenderåd på saltvik,kumla,hall,tidaholm,norrtälje och höra sej för om någon sitter på nämnda anstalt.

Tackar för information.

Då får vår käre vän Xylor göra detta och hoppas på svar för sitt intresse
Jag har inga frimärken hemma så jag kan inte göra det.
Citera
2020-07-02, 19:23
Medlem
Mofasti. Blir tyvärr inte något sådant åker bara på massa påhopp, kallad massa grejer. Så hädanefter är ja endast med och läser kommer inte skriva en punkt till.
Citera
2020-07-08, 13:46
Medlem
Allmänt tyst i tråden. Nåja finns väl inget mer att skriva om!!
Citera
2020-07-13, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henkamb
Trist när gamla vänner går ner sig sådär. Får hoppas att han får ordning på sitt liv.
Ja, jag bryr mig verkligen om Johan. Kände honom innan i många år, innan pulvret tog honom helt. Han är bra när han är sig själv, sofia däremot är en parasit
Citera
2020-07-17, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ok99
Ja det här var ju verkligen moget snack , skulle dessa barn se höra eller läsa dessa sjuka uttryck så är det barnen ni skadar onekligen , har det slagit er någon gång håll er till lagens långa arm förlita er på den och låt era äckliga uttryck läggas under sten

Dina inlägg om fallet verkligen lyser och blinkar om att du är närstående.
Citera
2020-07-17, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D0l1
Du lurar ingen med ditt påstådda intresse. Varför skulle en person som är intresserad av kriminalitet enbart rikta in sina frågor på var tre specifika grabbar sitter?
I mina ögon talar inte det för ett intresse för kriminalitet, utan ett intresse av att komma åt just dessa grabbar.
Om jag har fel, så berätta gärna vad som intresserar dig inom kriminalitet? Än så länge har du visat noll intresse för det.

Du verkar snarast paranoid. Det är väl snarast naturligt att man fördjupar sig inom olika områden under studier och sedan har kvar sina intressen.

Vilka intressen har du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in