Citat:
Ursprungligen postat av
Durandal88
Under alla dessa år jag följt mordtrådar o div kriminalfall här på fl.b har jag knappast sett någonsin så mycket experter skvallergrejjer som heter "från säkra källor" so on so on från figurer med två tre inlägg o alla dessa minsann "vet" alltihop med rekord slagna i ett från nån/nåt "miffoasti" Det får en verkligen en att undra hur det står till med kiruna? Om man har teorier vilket de flesta har så skriv ffs TEORIER istället för detta ständiga "från säker källa" osv. Jag TROR de tre verkar hålla käften om allt polisen inte presenterar som bevis för att komma undan mord. för åklagaren har bevisbördan på sig så när var hur och VEM som orsakat BOs död kan om de kniper käft göra att de klarar sig undan mord helt o endast döms för brott mot griftefriden. O vad vet vi om hur det ligger till? Åkl. har knappast något kort om ingen av dem pratar. Men klarar de sig verkar då ingen av dem ha nån större framtid i kiruna när alla känner alla där.
Haha, så du tror seriöst att det är antalet inlägg man gjort som betyder om man har rätt eller inte? Snacka om härskarteknik de' luxe. Det var bland det mest korkade jag läst på ett bra tag.
Skulle nog snarare ta inlägg från nya medlemmar mer seriöst än de som spridit sin skit i massor av trådar. Kan ju även vara så att man vill skydda sin identitet, men det har du väl inte tänkt på.