Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-31, 12:26
  #1
Medlem
Hej! Har ett väldigt störande problem som jag skulle veta om nån annan stött på och ifall det går att lösa..

Min skärm på mobilen lyser upp hela tiden, ligger den låst på ett bord så börjar skärmen lysa hela tiden som att det är någon som rör den och detta har börjat hända allt oftare, nu är det kanske 1 gång per minut.. Batteriet i min telefon är riktigt kasst och börjar tro att detta kan vara en av bovarna till detta.. Någon mer som stött på detta problem?

Den ligger alltså på bordet nu. Skärmen är helt svart. Då dyker plötsligt den blåa "skärmsläckaren" eller vad man ska säga upp. Mobilen lyser upp och skärmen blir blå eller vad man ska säga. Sen slutar den lysa 2-3 sekunder senare.

Jag blir vansinnig utav det här....

P20 lite har jag. Den gör så ungefär var tredje minut.
Citera
2019-07-31, 12:39
  #2
Medlem
tokens avatar
Kolla dina notiser, det kan ju bara en app som pockar på uppmärksamhet.
Citera
2019-07-31, 13:18
  #3
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Kolla dina notiser, det kan ju bara en app som pockar på uppmärksamhet.

Fast det bör han ha sett så fall tycker man.
Annars så självklart.
Citera
2019-07-31, 13:20
  #4
Medlem
tokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallestrom
Fast det bör han ha sett så fall tycker man.
Annars så självklart.

Jo, fast min erfarenhet av Android är densamma som TS. Ibland kommer en notis, som inte yttrar sig som en banderoll, utan exempelvis enbart som en diskret ikon intill klockan. Skärmen lyser upp i för telefonen tror också den visar en banderoll.
Citera
2019-07-31, 14:30
  #5
Medlem
Kineserna spionerar på dig
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback