2023-02-11, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Utivarhage
Båda bet22 och betmaster blåser sina kunder och betalar inte ut pengar. Så den som spelar på dessa sidor kan lika gärna spola ner sina pengar i toaletten
Vill du se vad 22bet gjorde mot mig?! Och hur mycket de blåste mig på?!
Citera
2023-02-11, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Hur fan kan man lira på 22bet där de är curacao?
Detta visste inte jag då
Citera
2023-02-11, 14:13
Medlem
Citat:
Hur fan kan man lira på 22bet där de är curacao?
Hur bifogar man bild här i kommentarerna?! Är inte så teknisk av mig 🙈😁
Citera
2023-02-11, 14:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Juvemierda
Detta visste inte jag då

Samma. Men hur fan går de runt? Hade de scammat alla skulle de ju gått under. Men inte ens jag fick uttag och då var det inte på tal om stora summor heller.
Citera
2023-02-11, 17:48
Medlem
Citat:
Samma. Men hur fan går de runt? Hade de scammat alla skulle de ju gått under. Men inte ens jag fick uttag och då var det inte på tal om stora summor heller.
Jag kan säga så här.... Det är fett stor summa jag blev blåst på. Jag önskar att jag visste hur man bifogar bild så du kan se.
Citera
2023-02-11, 18:30
Medlem
Citat:
Jag kan säga så här.... Det är fett stor summa jag blev blåst på. Jag önskar att jag visste hur man bifogar bild så du kan se.

Ladda upp den här och posta länken

http://www.bilddump.se/
Citera
2023-02-11, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Donner123
Ladda upp den här och posta länken

http://www.bilddump.se/
http://www.bilddump.se/bilder/202302....234.110.6.png
Citera
2023-02-12, 01:09
Avstängd
Citat:
http://www.bilddump.se/bilder/202302....234.110.6.png

NEEEEEJ!! Lider med dig, fy helvete. Vad säger du kring dokumenten? Är de inte nöjda då heller? Så vad säger de egentligen? Reggade du dig bara och vann en sådan summa? Har du gjort små uttag som lyckats?
Citera
2023-02-14, 16:24
Avstängd
Blivit tungt limiterad på LVbet och kan enbart betta 60 NOK. Vann 17k men förlorat as mycket så har inte gått pluss. Har kunnat lägga till en match så jag haft 3 lag och då kunnat betta hur mycket jag vill men nu går det inte.. Hur länge är man limiterad? Har ni någon annan site som ni rekar?
Citera
2023-02-14, 20:14
Medlem
Citat:
Blivit tungt limiterad på LVbet och kan enbart betta 60 NOK. Vann 17k men förlorat as mycket så har inte gått pluss. Har kunnat lägga till en match så jag haft 3 lag och då kunnat betta hur mycket jag vill men nu går det inte.. Hur länge är man limiterad? Har ni någon annan site som ni rekar?

Gå vidare.. dom gjorde så på mig med… stäng kontot be dom dra åt helvete
Citera
2023-02-14, 21:34
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Gå vidare.. dom gjorde så på mig med… stäng kontot be dom dra åt helvete

Liknande grej lär ju hända på annan bookie med… :/

Har verifierat exakt alla dokument som går. Source of wealth (med massa dokument) inkluderat. Så det är ju väldigt bekvämt.

Är just nu på 18bet, men annat än dessa två vet jag ingen annan som är lika pålitliga. Vet du?

Deras limit borde ju vara högst temporär, inte vill de förlora kunder som då såklart går över till annan bookie. Det sker på automatik, deras limit. Säger de iaf.
Citera
2023-02-14, 23:11
Medlem
Citat:
NEEEEEJ!! Lider med dig, fy helvete. Vad säger du kring dokumenten? Är de inte nöjda då heller? Så vad säger de egentligen? Reggade du dig bara och vann en sådan summa? Har du gjort små uttag som lyckats?
Det var några bett som jag vann helt regelrätt. På tennis.
Var inte där länge som kund innan detta hände.
Technical issues stod det. De sa att min bank (Nordea) inte ville ta emot betalningen.. Men det var ren bullshitt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in