Lirat lite p Nucleonbet. Omfattande KYC och nu vill de ha mig p bild hllandes mitt krkort.
De vill ha detta som en PDF. Jag r inte jtteteknisk. Hur hade ni lst detta?
LVbet r min absoluta favorit, lngt mycket bttre n ngon svensk sida jag provat dessutom
18bet,
hur ser det ut med dessa? De har ocks mga licens men dr syns ju saldot i SEK och d rknas det ju som att man marknadsfr sig till svensk spelare ju?
Vad finns det nu med bettingsidor?
Schnellwetten, Quick.bet och gnget, alla under samma bolag.
Sedan LVbet.com, och deras systersajt EnergyBet har lagt ned bettingverksamheten.
Jag letar efter andra serisa bettingsidor.. det mste finnas fler n tv bolag!?
Senast redigerad av Maxjohan1983 2022-11-15 kl. 09:47.
Resterande som finns skulle jag aldrig spela p d chansen att f ut pengarna r minimala och dokumenten de krver r absurda skulle man vinna stort s r chansen stor att ditt konto bara stngs ner. D r det bttre att skita i spelpaus och frlora pengarna till legitima sidor dr man kan ta ut vinsten.
Har man problem och vill sprra sig p samtliga under detta brand r det bara att be om det i chatten s sprrar de p samtliga sidor men gr ocks att stnga av sig p en t gngen om man inte specifikt bad om att bli sprrad p samtliga.
Stake finns sklart ocks det r en seris sida men r lite krngligt att stta in med krypto men har man coinbase eller ngot s gr det smidigt och pengarna r i din kryptowallet direkt.
Jag skulle vilja pst att i stort sett alla bettingsajter utan svensk licens r gangstrar. De gr allt fr att det ska vara s svrt som mjligt att vinna och att ta ut pengar. Flertalet med Malta licens vilket betyder att Malta r inte lngre ngon seris aktr fr licenser.
Har skrollat trden och har inte sett ngon som verkar ha koll p Asiatiska bolag. Jag har haft konto p SBOBET i nstan 20 r nu och de fungerar hur bra som helst. En av Asiens strsta bookies med licenser p Filippinerna och p Isle of Man.
Bra terbetalning, runt 92-94% p 3-vgsspel och 95-98% p AHCP. Tar SEK som valuta (enl. deras lista, jag kr EUR sjlv). Brett utbud, de har tom AHCP p Europeisk Ishockey! Vintersport, Golf och i princip alla fotbollsligor i vrlden.
VISA, Mastercard, Neteller och Skrill accepteras och inga problem att registrera p Svensk adress.
22bet r de strsta asen ngonsin, de lt mig aldrig gra uttag. Dokument efter dokument skickades in, alltid samma visa. Underkndes dokumenten inte fr technical issues s var det ngot annat.
Mobilebet dremot, den r bra! Insert 20 euros play with 80.
Jag skulle vilja pst att i stort sett alla bettingsajter utan svensk licens r gangstrar. De gr allt fr att det ska vara s svrt som mjligt att vinna och att ta ut pengar. Flertalet med Malta licens vilket betyder att Malta r inte lngre ngon seris aktr fr licenser.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!