2023-02-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Liknande grej lär ju hända på annan bookie med… :/

Har verifierat exakt alla dokument som går. Source of wealth (med massa dokument) inkluderat. Så det är ju väldigt bekvämt.

Är just nu på 18bet, men annat än dessa två vet jag ingen annan som är lika pålitliga. Vet du?

Deras limit borde ju vara högst temporär, inte vill de förlora kunder som då såklart går över till annan bookie. Det sker på automatik, deras limit. Säger de iaf.

Dom vill ha kunder… Kunder som förlorar … kör på estländska sidor du får ut dina pengar utan problem. 18bet är scam
Citera
2023-02-15, 00:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Juvemierda
Det var några bett som jag vann helt regelrätt. På tennis.
Var inte där länge som kund innan detta hände.
Technical issues stod det. De sa att min bank (Nordea) inte ville ta emot betalningen.. Men det var ren bullshitt

Technical issues, mhm standard
Citera
2023-02-15, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Dom vill ha kunder… Kunder som förlorar … kör på estländska sidor du får ut dina pengar utan problem. 18bet är scam

Stängde av mig helt från schenllwetten några år sedan. Instant uttag…

Fått mina utbetalningar från 18bet, men av trustpilot att döma så får all 1 star rating.
Citera
2023-02-15, 08:21
Medlem
Citat:
Stängde av mig helt från schenllwetten några år sedan. Instant uttag…

Fått mina utbetalningar från 18bet, men av trustpilot att döma så får all 1 star rating.

Som någon skrivit tidigare så får man ta trustpilot med en nypa salt och verkligen läsa recensionerna så att dåligt betyg verkligen betyder strul med cashout och inte det vanliga " Buuuuuuu jävla bögsida jag förlorade alla mina pengar 1/5 i betyg"
Citera
2023-02-15, 14:00
Medlem
Citat:
Technical issues, mhm standard
Precis
Citera
2023-02-21, 14:56
Medlem
på 18bet står det Restricted access Sweden, så där går det inte att öppna konto
Citera
2023-02-22, 19:30
Medlem
Någon mer som inte kan sätta in pengar på Schnellwetten?

Dessutom kan jag inte registrera mig på Quick.bet + de flesta andra sidorna som det pratas om här, har fler det problemet?
Citera
2023-02-22, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Någon mer som inte kan sätta in pengar på Schnellwetten?

Dessutom kan jag inte registrera mig på Quick.bet + de flesta andra sidorna som det pratas om här, har fler det problemet?

Ifall du har exempelvis spärrat dig hos Quick.bet syskon sidor etc så kan du inte registrera dig eller sätta in pengar på den sidan eller de andra sidorna som de är ihop med så att säga
Citera
2023-02-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Ifall du har exempelvis spärrat dig hos Quick.bet syskon sidor etc så kan du inte registrera dig eller sätta in pengar på den sidan eller de andra sidorna som de är ihop med så att säga

Det har jag inte gjort. Det finns liksom ingen knapp på sidorna att regga sig via utan bara login?
Btw så tack för ditt svar!
Citera
2023-02-22, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Det har jag inte gjort. Det finns liksom ingen knapp på sidorna att regga sig via utan bara login?
Btw så tack för ditt svar!

Aha himla skumt, har funnits där de har gått att registrera sig innan. Då förstår jag din förvirring så
Citera
2023-02-22, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Aha himla skumt, har funnits där de har gått att registrera sig innan. Då förstår jag din förvirring så

Är spelsugen som fasiken och brukar alltid lira på Schnellwetten men dom har tagit bort banköverföring och kort insättning har inte funkat på 48h, därför har jag nog provat på 10 olika sidor som det snackats positivt om i denna tråd men det är exakt samma sak på dom alla att det går inte att regga sig. Jag har till och med öppnat någon suspekt ewallet och satt in pengar där i förhoppning att det skulle funka på Schnellwetten men det funkade inte så nu sitter det stålar där som jag varken får in eller ut haha
Citera
2023-02-24, 05:38
Medlem
baraettnamns avatar
Jag man rekomndera lvbet , en av dem bästa med mga , dock lite långt verfering process men kan har tagit ut mer än 50k där utan problem
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in