• 1
  • 2
2019-07-27, 17:39
Hej undrar en fråga det går ett ryckte på Internet att webmaster för bodycontact sitter i fängelse för Eko brott är det någon som kan styrka detta?
Citera
2019-07-27, 17:54
Citat:
Ursprungligen postat av peterboras033
Hej undrar en fråga det går ett ryckte på Internet att webmaster för bodycontact sitter i fängelse för Eko brott är det någon som kan styrka detta?

Har hört talas om den sidan.... Inte hört om det ryktet, är inte medlem där , men vet vad det är för sida.. Vet du hur många gånger den sidan varit med i Efterlyst? Senast en man som bestämde träff med en kvinna som rövade bort henne och höll henne fastlåst med kedjor i ett ödehus i Skåne. Du borde inte vara medlem där.
Citera
2019-07-27, 17:58
Tack för tipset det är en kille på nätet son skrivit det om bodycontact han har skrivit med sitt telefon nummer och vart han bor osv. Ska det vara trovärdigt eller är det en snubbe son vill lura bort någon?
Citera
2019-07-27, 22:06
Moderator
MondoBizarros avatar
Tveksam flytt men det var det närmaste jag kunde tänka mig.

Länktips: övrigt --> Företagsskvaller
/Moderator
Citera
2019-12-22, 01:04
Medlem
BodyContacts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterboras033

Nej, jag sitter inte i fängelse för påstådda ekonomiska brott och jag har inte dött i en bilolycka heller.
Jag vet vem som troligen spridit dessa rykten. Otur för honom.
Citera
2020-01-18, 12:49
Precis det är någon som inte har något liv som skrivit det
Citera
2020-01-18, 17:07
Medlem
POTATISHACKANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyContact
Nej, jag sitter inte i fängelse för påstådda ekonomiska brott och jag har inte dött i en bilolycka heller.

Är du ägaren till BC!
Har träffat min nuvarande sambo på BC och har fått tag på flera älskarinnor där. Är nöjd med sidan men försök locka dit lite mer 19åriga blondiner som gillar lite äldre killar
Citera
2020-09-15, 20:34
Medlem
rejdars avatar
Vad är det som händer med Bodycontact nu? Ligger nere större delen av de senaste dagarna...
Citera
2020-09-16, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellyz
Har hört talas om den sidan.... Inte hört om det ryktet, är inte medlem där , men vet vad det är för sida.. Vet du hur många gånger den sidan varit med i Efterlyst? Senast en man som bestämde träff med en kvinna som rövade bort henne och höll henne fastlåst med kedjor i ett ödehus i Skåne. Du borde inte vara medlem där.

Är det Martin Trenneborg ska "bunkerdoktorn" du tänker på? Det var ju länge sedan (och inte ett ödehus utan ett för ändamålet byggt hus maskerat som maskinhall på Trenneborgs gård.
Citera
2020-09-20, 13:30
Medlem
rejdars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engineer
Är det Martin Trenneborg ska "bunkerdoktorn" du tänker på? Det var ju länge sedan (och inte ett ödehus utan ett för ändamålet byggt hus maskerat som maskinhall på Trenneborgs gård.
Nej, tråden är gammal, var ett ödehus i Halland nära E6 har jag för mig.
Citera
2020-09-22, 16:56
Medlem
bdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyContact

Du bara skiter i sidan?

För du fixade sidan med en gammal backup för snart fyra veckor sen, permis snart igen så den
kan börja fungera igen?
Citera
2020-11-06, 13:39
Medlem
om du är ansvarig för BC, varför låta den förfalla? Sälja?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in