2019-07-28, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bavaro
Nja....det med för mycket hud är väl fr en viss religon mot en annan?

Men duktigt kränkt blev hon ju, det måste hon ju kunna hävda för ett skadestånd. Iofs är hon ju en vit kvinna lever i en i stort sett muslimsk stad, annars skulle ju inte en chafför uttryckt sig så o då får hon ju skylla sig själv så skadestånd utgår ej!

På vilket vis blev Amanda diskriminerad på grund av sin religion? Vilken religion har hon ens?
Citera
2019-07-28, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Jag har tröja på mig ja oavsett 28 eller 18 grader. Hade Amanda visat samma respekt som jag, hade problemet varit löst.
Vilket problem? Det ÄR inget problem. Sparka chaffisen så ingen annan tjej/kvinna råkar ut för den här mannen. Nu i det här vädret går jag omkring med klänning, väldigt kortärmad och på halva låret. Jag hade definitivt visat hud. Var går gränsen?
Citera
Medlem
Annacondas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Undra om det är samma person som körde bussen som tvingade av en kvinna vid fel torg, när hon skulle till Värnhemstorget
Varför gjorde han det?
Citera
Medlem
Sen fattar jag inte var AFA och feminister är när islamister håller demonstrationer i Sverige, som de nyligen gjorde för de islamister som SÄPO gripit. Islamism är en anti-feministisk, anti-HBTQ och fascistisk ideologi, var är AFA? Var är motdemonstranterna ? Var är feministerna? Detta är ju det verkliga hotet mot bögar och feminister i Sverige idag, inte lilla NMR.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av imrichbitch
Det där är ju inte helt sant då hon förmodligen blev diskriminerad för att hon var just en lättklädd KVINNA.
Chauffören hade ju med största sannolikhet inte avvisat en än mer lättklädd man, klädd i tex endast par badshorts.

Med all sannolikhet hade han agerat likadant mot en man klädd i enbart badshorts.
Citera
2019-07-28, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggBil
Med all sannolikhet hade han agerat likadant mot en man klädd i enbart badshorts.
Det kan du ju drömma om. Han hade aldrig slängt av en man, han hade överhuvudtaget ine VÅGAT kontrontera en man. Män får klä sig hur de vill, kvinnor ska vara täckta. De ska inte visa hud. De får enbart visa hud i sitt hem, om det inte finns män utanför den direkta familjen i huset. Då ska de vara täckta. Så jävla sjukt.
Citera
2019-07-28, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippaas
Jag har aldrig fått ett ”klagomål” när jag har klätt mig somrigt. Jag ser det du länkar, det betyder att vissa klagar på det. Man är bara en googling ifrån en artikel om vilken åsikt som helst!

Vågar nog inte träffa dig, du kanske tycker att min klädsel är provocerande.

Att du inte fått klagomål säger ju inte jättemycket om jag ska vara ärlig. Om du väljer att vara nästintill naken, men på din egen tomt, vem ska klaga? Att du säger att du klär dig somrigt, behöver ju inte betyda att du har täckning motsvarande en större bikini, och har man det har ju folk kanske inte rätt att klaga. Måste ju finnas ett mellanting mellan bikini och burka.

Ja, ska vi göra en undersökning på det, får du nog klä dig lite proffsigt, jag kommer inte vara i närheten av dig om du har badkläder i city.
Citera
2019-07-28, 18:54
Medlem
CassandraCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenskribent
Sen fattar jag inte var AFA och feminister är när islamister håller demonstrationer i Sverige, som de nyligen gjorde för de islamister som SÄPO gripit. Islamism är en anti-feministisk, anti-HBTQ och fascistisk ideologi, var är AFA? Var är motdemonstranterna ? Var är feministerna? Detta är ju det verkliga hotet mot bögar och feminister i Sverige idag, inte lilla NMR.

Jag har inte heller förstått mig på detta, men det verkar som feminister och "HBTQ" människorna tror bara för att muslimer är minoritet i sverige så ställer de sig på deras sida, men faktum är om muslimerna vore en majoritet i sverige skulle både feministerna och HBTQ människorna avrättas.

Väldigt konstigt det där, förstår mig inte på det... jag måste dra slutsatsen att HBTQ och feminister är riktigt jävla korkade och inte har en poäng över 70 i IQ.

Elller så är det något djupt psykiskt självhat som kommer ut genom att predika för människor som i sin tur skulle avrätta dem ifall de fick majoritet, jag vette fan.. konstigt är det
Citera
2019-07-28, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mialterego
Man kan inte hetsa mot busschauffören. Man vet inte vilken kontext och kultur han har bakom sig och sina erfarenheter. Han gjorde det som han ansåg var rätt och det måste vi respektera.

#jagärhär
#rymdkram
Han gjorde fel. Hans jävla kultur får han lämna när han passerar Sveriges gräns. Är det krig i hans hemland får han flytta till ett annat muslimskt land som inte har krig. Ex Indonesien.
Citera
2019-07-28, 18:56
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnyggBil
På vilket vis blev Amanda diskriminerad på grund av sin religion? Vilken religion har hon ens?
Säger som Stenmark.....svårt att förklara för de som int'begrip!

Herregud.....en chafför som nekade en ljushyad blond tjej med typiskt skandinaviskt utseende men hon kan naturligtvis vara buddhist men tillhör till med säkerhet 99% den kristna minoriteten i Malmö med orden att du visar för mycket hud.....vilken religon kör med de uttrycken och har kläder som inte ska visa hud!! Behöver du mer förklaringar??? Men man kan fortsätta att ha huvudet i sanden!!!
Citera
2019-07-28, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommer-vara-anon
Du menar att enligt svenska kulturen behöver man inte ha kläder på sig??
Är du dum på riktigt. Tjejen hade kläder på sig, hon gick väl inte på bussen i stringtrosor.
Citera
2019-07-28, 18:59
Medlem
Bavaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Är du dum på riktigt. Tjejen hade kläder på sig, hon gick väl inte på bussen i stringtrosor.

Mata inte trollen.....jag har en sådan efter mig också! Dom är som kackerlackor bara det att dom har huvudet jävligt långt ner i sanden.
Senast redigerad av Bavaro 2019-07-28 kl. 19:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in