2019-07-27, 14:22
Medlem
Loquitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nestor X
Egendomligt att Amanda inte har publicerat någon bild på sig själv iförd de kläder som enligt busschauffören var opassande. Vad är det som vi inte får veta?

Inlägget hon skrev igår i gruppen ’Honey & the bees’

https://postimg.cc/gallery/2j8ypctqc/
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av dapravda
Menar du att man ska ta hänsyn till det? Han får fanimig ta seden dit han kommit!!!!
Någon ska ju tvinga honom också. Vem ska göra det? Stefan Löfvén? Du? Det är ett jävla bölande om ”våra värderingar” när ingen gjort ett skit medan dessa värderingar spolats ner i avloppet via det allmänt påtvingade bög- och blatteälskandet. Sluta hänvisa till forna tider, de kommer aldrig tillbaka om du inte aktivt gör något åt saken.
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita
Hon låter som en blatte: ”Jag vill att den idioten får fucking sparken”.
Senast redigerad av GR82BSTR8 2019-07-27 kl. 14:24.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel
Lika oärlig nyhetsrapportering som vanligt. Visst var det gamle busschaffisen Olle eller Kenta som blev upprörd av Amandas lättklädda uppenbarelse?

Självklart! Och busschaffisKenta handlade helt av omtanke för tjejen såklart.
Citera
2019-07-27, 14:24
Medlem
Sverige är världskänt som frigjort och allmänt slampigt sedan 70-talet. Varför någon taliban skulle komma hit och tillåtas försöka ändra på det övergår mitt förstånd (IQ 130). Vi låter deras fruntimmer gå runt i diverse hucklen, så låt då våra tjejer visa det de vill visa. På allmänna platser ska naturligtvis respekt visas mot övriga. Shorts och linne låter dock fullt ok ur det perspektivet.
Citera
2019-07-27, 14:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsDen
Duger inte shorts som inte visar hängande skinkor? Och ett linne? Behöver man verkligen fläkta skinkor och bröst? Tanken för dessa kvinnor är att de ska verka sexiga, dom vill att män ska titta på dom.

Det är sexuellt detta med att visa så mycket som möjligt. Tror du hon svettas mindre om hon visar mer? Tror du att man blir svalare i 30 graders värme om man visar sina hängande skinkor? , sina bröst några centimeter till? Så nästan bröstvårtorna syns?

Du måste förstå att detta beror på att få uppmärksamhet, inte för att svalka av sig.

Vad gör det om hon vill ha uppmärksamhet?
Citera
2019-07-27, 14:25
Medlem
I malmö är ca 10 % av lokalbusscahaufförerna svenskar, de flesta dessutom över 50. Rätt många kommet från balkan men till största delen är det menafolk. Finns rätt stor andel ortodoxa muslimer och det var stora problem under ramadan då de varken åt eller drack under arbetsdagen
Citera
2019-07-27, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Kanske hade hon på sig den röda push up-behån hon bär på Facebook?

Förstås bedrövligt hur som.

Har observerat män som kliver ombord utan varesig topp eller bh.
Citera
2019-07-27, 14:27
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Flashback har alltså agerat domstol och dömt busschauffören utan att ens ha hört hans version av händelserna. Det kan ju vara så att flickan ljuger, överdriver eller har missförstått vad som sades.
Citera
2019-07-27, 14:28
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loquita

Var det allt? Den där busschauffören ska vara glad att han inte kom hit på 90-talet.
Den där klädseln var ju inte ens sexuell på något vis enligt mej, men synd att hon drar så höga växlar när hon skriver, det blir bara löjligt med dessa känsloyttringar.

Men visst, för en muslim så är blottade vader runkobjekt, och vi har tillräckligt med runkande busschaufförer i det här landet.
Citera
2019-07-27, 14:29
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Var chauffören muslim?

När ett par kristna inte ville baka en bögtårta blev det ett jävla liv.

Tårtan var inte skattefinansierad.
Citera
2019-07-27, 14:30
Medlem
crawlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Flashback har alltså agerat domstol och dömt busschauffören utan att ens ha hört hans version av händelserna. Det kan ju vara så att flickan ljuger, överdriver eller har missförstått vad som sades.

Sant. Det finns alltid två sidor att höra.
Citera
2019-07-27, 14:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av borgir82
Jag skiter fullständigt i "mångkultur". I sverige går vi klädda precis hur vi vill och dom som vill ändra på det kan ju dra åt helvete.

Dom muslimer vill leva med sharia lagar ska givetvis kastas ut ur Sverige omedelbart.Eftersom dom är ett hot mot rikets säkerhet.

Sparka horungechaffisen omdedelbart.
Men din tangentbordskrigande lilla bög. Vakna upp till verkligheten. Det finns inget som heter "svenskt". Det har 7 av 8 partiet fastslagit. Fortfarande lever vi i ett mångkulturellt samhälle och muslimerna får inte känna sig kränkta. Det har socialdemokraterna fastslagit.

När jag var i ayia napa förra året fick jag inte hoppa på bussen då jag och polaren inte hade på oss tröja i den heta värmen. Trots att jag är kille och det hände i ett kristet land.

Dessutom finns det något som heter sedlighetsbrott. Jag är säker på att jag som man inte hade fått komma in i bussen utan tröja som kommer svetta ner sitsarna. Jag har sett bilden på hur hon klädde sig den dagen och det är inte acceptabelt. Det har ingenting med sharialagar att göra.
Senast redigerad av karldenelfte 2019-07-27 kl. 14:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in