Citat:
Ursprungligen postat av
borgir82
Jag skiter fullständigt i "mångkultur". I sverige går vi klädda precis hur vi vill och dom som vill ändra på det kan ju dra åt helvete.
Dom muslimer vill leva med sharia lagar ska givetvis kastas ut ur Sverige omedelbart.Eftersom dom är ett hot mot rikets säkerhet.
Sparka horungechaffisen omdedelbart.
Men din tangentbordskrigande lilla bög. Vakna upp till verkligheten. Det finns inget som heter "svenskt". Det har 7 av 8 partiet fastslagit. Fortfarande lever vi i ett mångkulturellt samhälle och muslimerna får inte känna sig kränkta. Det har socialdemokraterna fastslagit.
När jag var i ayia napa förra året fick jag inte hoppa på bussen då jag och polaren inte hade på oss tröja i den heta värmen. Trots att jag är kille och det hände i ett kristet land.
Dessutom finns det något som heter sedlighetsbrott. Jag är säker på att jag som man inte hade fått komma in i bussen utan tröja som kommer svetta ner sitsarna. Jag har sett bilden på hur hon klädde sig den dagen och det är inte acceptabelt. Det har ingenting med sharialagar att göra.