• 1
  • 2
2006-03-08, 05:38
Medlem
Novembers avatar
Det är vad jag är så här dags på morgonen efter en kväll på dansgolvet. Dåligt med pengar, dåligt med öppna affärer - vad gör man inte för sitt nikotin?

Nu undrar jag om det på något sätt är mer 'skadligt', bakteriemässigt, att samla på sig några studentfimpar, öppna upp dem, rulla om med nytt filter och röka? Rullpapper kostar inte många kronor, likaså filter och ciggkompotten blir ju en härlig märkesblandning.

Nu är ciggen nästan slut, men det ligger tobak för minst en halv till - lyx!
Citera
2006-03-08, 05:44
Bannlyst
Tobaken precis vid filtren ska val innehalla mer skit bla pga att en massa anna rok har farit forbi den. Mer tjara och gifter helt enkelt.
Sen har fimpar ofta slackts mot ganska ackliga ytor.

Och till sist vill jag saga at dig att nyktra till (formodar jag?) innan du gor nagot du kommer bli acklad av imorgon (Eller idag beroende pa hur du ser pa saken).

Rent generellt sett brukar ju fimprokande manniskor vara ganska skabbiga, sa avrader dig till detta. For inte vill du bli skabbig(are)?

Peace.
Citera
2006-03-08, 11:49
Medlem
Lambis avatar
Att plocka fimpar ger en mycket billig stimulans fast det är ofta lite äckligt. Men om du tycker det är värt besväret funkar det ju. Gratis är gott!
Citera
2006-03-08, 13:24
Medlem
Zkullocks avatar
Plocka fimpar?
Citera
2006-03-08, 20:19
Medlem
Sotarmurres avatar
Har en uteliggare som brukar raida fimpburken i rökrutan på jobbet. Han bara slänger dom dåliga överallt. Medans de med mycket tobak kvar i röker han upp. Han besvärar sig inte med omrullning.
Citera
2006-03-08, 22:27
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotarmurre
Har en uteliggare som brukar raida fimpburken i rökrutan på jobbet. Han bara slänger dom dåliga överallt. Medans de med mycket tobak kvar i röker han upp. Han besvärar sig inte med omrullning.

Akta äckliga bakterier Har fobi för sådant

Beställ billiga cigg på nätet är mitt råd.
Citera
2006-03-09, 17:20
Medlem
Katzespeiens avatar
Jag sparade mina egna fimpar när jag var ung och tjuvrökte. Jag hade tråkigt en dag och kom på den briljanta iden att slakta de fimpar jag hade kvar och rulla om. Jag kända av nikotinkicken på ett bloss och blev helt väck av ett andra. Röka fimpar kan alltså vara underhållande men det är nog mindre underhållande att röka andras fimpar.
Citera
2006-03-11, 00:34
Medlem
Det beror väl på om du tar din egna fimp eller någons annans fimp (BLÄÄ!)
Citera
2006-03-11, 00:58
Medlem
theleriums avatar
fimpar är ju asgött ju! det är bara när dom är fimpar dom luktar illa, när man tänt dom luktar dom som vanligt igen
Citera
2006-03-11, 17:42
Medlem
Miss_DXMs avatar
jag har ett minne från i somras när en tjej som va ETT år äldre än mig sa till mig;
"lilla gumman man ska inte röka filtret.."

det är nog det värsta rökarminnet jag har. den slynan har jag lust att sparka huvet av ibland.
för tänk på alla stackare som inte har råd med ciggaretter, och så slänger jag min när det är halva kvar!
tycker jag verkar dåligt.

nej, rök tills det inte finns nått kvar tycker jag.
Citera
2006-03-11, 17:44
Medlem
Miss_DXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av November
Det är vad jag är så här dags på morgonen efter en kväll på dansgolvet. Dåligt med pengar, dåligt med öppna affärer - vad gör man inte för sitt nikotin?

Nu undrar jag om det på något sätt är mer 'skadligt', bakteriemässigt, att samla på sig några studentfimpar, öppna upp dem, rulla om med nytt filter och röka? Rullpapper kostar inte många kronor, likaså filter och ciggkompotten blir ju en härlig märkesblandning.

Nu är ciggen nästan slut, men det ligger tobak för minst en halv till - lyx!

varför inte fråga nån hygglig människa i närheten om den kan BJUDA på en cigg?

:P
Citera
2006-03-16, 20:22
Medlem
mimmics avatar
haham roligt att se en till som använder sig av detta utomordentliga knep!
i min umgängeskrets kallar vi det nödcigg!

jag perssonligen tror inte att det kan vara farligare än att röka redan nergiftade ciggaretter, så om pengarna tryter, kör, hårt som fan!
skitbra sätt att få i sig sin skit!

här är en artikel om ämnet hämtad från LG2S.se:
http://www1.shellkonto.se/lg2s/artikel.php?id=329
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in