• 1
  • 2
2006-03-16, 21:07
Medlem
Euroshoppers avatar
vad du än gör, tigg inte cigg. Det blir jag sä jävla lack på när det kommer fram en kille och säger "kan man få en cigg?" Det är värre än att plocka fimpar imo.
Citera
2006-03-17, 08:00
Medlem
mimmics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Euroshopper
vad du än gör, tigg inte cigg. Det blir jag sä jävla lack på när det kommer fram en kille och säger "kan man få en cigg?" Det är värre än att plocka fimpar imo.

inte för att det är on tipic men, jag tycker tvärt om!
det är mer regel än undantag att bjuda om någon frågar, vet hur det är att vara i den situationen själv så självklart bjuder jag!

/mimmic
Citera
2006-03-17, 13:05
Medlem
tewmtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mimmic
inte för att det är on tipic men, jag tycker tvärt om!
det är mer regel än undantag att bjuda om någon frågar, vet hur det är att vara i den situationen själv så självklart bjuder jag!

/mimmic
Självklart, har man cigg över så bjuder jag. Dock så bjuder jag aldrig bort min sista, för när paketet börjar bli tomt så börjar jag snåla lite
Citera
2006-03-19, 15:10
Medlem
Andreassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMM_W

Rent generellt sett brukar ju fimprokande manniskor vara ganska skabbiga, sa avrader dig till detta. For inte vill du bli skabbig(are)?

Peace.

Jag är skabbig
Citera
2006-03-20, 15:06
Medlem
Miss_DXMs avatar
Har man cigg så de räcker så kan man väll lika gott bjuda nån som lider ?
Citera
2006-03-20, 15:39
Medlem
Bone Collectors avatar
I den egna askkoppen brukar det finnas gott om cigg, kan räcka till ett helt paket ibland. Äckliga är de ju inte heller, det är ju mina fimpar.
Citera
2006-03-20, 16:23
Medlem
Brutal luffarvarning på fimprökare
Citera
2006-03-20, 17:11
Medlem
BushwickBills avatar
Trailer park ricky gör det så varför inte?
Citera
2006-03-25, 23:15
Medlem
Jag har rökt en fimp en gång.. fast det var typ halva kvar på den och jag hade inte haft cigg på typ tre dar. Sen hur jävla nyttigt det kan vara har jag ingen aning om. Men kan inte vara så mycket värre än en ny om man tömmer den på tobak och rullar en ny av den.

vad det gäller bjudande så klart som fan man bjuder om man har! Tjänster och gentjänster resonerar jag.. som tack för att jag bjudit en massa så fick jag ett helt paket så sent som i går.. Soft säger jag
Citera
2006-04-04, 01:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Akta äckliga bakterier Har fobi för sådant

Beställ billiga cigg på nätet är mitt råd.

Så det är inte äckligt med de 800 skadliga ämnena i ciggen då?
Citera
2006-04-04, 06:30
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sajkobeer
Så det är inte äckligt med de 800 skadliga ämnena i ciggen då?

Det såklart, men fimpar är ännu äckligare Vet inte vad jag ska säga men förr rökte jag ett paket om dagen, nu röker jag max 5st om dagen om det inte är fest då kan det bli mer- så jag är ganska nöjd
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in