2008-03-23, 17:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pilen
d va presis det som hände.... gå tillbaka en sida lr nått

DÄRFÖR CHAPIONS LEGUE SKULLE BÖRJA SNART OCH JAG SKULLE SPÅELA POKER INNAN DITT CP!!!. JAG HAR SKREV TYP 5GGR ATT JA INTE FICK PENGARNA TILL POKERN SÅ DÅ SKULLE JA TA UT FÖR O PROVA SÄTTA IN IJEN MEN DÅ VAR JAG STRESSAD FÖR DET VAR INTE MÅNHA MINUTER KVAR SÅ JAG FAXADE DERAS AVTAL ( http://www.svenskaspel.se/media/pdf/andranamnbank.pdf ) OM ATT TA UT MA N MÅSTE GÖRA EN GÅNG.
SEN FATTA JA INTE VAR PENGARNA VAR FÖR JA HITTA DOM INTE PÅ POKERN OCH INTE PÅ DERAS ANDRA KONTO, STRULIGT SOM FAN FÖR JAG SÅG DOM INTE. JA TRODDE DOM HADE DRAGIT MEN HON PÅ GOTLAND SA ATT DOM FINNS PÅ SvS OCH NU ÄR DOM DÄR.

Eftersåm dom inte fatta jag blev tvungen att RINGA till nån tjej på gotland som tog tid.....hon hade mitt fax och hon tog bort de och jag faxa in nytt men det är inte bråttom fast nu får jag inte ta ut ijen förns om nästan en månad för det var nån spärr tid....suck,,, hur lyckas dom? varför kan man inte bara få SINA pengar??? ja bad även om att HON skulle faxa mitt flörsta pappaer för jag ska se om det var dom som läste fel eller inte? Men hon kunde inte sa hon (otrevlig)

Och du är hur gammal? 12-13?? Med tanke på din stavning verkar du inte ha gått ut mellanstadiet än.
Citera
2008-03-24, 16:55
Medlem
kringlarn87s avatar
lafl pilen har damp.
Citera
2008-03-26, 20:40
Medlem
pilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Och du är hur gammal? 12-13?? Med tanke på din stavning verkar du inte ha gått ut mellanstadiet än.

Du jag blev upp rörd för jag skrev 5 gånger det innan och han fatta inte så please....

Citat:
Ursprungligen postat av kringlarn87
lafl pilen har damp.

Du ja jillar inte att bli 'rånad' på 500kr så ja vet inte va du vill.

Ajja,, jag har iof spelat mer på SvS nu fast dom suger nu fast nu ligger ja bak 80kr nått.
Citera
2008-03-27, 02:01
Medlem
Str8flushs avatar
Nån som vet ungefär hur långtid det tar att göra ett uttag till swedbank från SS ?
Är mitt första uttag och skulle behöva pengarna innom 2 dagar stog att det tar 1-3 dagar men är det nån som vet om det kan hinnas ? Mvh
Citera
2008-03-27, 11:52
Medlem
illusionistens avatar
Jag har haft pengarna på kontot dagen efter, pretty much
Citera
2008-03-30, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Str8flush
Nån som vet ungefär hur långtid det tar att göra ett uttag till swedbank från SS ?
Är mitt första uttag och skulle behöva pengarna innom 2 dagar stog att det tar 1-3 dagar men är det nån som vet om det kan hinnas ? Mvh
Gör du exempel vis ett uttag på tisdag så har du pengarna senast fredag.

Längesedan jag spelade på svenskaspels poker nu.
Minns att jag spärrade kontot i ett år då jag fick samma stege 3 gånger i rad
Nu har det gått 8 mån och jag vill börja spela på svenska spel igen, men dom vägrar att låsa upp kontot igen.
Då besvarade jag per mail, jaha okej, men då får jag sätta in min bankrulla på 150 000 på pokerstars istället då. (min bankrulle var inte mer än 5600 )
Då får jag ett e-post om att jag kan överklaga det hela genom lotteriinspektionen.
Citera
2008-04-01, 19:16
Medlem
bara ja som inte kommer in på svenska spel längre? laddar hem nya uppgraderingarna sen stängs det bara ner
Citera
2008-04-01, 20:16
Medlem
capzyLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachri
Idag såg jag den överlägset högsta snittpotten på ett bord, måste varit något slags rekord. Under den kvarten jag tittade samtidigt som jag köade var snittpotten på över 400kr och som mest 450kr. Det är anmärkningsvärt högt för att vara ett 0.50/1krs-bord.

skapligt galna potter för den nivån, hur fan har det gått till iom att max inköp är 200. Måste ju vara några som har lirat upp sig som fan och sen tiltar på varandra och galet gamblar fram och tillbaka. Eller två snubbar som tycker det är kul att gå all in och sen köpa in igen och göra samma sak.
Citera
2008-04-01, 22:15
Medlem
carlphilipkbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprazzz
bara ja som inte kommer in på svenska spel längre? laddar hem nya uppgraderingarna sen stängs det bara ner

hände mig nu med, riktigt tråkigt då man har sovmorgon i morgonbitti och kunde sett fram emot lite poker!
Citera
2008-04-01, 22:21
Bannlyst
Kommer inte in på svenska spel nu heller, även fast jag för ca 30min sen satte in 100kr och satt mig för att lira :/

edit: nu lyckades jag ta mig så långt så att jag skulle överföra pengar från kassan till poker. Men där sket det sig totalt. Står bara och laddar nu.
Senast redigerad av xami 2008-04-01 kl. 22:31.
Citera
2008-04-01, 22:48
Medlem
carlphilipkbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xami
Kommer inte in på svenska spel nu heller, även fast jag för ca 30min sen satte in 100kr och satt mig för att lira :/

edit: nu lyckades jag ta mig så långt så att jag skulle överföra pengar från kassan till poker. Men där sket det sig totalt. Står bara och laddar nu.

samma för mig, verkar som hela sidan är knasig nu på kvällskvisten

Edit: fick fram ett felmeddelande nu där det stod att dom hade problem med pokerklienten
Senast redigerad av carlphilipkba 2008-04-01 kl. 23:14.
Citera
2008-04-02, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlphilipkba
samma för mig, verkar som hela sidan är knasig nu på kvällskvisten

Edit: fick fram ett felmeddelande nu där det stod att dom hade problem med pokerklienten

mjo verkar va nå knas får köra på flash version lr va det heter lite segare men går ju iaf kommer inte in i dag heller
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in