2007-11-25, 16:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Ja, deras slumpgenerator är helt kass och riggad.
Alla vet om det men regeringen mörkar det och journalister som vill skriva om denna skandal blir lönnmördade på löpande band av män i svart...

En annan infalls vinkel:
Jag har aldrig varit med om 2 fyrtal och 3 kåkar på några timmar på Svenska spel. Är det då ett motbevis på att sidan skulle vara riggad...?

Vad menas med att sidan är riggad, spelar själv där så nu blir jag nyfiken på det du har skrivit. Alla vet men regeringen mörkar vad ?
Citera
2007-11-26, 10:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HACKARE
Vad menas med att sidan är riggad, spelar själv där så nu blir jag nyfiken på det du har skrivit. Alla vet men regeringen mörkar vad ?

Det blir jobbigt när det blir dubbel ironi...för det är väl det vi har nu...?
Citera
2007-11-27, 19:55
Medlem
Någon annan som har problem med att logga in på svenskan nu ?
Citera
2007-11-27, 19:56
Medlem
Calleponken.s avatar
Japp, har problem med det jag med..

Edit: Fungerar bra nu.
Citera
2007-11-27, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ja, deras slumpgenerator är helt kass och riggad.
Alla vet om det men regeringen mörkar det och journalister som vill skriva om denna skandal blir lönnmördade på löpande band av män i svart...

En annan infalls vinkel:
Jag har aldrig varit med om 2 fyrtal och 3 kåkar på några timmar på Svenska spel. Är det då ett motbevis på att sidan skulle vara riggad...?
Jag tror verkligen inte att deras sida är "riggad" på något sätt. Men det jag ifrågasätter är hur enkelt måste det inte vara att skriva ett slumpskript? Det måste väl vara bland det enklaste man kan göra.
Senast igår fick jag fem KK under några timmar..
Citera
2007-11-27, 20:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eljack
Det är väl inget, jag har sett mannen med 4 par i ess i rad. Turnering på PP
Citera
2007-11-27, 20:43
Medlem
karlsbergs avatar
Är det bara jag som har problem med uppkopplingen mot deras klient? Har aldrig kört en session utan "connection lost". Detta har aldrig med några andra pokerklienter.

Obs! syftar inte specifikt på klienten för den delar de väl med en massa andra pokerrum utan det är just svenska spels version som strular.

Har testat om installerat men det hjälpte föga.
Citera
2007-11-28, 22:09
Medlem
Skippa svenska spel, det suger.
Citera
2007-11-28, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av karlsberg
Är det bara jag som har problem med uppkopplingen mot deras klient? Har aldrig kört en session utan "connection lost". Detta har aldrig med några andra pokerklienter.

Obs! syftar inte specifikt på klienten för den delar de väl med en massa andra pokerrum utan det är just svenska spels version som strular.

Har testat om installerat men det hjälpte föga.
jag har aldrig haft en connection lost, har ej spelat en hand på SvS sens en månad dock
Citera
2007-11-29, 08:55
Avslutad
Citat:
Jag tror verkligen inte att deras sida är "riggad" på något sätt. Men det jag ifrågasätter är hur enkelt måste det inte vara att skriva ett slumpskript? Det måste väl vara bland det enklaste man kan göra.

Påstår du att SS slupmpgenerator är så dåligt skriven att DU märker skillnad?

Det folk VÄGRAR att fatta är att skillnaden mellan en klockren slumpgenerator och en slumpgenerator som jag skriver ihop på 30 minuter, är så marginell att det är totalt omöjligt att avgöra skillnadens ens med hjälp av djupa dator analyser av resultatet.
Det är än mindre omöjligt att mänskliga hjärnan direkt skulle upptäcka skillnaden baserat på några tusen (ofta inte ens det) händer.

Det sjukaste är att folk tror att det är en papphatt som skrivit SS slumpgerenrator och att det inte är bossmedias egna.

"Hej, Urban på lagret, vi skall lansera statliga Svenskaspels poker site. Vill du bygga våran slumpgenerator medans vi går på firmafest?"
Citera
2007-11-29, 22:43
Bannlyst
Citat:
Påstår du att SS slupmpgenerator är så dåligt skriven att DU märker skillnad?

Det folk VÄGRAR att fatta är att skillnaden mellan en klockren slumpgenerator och en slumpgenerator som jag skriver ihop på 30 minuter, är så marginell att det är totalt omöjligt att avgöra skillnadens ens med hjälp av djupa dator analyser av resultatet.
Det är än mindre omöjligt att mänskliga hjärnan direkt skulle upptäcka skillnaden baserat på några tusen (ofta inte ens det) händer.

Det sjukaste är att folk tror att det är en papphatt som skrivit SS slumpgerenrator och att det inte är bossmedias egna.

"Hej, Urban på lagret, vi skall lansera statliga Svenskaspels poker site. Vill du bygga våran slumpgenerator medans vi går på firmafest?"
Men din jävla pajas. Läs vad jag skriver för i helvete.
Jag tror inte att deras slumpgenerator är på något sätt skum. Som sagt; hur svårt kan det vara att skriva ett slumpskript?
Vadå klockren slumpgenerator och en du har skrivit ihop på 30 minuter? Det kan ju inte möjligen finnas någon skillnad, om det nu ska vara slumpen som avgör.
Citera
2007-11-30, 05:03
Bannlyst
Citat:
Men din jävla pajas. Läs vad jag skriver för i helvete.
Jag tror inte att deras slumpgenerator är på något sätt skum. Som sagt; hur svårt kan det vara att skriva ett slumpskript?
Vadå klockren slumpgenerator och en du har skrivit ihop på 30 minuter? Det kan ju inte möjligen finnas någon skillnad, om det nu ska vara slumpen som avgör.
han syfta nog på att random funktionerna i vissa programmerings språk är ej random. Inte alla som man kan tänka sig göra själv heller för den delen. Att folk tror att det inte är random på poker sidor är antingen för att de spelat för lite, förlorat för mycke eller för att de är mer känslomässigt engagerade i kortleken än fittan som sitter bredvid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in