2007-06-17, 02:26
Medlem
Maliks avatar
Har även jag hört från skapligt sansade personer att alla jävlar sitter på minst en triss i varje jävla pott på SvS, och även om jag aldrig riktigt trott på riggning så är det nog den site jag skulle sätta lägst odds på att den faktiskt är riggad. Inte så att jag tror det eller så, men jag litar inte på statliga företag. Äckelpack drivet av ett gäng klåpare tillsatta efter partibok är precis den typ av folk som skulle kunna göra något sådant.
Citera
2007-06-17, 14:02
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malik
[..]men jag litar inte på statliga företag. Äckelpack drivet av ett gäng klåpare tillsatta efter partibok är precis den typ av folk som skulle kunna göra något sådant.

En perfekt beskrivning av ett smutsigt företag!
Citera
2007-06-20, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malik
Har även jag hört från skapligt sansade personer att alla jävlar sitter på minst en triss i varje jävla pott på SvS, och även om jag aldrig riktigt trott på riggning så är det nog den site jag skulle sätta lägst odds på att den faktiskt är riggad. Inte så att jag tror det eller så, men jag litar inte på statliga företag. Äckelpack drivet av ett gäng klåpare tillsatta efter partibok är precis den typ av folk som skulle kunna göra något sådant.
Snacket om rigg kommer alltid finnas men tänk på hur många händer i timmen som spelas på ett nätbord jämfört med live. Det är inte lustigt att det känns som om det uppstår sjuka potter ofta med tanke på att man avverkar potterna så fort.
Citera
2007-06-20, 01:58
Bannlyst
Med tanke vad man sitter på för kort etc...
det är en slumpgenerator som ni säkert alla vet.
Den svenskaspel använder används vad jag fått höra när jag ringt in till kundservice av poker supporten av betway och unibet.

Kan det stämma ?
Citera
2007-06-20, 02:01
Medlem
god mats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
Med tanke vad man sitter på för kort etc...
det är en slumpgenerator som ni säkert alla vet.
Den svenskaspel använder används vad jag fått höra när jag ringt in till kundservice av poker supporten av betway och unibet.

Kan det stämma ?
Nej, det är naturligtvis totalt omöjligt.
Citera
2007-06-20, 02:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av god mat
Nej, det är naturligtvis totalt omöjligt.
Okej vad vet jag.
men han på supporten sa så iaf..
jävla lögnare dom e då
Citera
2007-06-20, 02:08
Medlem
god mats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av respekt
Okej vad vet jag.
men han på supporten sa så iaf..
jävla lögnare dom e då

Men kära nån, förlåt.

Jag erkänner. Det var jag som ljög. Det är tvärtom mycket möjligt. Varför skulle de inte kuna ha samma?
Citera
2007-06-20, 02:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av god mat
Men kära nån, förlåt.

Jag erkänner. Det var jag som ljög. Det är tvärtom mycket möjligt. Varför skulle de inte kuna ha samma?
hur ska du ha det
Citera
2007-06-22, 16:04
Medlem
sikHs avatar
Den sidan ska jag aldrig mer spela på jag har sett sjuka EN-outare som inte existerar. Satt och spelade cg och jag floppar set i Knektar, högsta på bordet och på flop var det nöten, jag bettar ut blir raisad, jag ställer all-in han synar, turn en till nia jag har kåk jag kammar hem hela skiten tänker jag, nej du han har fyrtal. Sen spelade jag en turnering, jag är relativt shortstackad och sitter på BB, jag checkar och floppen ger mig straightflush drag med 3 hjärter, jag ställer och får en blixtsyn av Kung Dam i hjärter som har floppat nästnöten, jag drar ut med en straight flush. Samma dag vittnade jag totalt 7 fyrtal, 2 royals, och 3 straight flush. (Ja jag spelade i de borden). Jag vet inte om det är normalt eller inte men det är sjuka utdragningar där. Runner-runner kåkar mot floppade set osv. Jag har tagit ut alla mina pengar därifrån och jag kommer aldrig att köra där igen för hela skiten känns riggad på något jävla sätt.
Citera
2007-06-22, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sikH
Den sidan ska jag aldrig mer spela på jag har sett sjuka EN-outare som inte existerar. Satt och spelade cg och jag floppar set i Knektar, högsta på bordet och på flop var det nöten, jag bettar ut blir raisad, jag ställer all-in han synar, turn en till nia jag har kåk jag kammar hem hela skiten tänker jag, nej du han har fyrtal. Sen spelade jag en turnering, jag är relativt shortstackad och sitter på BB, jag checkar och floppen ger mig straightflush drag med 3 hjärter, jag ställer och får en blixtsyn av Kung Dam i hjärter som har floppat nästnöten, jag drar ut med en straight flush. Samma dag vittnade jag totalt 7 fyrtal, 2 royals, och 3 straight flush. (Ja jag spelade i de borden). Jag vet inte om det är normalt eller inte men det är sjuka utdragningar där. Runner-runner kåkar mot floppade set osv. Jag har tagit ut alla mina pengar därifrån och jag kommer aldrig att köra där igen för hela skiten känns riggad på något jävla sätt.

Och när det sker en skräll i Premier League slutar du med stryktipset också?
Citera
2007-06-22, 20:17
Medlem
Occams_Razors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sikH
Den sidan ska jag aldrig mer spela på jag har sett sjuka EN-outare som inte existerar. Satt och spelade cg och jag floppar set i Knektar, högsta på bordet och på flop var det nöten, jag bettar ut blir raisad, jag ställer all-in han synar, turn en till nia jag har kåk jag kammar hem hela skiten tänker jag, nej du han har fyrtal......

Det är jobbigt att bli utdragen...men ta det bara istället för att skrika RIGG... för det finns ingen RIGG.
Citera
2007-06-22, 21:50
Medlem
Vad har de att vinna på om det nu var riggat? Dom förlorar bara mer på om det vore riggat än om det inte är det(spelar antalet).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in