2006-03-31, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sprut
Har inte svenskaspel gränser på hur mycket man kan/får spela bort? Kan man verkligen sätta en så hög gräns som 100 000?
Max man kan sätta verkar vara 10'000'000 kr per dag, vecka och månad.

Det lustiga är att för att ändra gränserna måste man svara "nej" på frågan om man vill spara ändringarna...
Citera
2006-03-31, 11:50
Medlem
Carrickos avatar
Usch. Blir nog inga fler besök på SS för min del. Mest beroende på att jag inte spelar CG i vanliga fall, bara SNG. Men även beroende på vad som hände sista handen igår.

Jag spelade på ett 5-mann 1/2-bord och satt med ungefär 500 kr. Jag satt på AKh på knappen och en snubbe höjer till 10 kr och jag dubblar till 20 kr. Han synar och floppen kommer Th As 4h. Snubben bettar 40 kr och jag höjer till 120 kr. Då går han all-in med sina resterande 400 kr och jag synar. Turn 6k, river 9r. Han satt på 99.
Citera
2006-03-31, 13:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carricko
Usch. Blir nog inga fler besök på SS för min del. Mest beroende på att jag inte spelar CG i vanliga fall, bara SNG. Men även beroende på vad som hände sista handen igår.

Jag spelade på ett 5-mann 1/2-bord och satt med ungefär 500 kr. Jag satt på AKh på knappen och en snubbe höjer till 10 kr och jag dubblar till 20 kr. Han synar och floppen kommer Th As 4h. Snubben bettar 40 kr och jag höjer till 120 kr. Då går han all-in med sina resterande 400 kr och jag synar. Turn 6k, river 9r. Han satt på 99.
Det skulle inte kunna hända på någon annan pokersite menar du?
Det är poker för fan
Citera
2006-03-31, 13:27
Medlem
Carrickos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprut
Det skulle inte kunna hända på någon annan pokersite menar du?
Det är poker för fan

Givetvis skulle det kunna ända på vilken pokersite som helst precis som det skulle kunna hända live. Har aldrig påstått något annat. Men eftersom jag mycket sällan spelar CG så finns det ingen anledning för mig att spela på SS, därför kommer jag inte heller göra det i fortsättningen. När jag ändå ska spela CG så föredrar jag att göra det på siter där jag har positiva erfarenheter av det sen innan. Lite vidskepligt, jag vet. Sen föredrar jag 6-mann före 5-manna också.
Citera
2006-03-31, 13:31
Medlem
Någon härifrån som sitter på finalbordet i "Tusan också sat"?

Edit: Kom tvåa. Ville bli femma och få pengarna istället för buy-in till turneringen på söndag, men men.
Citera
2006-03-31, 17:38
Medlem
Raouls avatar
Jag har spelat i ungefär en timme idag på SS - och som sagts tidigare, väldigt ovant med kronor. Och att försöka chatta på svenska...
Vad händer med nh och nc? Schysst hand, eller?
Nåväl, vilken jävla freakshow jag konfronterats med. Och vilken dealer...
Fick AA sju (7) ggr på dagens timme. Vann en. Till slut gick jag all in preflop för att slippa bli utdragen av j6 off. Igen. Helt otroligt. Ingen lade sig, oavsett vad jag bettade. Borde ju gått med vinst då, men icke. Bortfiskad.
Jag är fortfarande smått chockad av upplevelsen...
Kommer alla spelare från Måltipset eller någon typ av skrapbingo?

Annars så ogillar jag designen skarpt, lobbyn är ju vansinnig - och dealern värre än något Laddies någonsin skakat fram. Så jag spelar vidare på SS nån mer gång... Det kan ju inte vara menat så här.
Citera
2006-03-31, 20:35
Medlem
Smockads avatar
Sämsta klienten någonsin. Bordshelvetena flyger ju upp i ansiktet på en när det är ens egen tur att agera. Får för fan hjärtinfarkt av det här. Går inte att gör någonting annat samtidigt och att multitabla håller inte alls. Inget svar på supporten heller. Någon som vet om det går att ändra? Gör det inte det blir det inte en minut till på Regimpoker för min del.

EDIT: Nu har jag prata med Regimpoker, efter en kvart i telefonkö. Det går inte att ändra, men det kommer fixas till nästa version. Lät de ingen pokerspelare TESTA klienten innan de släppte den?
Citera
2006-04-01, 16:04
Medlem
En sjuk hand jag just såg på Svenska Spel..

[img=http://img86.imageshack.us/img86/983/galet7cg.th.jpg]

Har spelat två dagar, och träffat fyrtal fem gånger.
Citera
2006-04-02, 01:13
Medlem
Tja, poker är sjukt... spelade på betsson i förrgår, och på 1 timma hade jag sett fyra floppade fyrtal. Jag hade ett av dem, alltså jag satt på knekten och floppen kom: J-J-J.

Inte dåligt!
Citera
2006-04-02, 01:28
Medlem
souloskars avatar
sitter i turnering på SS, anslutningshelvetet funkar inte, itne heller deras website så man kan inte klaga till kundservice heller.

jävla skit
Citera
2006-04-02, 03:09
Medlem
dot_s avatar
Blah!
Citera
2006-04-02, 19:27
Medlem
en snabb fråga, funkar p-o till sidan? har fått för mig att det är samma nätverk som cd-poker och att det ska funka till det?
fan man kanske skulle ta o testa lite =]
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in