2007-03-01, 21:57
  #649
Medlem
mackapärs avatar
Ja det är mycket möjligt, och fler borde även ha möjligheten att registrera sig.
Citera
2007-03-03, 18:07
  #650
Medlem
Någon som har problem o logga in i detta nu?

Fan körde en sng och blev utloggad?
Jävla gycklare
Citera
2007-03-04, 00:43
  #651
Medlem
flushdraws avatar
Jag sitter och spelar 2.50/5 SEK på Svenska Spel.

Får AK och raisar till 35. Flopp: K63. Betar ut 120kr får syn.

Turn: 9.

River: Någonting bra

Det blir en all-in och jättetomten kunde inte folda sina f-tnior på flopp
Citera
2007-03-04, 00:50
  #652
Medlem
Välkommet till ss en random lördag kväll.
Citera
2007-03-04, 01:03
  #653
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Puff
Välkommet till ss en random lördag kväll.

Tack!

Jag förstår inte varför jag fortsätter att spela på Svenska Spel. Det finns x antal andra sajter och inte nog med det, man stöder man ett monopol..
Citera
2007-03-04, 01:05
  #654
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
Tack!

Jag förstår inte varför jag fortsätter att spela på Svenska Spel. Det finns x antal andra sajter och inte nog med det, man stöder man ett monopol..
Ha ha.
Du får nog fan söka patent på din avatar
Citera
2007-03-04, 05:48
  #655
Medlem
Ssjoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flushdraw
Jag sitter och spelar 2.50/5 SEK på Svenska Spel.

Får AK och raisar till 35. Flopp: K63. Betar ut 120kr får syn.

Turn: 9.

River: Någonting bra

Det blir en all-in och jättetomten kunde inte folda sina f-tnior på flopp

låter som du blev ägd post turn
Citera
2007-03-04, 11:44
  #656
Medlem
Bobby Sandss avatar
Flushdraw: Vad tror du att du ska få syn med? Sämre kung?
Citera
2007-03-04, 13:25
  #657
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bobby Sands
Flushdraw: Vad tror du att du ska få syn med? Sämre kung?

Förmodligen ingen syn alls. Men det skulle inte ha förvånat mig om han synat en all-in med alla pocket-par utan träff osv.. Så jefvla kass var han.
Citera
2007-03-08, 15:57
  #658
Medlem
cecels avatar
nere för er också? kan inte ens komma in på sidan. "Anslutnignen avvisades"...dom verkar inte vara så rädda om sina kunder
Citera
2007-03-08, 15:59
  #659
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
nere för er också? kan inte ens komma in på sidan. "Anslutnignen avvisades"...dom verkar inte vara så rädda om sina kunder
För mej funkar de
Citera
2007-03-08, 15:59
  #660
Medlem
flushdraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
nere för er också? kan inte ens komma in på sidan. "Anslutnignen avvisades"...dom verkar inte vara så rädda om sina kunder

Svenska Spel måste ha gått om Expekt i mest problem med anslutningen idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in