2006-10-21, 18:50
Medlem
zindahrens avatar
Det jag tycker va väldigt krångligt och byråkratiskt va att man var tvungen att skriva ut en jävla talong och skicka in me sitt banknummer, fattar dom inte att om man sätter in pengar med ett VISA-kort så vill man väl ha ut pengarna på det också? Jaja, det är väl för att förhindra att folk snor kreditkort å depositar..
Citera
2006-10-22, 01:10
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Jaja, självklart. Men det var handen efter jag tryckte på "skicka svar" och den kändes väldigt symbolisk. Förstår du nu vad jag menar? Om de satte mig på K/Q eller liknande kan ju verkligen sista kortet inte direkt försämra deras händer. 2 Färgdrag är det enda vettiga alternativet kvar.. troligt? Nä.

Okej, nu är jag full men du verkar inte särskilt vass så jag bemödar mig inte att förklara mina argument en gång till.
Citera
2006-12-20, 23:25
Medlem
flushdraws avatar
Här tycker jag att det skall snackas om Svenska Spel i framtiden..

Inte i den andra tråden
Citera
2006-12-21, 11:14
Bannlyst
Ok har en fråga. Vad kör ni på svspel(mtt,sitandgo el cg)och vilka nivåer?
Själv lirar jag mest 5-10 cashgames.
Citera
2006-12-21, 22:13
Medlem
Har ni hört om något nytt angående privatborden?

fick förresten ett kort från svs att ha i plånboken denna veckan, inger ju en viss status!
Citera
2006-12-21, 22:28
Medlem
cecels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Har ni hört om något nytt angående privatborden?
japp, såg alldeles nyss på svenskaspel.se att man nu kan beställa privata bord och turneringar, så det borde väl ha införts nu!

http://www.svenskaspel.se
Citera
2006-12-25, 13:35
Medlem
Nu är iallafall de privata turneringarna igång. En 200+20 SEK kanske vore något flashbackare emellan, fler som är sugna? Skulle kunna göra lite mer av det och dra ihop en liten miniliga eller liknande och köra några gånger emellanåt.
Citera
2006-12-25, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av conz
Nu är iallafall de privata turneringarna igång. En 200+20 SEK kanske vore något flashbackare emellan, fler som är sugna? Skulle kunna göra lite mer av det och dra ihop en liten miniliga eller liknande och köra några gånger emellanåt.

låter bra, jag är med.
Citera
2006-12-25, 23:02
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cecel
japp, såg alldeles nyss på svenskaspel.se att man nu kan beställa privata bord och turneringar, så det borde väl ha införts nu!

http://www.svenskaspel.se

Count me in....
Citera
2006-12-25, 23:07
Medlem
mirhos avatar
låter fint, jag är på
Citera
2007-01-08, 22:01
Medlem
flushdraws avatar
Fy fan vilken helvetesdag på Svenska Spel. Fiskarna klonkade friskt och jag har nästan gulat..

EDIT: Turneringen på Svenska Spel får bli mitt sista besök där.
Jag har torskat 4 raka på 2-outare nu..
Citera
2007-01-10, 09:30
Medlem
Fyrfärgskortlek på SVS!

Använder DU en kortlek med 4 unika färger och skulle vilja ha det när du spelar på svenska spel så föreslår jag att Du skickar en efterfrågan till fraga_cecilia@svenskaspel.se eller kundservice snarast!

Citat:
När inför Svenska Spel fyrfärgskortlek på nätet?
MVH/Jan

Svar: Det finns för närvarande inga planer på att införa fyrfärgskortlek på Svenska Spels Poker. Om efterfrågan på en sådan skulle öka så kommer Svenska Spel givetvis att ta det i beaktande.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in