Det jag tycker va väldigt krångligt och byråkratiskt va att man var tvungen att skriva ut en jävla talong och skicka in me sitt banknummer, fattar dom inte att om man sätter in pengar med ett VISA-kort så vill man väl ha ut pengarna på det också? Jaja, det är väl för att förhindra att folk snor kreditkort å depositar..
Jaja, självklart. Men det var handen efter jag tryckte på "skicka svar" och den kändes väldigt symbolisk. Förstår du nu vad jag menar? Om de satte mig på K/Q eller liknande kan ju verkligen sista kortet inte direkt försämra deras händer. 2 Färgdrag är det enda vettiga alternativet kvar.. troligt? Nä.
Okej, nu är jag full men du verkar inte särskilt vass så jag bemödar mig inte att förklara mina argument en gång till.
Nu är iallafall de privata turneringarna igång. En 200+20 SEK kanske vore något flashbackare emellan, fler som är sugna? Skulle kunna göra lite mer av det och dra ihop en liten miniliga eller liknande och köra några gånger emellanåt.
Nu är iallafall de privata turneringarna igång. En 200+20 SEK kanske vore något flashbackare emellan, fler som är sugna? Skulle kunna göra lite mer av det och dra ihop en liten miniliga eller liknande och köra några gånger emellanåt.
Använder DU en kortlek med 4 unika färger och skulle vilja ha det när du spelar på svenska spel så föreslår jag att Du skickar en efterfrågan till fraga_cecilia@svenskaspel.se eller kundservice snarast!
Citat:
När inför Svenska Spel fyrfärgskortlek på nätet?
MVH/Jan
Svar: Det finns för närvarande inga planer på att införa fyrfärgskortlek på Svenska Spels Poker. Om efterfrågan på en sådan skulle öka så kommer Svenska Spel givetvis att ta det i beaktande.