2011-06-25, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av birdsong
Någon som har någon koll på vilka som är dom sk. regsen (dom bättre/bra spelarna) på 2/4 och 2,5/5, syftar då på 6max och Heads up borden, vilka bör man passa sig för?

Leta efter någon som heter typ Promille? kring /5, han bjuder säkert på någon krona.
Citera
2011-06-26, 09:39
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av birdsong
Någon som har någon koll på vilka som är dom sk. regsen (dom bättre/bra spelarna) på 2/4 och 2,5/5, syftar då på 6max och Heads up borden, vilka bör man passa sig för?

Finns inget större värde i att tampas med HeroinHero, Sammejao, Pkrmon, Promille exempelvis. Undvik även shortstackfittan Gredelin (f.d. Mjölkdrink?).
Citera
2011-06-26, 17:11
Medlem
Trillskes avatar
Men va, promille är ju semst. Det första jag gör när jag loggat in är att söka "Promille?", vid träff ställer jag in alla möten.
Citera
2011-06-26, 21:27
Medlem
Imaginatiors avatar
Mitt hjärta är i tusen bitar...

Dags att förtära alkohol och uppnå någon Promille!
Citera
2011-06-27, 01:44
Medlem
Tips på turneringsHUD till SvS?
Citera
2011-06-27, 02:18
Medlem
slipperyBalloons avatar
Tips om regs att akta sig för på 1/2 då?
Citera
2011-06-27, 19:43
Medlem
fazzts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipperyBalloon
Finns det ens några?
Citera
2011-06-27, 21:36
Medlem
Citat:

Cirka 60% av dagtidsspelarna är regs på den nivån. På kvällarna lite färre regs, men ändå marigt - du måste vara vass, om du ska kunna plussa.
Citera
2011-06-27, 23:22
Medlem
slipperyBalloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wahrsager
Cirka 60% av dagtidsspelarna är regs på den nivån. På kvällarna lite färre regs, men ändå marigt - du måste vara vass, om du ska kunna plussa.
Har märkt att det är mkt samma regs, försöker få in mkt speltid på kvällen just pga det. Har dock plussat stabilt sen jag började på svs, tänkte det kunde vart kul med lite tips bara
Citera
2011-06-28, 04:42
Medlem
Citat:
Har märkt att det är mkt samma regs, försöker få in mkt speltid på kvällen just pga det. Har dock plussat stabilt sen jag började på svs, tänkte det kunde vart kul med lite tips bara

He-he, ärligt talat vet jag inte om det är just så mycket regs, eller om de är vidare bra!

Jag skrev mitt förra inlägg mest för att provocera fram en reaktion. Men nog finns det en och annan vass på 1/2, men hur många de kan vara vill jag överlämna åt andra att svara på.
Citera
2011-07-06, 03:05
Medlem
nitinitis avatar
Svenskaspel uttag!

Testade Svenskaspels poker och tyckte sidan var skit rent ut sagt. Så tänkte ta ut mina pengar, men det står att man ska skicka ett brev till svenskaspel som registrear bankkontot. Så nu undrar jag om det går att ta ut dom utan att skicka det där jävla brevet?
Citera
2011-07-06, 03:11
Medlem
Zielfelts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nitiniti
Testade Svenskaspels poker och tyckte sidan var skit rent ut sagt. Så tänkte ta ut mina pengar, men det står att man ska skicka ett brev till svenskaspel som registrear bankkontot. Så nu undrar jag om det går att ta ut dom utan att skicka det där jävla brevet?

Tror tyvärr att det är en säkerhetsåtgärd man behöver göra FÖRSTA (och endast första) gången man gör uttag där....
Jag va tvungen att göra det iaf. Sjukt drygt !! Tog typ 2 veckor eller nåt innan jag fick över stålarna.

Så antingen vänta... eller så tjackar du trisslotter för hela skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in