2006-05-23, 11:38
Bannlyst
Jag spelar ofta på Svenska Spels poker och jag synar ned precis allting. Har upptäckt att det är många fjantar som försöker bluffa och det har gett mig många sköna deg. Varför gnälls det så mycket på att man synar hela tiden? Jag förstår faktiskt inte varför inte fler gör det. Till er som bluffar: Ni tjänar ingenting på det. Ärlighet varar längst!
Citera
2006-05-23, 12:42
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Jag spelar ofta på Svenska Spels poker och jag synar ned precis allting. Har upptäckt att det är många fjantar som försöker bluffa och det har gett mig många sköna deg. Varför gnälls det så mycket på att man synar hela tiden? Jag förstår faktiskt inte varför inte fler gör det. Till er som bluffar: Ni tjänar ingenting på det. Ärlighet varar längst!

Alltid lika rolig Klevis.
Citera
2006-05-23, 15:20
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis

Haha jag vet att du skämtar, jag har vunnit mkt på SS genom att bluffa personer som jag anser att jag har övertag mot. Att bluffa i sig är inget fel, det gäller att veta vem man ska bluffa.
Citera
2006-05-23, 15:36
Medlem
Hayezs avatar
Merparten av vinsterna på svenska spel kommer garanterat inte från bluffar utan från värdebetande.
Citera
2006-05-23, 17:00
Medlem
Hertigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hayez
Merparten av vinsterna på svenska spel kommer garanterat inte från bluffar utan från värdebetande.

Men det sa jag inte heller. Jag sa att jag hade tjänat mkt på att bluffa.
Citera
2006-05-23, 20:43
Medlem
Jag har hittills bara provat på 1/2 på svenska spel och med den erfarenheten skulle jag i stort sett aldrig få för mig att bluffa. Värre synstationer får man ju leta efter
Citera
2006-05-24, 01:58
Medlem
Håller med om att det finns RUSKIGT mycket fiskar där. La in 1000kr för att testa hur det känns att spela med kronor.

Satte mig vid ett 2.5/5 bord, fy fan asså vad vissa höjjer och callar med helt konstiga kort.

Värst var iaf när jag plockar in A/A, en höjjer med 200kr och jag re-raisar till 500kr han går all-in, jag callar han visar 10/8... ni kan bara gissa vad han fick... STEGE..

får väl imorrn sätta in mer pengar och sätta mig vid mindre blinds och hämta fiskespöt för att fiska lite fisk.
Citera
2006-05-24, 07:53
Medlem
andieflickans avatar
Hur kan du klaga? Du kommer ju att vinna ~78% av de gångerna du får ett sådant guldläge!
Citera
2006-05-29, 23:36
Medlem
Efter fina framgångar på cashgame hos SS, beslöt jag mig för att ge mig på turneringar.

Köpte in mig för 100:-, i en turnering med 300 pers. Efter bara några händer får jag KK... höjer rejält, blir synad. Floppen K-J-6, all-in... blir synad av J-10.
Turn: A River: Q

Gonatt!

Köper in mig i en sit-and-go för 100:-.

Höjer upp med Q-J suited, blir synad. Floppen 5-5-Q. All-in... går givetvis in i AA på första handen...

Nåja, tillbaka till cashgames igen, turneringsgudarna verkar inte vara på min sida.

Hur går det för er övriga hos SS?
Citera
2006-05-30, 03:00
Medlem
la in 200 uppe i 10k, haft världens sämsta vecka nu dock, blivit utdragen hela tiden typ och de gånger man har satt nötterna har man inte fått betalt. men bör väl vända snart...
Citera
2006-05-30, 04:04
Medlem
Från 200:- till 10000:-?

Låter ganska okej... vilka nivåer spelar du? NL eller FL?

Själv satte jag in 300:-, är snart uppe på 4000:-.
Citera
2006-05-30, 04:17
Medlem
blir mest nl 2,5/5kr men börjar bli smått tokiga på alla idioter som har noll respekt för pengar på den nivån. så mycke fisk som gör vansinnes sinner och drar ut än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in