2021-04-04, 09:24
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RedForce
Vad menar du med Hebofili försvarare?

Definitionen är viktigt för alla som vill vara seriösa och få ordning på problemet. Varför försöka förvirra bort den viktiga frågan med information som inte stämmer? Det är för att folk håller på med sånt här som gör att folk inte orkar ta i frågan och så utsätts ännu fler för sexbrott.

Pedofili är ett sannolikt nedärvt tillstånd där man tänder sexuellt på barn som inte är könsmogna. Det är en sexuell läggnig, som är ganska abstrakt för de flesta människor.

Hebifili är ett begrepp som har införts på män som ligger med olagliga tonåringar. Det är normal heterosexualitet. Alla män skulle kunna bli kåta och kunna ligga med en femtonåring. Av goda skäl har vi bestämt oss för att inte göra det och de flesta respekterar det.

De flesta gör aldrig någon skillnad mellan pedofili eller hebifili för att göra brottslingens gärning mera udda och ondskefull. Pedofili har en mera negativ klang.
Citera
2021-04-04, 11:11
Medlem
Svensk/import ? J.NaBi Olsson .. typ anonym för de flesta okänd obegåvad skådespelare med asiatiska rötter skulle jag säga.män med jättesmå kukar brukar ge sig på barn för att verka lite större i byxan säkert så fallet här åxå. https://images.app.goo.gl/iH3TW5ewJEHbKG6d7
Senast redigerad av Tomatji 2021-04-04 kl. 11:21.
Citera
2021-04-04, 11:40
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Opportunities
Jag tar väldigt gärna en källa på detta. Tills vidare betraktar jag det som bland det dummaste jag någonsin läst.

Vi partyfilosofer kallar det för "empirisk evidens". Vi har alltså upplevt det själva, och talar därför av egen erfarenhet. Min första negress som jag pippade med, var ett sådant fylleknull som vi talade om tidigare.

MEN vi var åtminstone i 18-årsåldern, och det är en jävla skillnad.
Citera
2021-04-04, 12:32
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Vi partyfilosofer kallar det för "empirisk evidens". Vi har alltså upplevt det själva, och talar därför av egen erfarenhet. Min första negress som jag pippade med, var ett sådant fylleknull som vi talade om tidigare.

MEN vi var åtminstone i 18-årsåldern, och det är en jävla skillnad.

Fair enough 😁
Citera
2021-04-04, 12:51
Medlem
RedForces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Pedofili är ett sannolikt nedärvt tillstånd där man tänder sexuellt på barn som inte är könsmogna. Det är en sexuell läggnig, som är ganska abstrakt för de flesta människor.

Hebifili är ett begrepp som har införts på män som ligger med olagliga tonåringar. Det är normal heterosexualitet. Alla män skulle kunna bli kåta och kunna ligga med en femtonåring. Av goda skäl har vi bestämt oss för att inte göra det och de flesta respekterar det.

De flesta gör aldrig någon skillnad mellan pedofili eller hebifili för att göra brottslingens gärning mera udda och ondskefull. Pedofili har en mera negativ klang.

Jo jag känner till allt detta. Fast med ett fel. Hebefili är inte låst till heterosexuell läggning.

Att använda fel begrepp förvirrar bara och gör att folk inte orkar bry sig. Det försvårar i arbetet mot sexuella brott. Jag har själv arbetat med detta till viss del och har själv även varit utsatt (även om det var väldigt milt).
Citera
2021-04-04, 14:59
Medlem
Han kommer inte bli utlämnad till sverige!
Vilket är bra, han ska inte komma ut efter 1 år i svenskt fängelse!

Han kan ju jobba på en svensk skola efter straffet. Har hänt förut i sverige! En man blev utlämnad från usa till sverige ( han hade mördat 2 personer) blev mottagen och kramad av kommunal politiker och fick jobb på svensk skola!!!!!!
Citera
2021-04-04, 18:34
Medlem
Insperatuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pa.Forever
Han kommer inte bli utlämnad till sverige!
Vilket är bra, han ska inte komma ut efter 1 år i svenskt fängelse!

Han kan ju jobba på en svensk skola efter straffet. Har hänt förut i sverige! En man blev utlämnad från usa till sverige ( han hade mördat 2 personer) blev mottagen och kramad av kommunal politiker och fick jobb på svensk skola!!!!!!

Om de lämnat ut någon som mördat 2 pers. Varför tror du då inte de lämnar ut Nabi?
Citera
2021-04-04, 18:42
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Har han inte suttit häktad i två år nu? Borde inte det dras av hans straff? Då skulle han i praktiken kunna bli frikänd om tre år.....eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2021-04-04, 19:53
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Har han inte suttit häktad i två år nu? Borde inte det dras av hans straff? Då skulle han i praktiken kunna bli frikänd om tre år.....eller är jag helt ute och cyklar?

15 år ska han väl sitta?
Citera
2021-04-04, 20:40
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
15 år ska han väl sitta?

15 år + 8 månader blev straffet.
Citera
2021-04-04, 21:35
Medlem
15 år är för hårt, men samtidigt så visste han vad han gav sig in i.
Joaquin Olsson är uppenbarligen en ricecel (kines-incel).
Citera
2021-04-05, 00:32
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
15 år ska han väl sitta?

Han kommer ju inte sitta hela straffet, den saken är klar. Läste någonstans att han måste sitta minst 1/3-del, det blir omkring 5-6 år. Om det nu stämmer och vi tar bort två år från tiden i häktet då skulle han kunna bli frisläppt relativt snart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in