2020-02-29, 01:49
Medlem
"Swedish man"

Citera
2020-02-29, 02:28
Avstängd
Svensk.
Citera
2020-02-29, 03:34
Medlem
I usa har folk sluppit fängelse om de varit för feta, vilket resulterat i husarrest istället, men joaquin får nog jobba hårt för att bli så fet.
Citera
2020-02-29, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
..
Att de flesta adoptivbarn hatar SD kan delvis ha att göra med att de vuxit upp i vänsterfamiljer.
.

Dock, inte min uppfattning. Känner två adoptisar - båda indier - och de är synnerligen frispråkiga SD-fans... Vet dock inte vilken politisk åskådning deras adoptivföräldrar har/hade.
Citera
2020-02-29, 09:54
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
"Swedish man"

Nej - “Man from Sweden” i amerikansk media.
Citera
2020-02-29, 10:02
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Dock, inte min uppfattning. Känner två adoptisar - båda indier - och de är synnerligen frispråkiga SD-fans... Vet dock inte vilken politisk åskådning deras adoptivföräldrar har/hade.

Ja det finns hela spannet. Från de som röstar på SD till sociopaten Hübinette. Han som är en koreansk nationalist samtidigt som han uttryckligen vill förinta Sverige och väst. Riktigt sjuk person.

Men man kan inte lasta adoptivbarn för att de blev hitsläpade. De är uppvuxna med svensk kultur och pratar bra svenska. Många är nog lite vilsna inuti dock.
Citera
2020-02-29, 10:32
Medlem
Whitfieldss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Man kan inte lasta adoptivbarn för att de blev hitsläpade. De är uppvuxna med svensk kultur och pratar bra svenska. Många är nog lite vilsna inuti dock.

De är oftast mer svenniga än oss bananer pga att deras föräldrar genomgår en kontroll innan de accepteras som adoptörer som får Stasi att framställas som angenäma. Alltså, deras föräldrar är präktigare än präktigast. Jag och min hona skulle aldrig kunna adoptera. Det faller direkt.
Negrerna i USA valde inte heller USA btw. Där har vi deras rasistproblematik i en nutshell.
Citera
2020-02-29, 10:56
Medlem
Franke88s avatar
Han borde flugit in flickan till Sverige istället för att ha flugit in sig själv till USA. Dumt gjort.
Citera
2020-02-29, 11:07
Medlem
Franke88s avatar
16 räknas väl förresten inte som minderårig i Florida? 16 är byxmynding där.
Citera
2020-02-29, 11:09
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chromacor
Jo, du kan åtalas för exakt samma brott både i delstat- och federal domstol, om brottet är kriminaliserat i bägge lagstiftningar, double jeopardy gäller enbart inom samma självständiga jurisdiktion, delstaten är självständig i förhållande till den federala staten. Detta har fastslagits av amerikanska högsta domstolen: https://www.nytimes.com/2019/06/17/u...-jeopardy.html

Mer info: https://www.orlandocriminallawyerblo...federal-court/

Artikeln var låst men hittade annan info men tackar för den nya infon.

Det har tydligen ändrats men går egentligen emot deras egen lagstiftning om Double Jeopardy på en teknikalitet att det är dels state och dels federal.

Artikeln är ifrån sent 2019 så detta är helt nytt och öppnar verkligen upp en can of worms där nu åklagare kan få än högre straff även vid plea bargains då det nya kommer att bli att state droppar sin del.

Jag lade av att följa idiotin när jag kom tillbaka ifrån Sverige för det är ett helt sjukt jävla rättssystem eller brist på densamma.
Citera
2020-02-29, 11:11
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Christianbadass
Nej att de jobbar smutsigt känner jag inte alls igen.

Nu har jag själv sett, och upplevt detta system, inifrån.
Citera
2020-02-29, 11:50
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhetsaposteln
1. ja för det hör naturligtvis till någon form av allmänbildning att känna till gränserna för pedofili?

2. Alla bögar jag känner vill komma åt barn men en 14-åring är det närmaste dom kommer. dessa är då inte pedofiler?

Vi är barn längre nu för tiden. Någon som är 60 kan ha börjat arbeta när dom var 14. Det kan inte dagens 14-åringar. En 14-åring är ett omoget barn.

Tvärt om. Flickor går in i puberteten mycket tidigare nu än förr. 11 år är genomsnittet. För 50-60 år sedan så var denna åldern ca 14 år. Och på 1800-talet så var det 16-17 år. Så vi behöver absolut sänka byxmyndighetsåldern för att reflektera verkligheten bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in