Citat:
Ursprungligen postat av
Ajara
Och undrar vad hans kulturvänner tänker och säger nu. Ingen reagerade, utan de tryckte gilla på bilder han la upp på nätet av honom halvnaken med en småtjej på hotell någonstans i USA. Inga varningsklockor ringde. Och det efter Me too och allt.
Svårt att säga. Menar du den där svart-vita bilden där han står bakom ryggen på henne?
Såg den ganska tidigt i tråden. Jag tror, observera tror, att om man inte har facit i hand att hon var 14-15 så skulle hon kunna passera för något äldre, kanske 16 eller 17. På just den bilden alltså, jag har sedan sett andra där hon definitivt ser ut som ett barn. Dessutom såg hon ju rätt sliten ut och var inte särskilt snygg (enligt min enkla smak) så tror inte det triggade någon avundsjuka hos hans vänner. Det var ju inte någon Natalie Portman i Leon-tjej direkt. Dessutom, om man ska vara uppriktig, så ser ju killen ganska ung ut för sin ålder.
Så om man inte haft en aning om faktum (hennes ålder) så skulle just den bilden kunnat passera under radarn. Nu när man vet fakta så ser ju bilden sjuk ut, men frågan är hur man sett den innan man visste? Observera att jag bara spekulerar och jag tar inte ställning för honom. Jag tycker han agerat som ett totalt dumhuvud.
Gissar att många av de som "gillat" inlägget önskar att de kunde radera sitt hjärta nu
Edit: Kollade nu och såg att bilden var borta från Instagram.