Jag har inte läst igenom tråden, men jag har ett förslag på hur Flashback kan stöttas.
Det finns ett projekt inom Cryptovärlden som heter "BAT" (Basic Attention Token).
Dessa har utvecklat en väldigt bra webbläsare, som heter "Brave Browser", med fokus på bland annat anonymitet och att just kunna donera pengar till sina favoritsidor på internet. När man tankar webbläsaren innehåller den en plånbok, där du kan sätta in valutan "BAT" anonymt för att sedan donera till din favoritsida/sidor.
Vet inte hur det är nu, men när jag tankade webbläsaren fick jag runt 130 gratis BAT, vilket idag har gått upp i värde till 300kr ungefär (projektet har fått mycket uppmärksamhet den sista tiden). Vad som krävs från Flashbacks sida exakt vet jag inte, men antagligen bara att koppla upp en plånbok på Brave nätverket. Detta gör man här;
https://brave.com/creators/
(Standardinställning på browsern är att fördela pengarna på alla sidor man besöker, så folk som använder Brave och besöker Flashback skulle rent hypotetiskt donera till sidan utan att ens veta om det)
Bara ett tips från min sida! Kommer själv donera via BG så länge.
Har hängt här sen runt 2002, kan inte föreställa mig internet utan Flashback.