Citat:
Ursprungligen postat av
DragonOnWall8
Ge oss då 100 exempel på din blajåsikt, jag göra det lätt för dig, nämn fem.
Blev du kränkt för att jag inte tycker att denna högts mediokra serie inte är ett mästerverk? Den är verkligen ett praktexempel på yta utan innehåll.
Så du menar att du aldrig tidigare sett tonårsserier eller filmer där karaktärerna är deppiga, knarkar, har sex och är stereotyper (the jock, nörden, goten, bimbon)? Skins (i princip som Euphoria men med mycket mer värme och charm), Tretton, My So Called Life, 13 Reasons Why, The Breakfast Club, Kids, Riverdale är bara några exempel.