Hmm... Den släpps väl 9pm EST, så typ 02:00-03:00 svensk tid. Hur har du kommit över den? Ligger inte uppe på HBO och inga på nätet som diskuterar avsnitet
Hmm... Den släpps väl 9pm EST, så typ 02:00-03:00 svensk tid. Hur har du kommit över den? Ligger inte uppe på HBO och inga på nätet som diskuterar avsnitet
Fan såg att jag såg sista avsnittet av säsong 1. Hade inget minne av de. Haha mitt fel. Var ett par år sedan jag såg det avsnittet så hade glömt bort det. Får kolla på det nya avsnittet som släpps inatt. Var nog full när jag såg sista avsnittet av säsong 1. Därför kommer jag inte ihåg det haha. Tyckte idag när jag såg sista avsnittet av säsong 1 att vissa grejer inte hängde ihop.
__________________
Senast redigerad av Mysteriousstranger 2022-02-20 kl. 18:24.
Kollade på senaste avsnittet inatt och som vanligt var det extremt välspelat och bra. Hoppas säsongsfinalen som kommer nästa vecka blir en riktig höjdpunkt.
Scenen på teatern när Cassie kommer upp och gör bort sig var grym att se. Sedan vad scenerna hemma hos Fezco och Ash otroligt välspelat. Det var några riktigt intensiva minuter när Ash var i badrummet och elitstyrkan gick in. Helt klart en av de bästa serierna som jag har sett på bra länge.