Citat:
Ursprungligen postat av
cellplast
Jag förstår att skolan inte gjort ett bra jobb - du behöver jobba med din läsförståelse.
Du ställer frågan "varför har vi inte [...]".
Jag noterar att vi inte har informationen därför att vi helt enkelt inte har tillgång till informationen. Vi har inte en kanal till någon som kan publicera informationen. Om 20 personer i tråden frågar om instrumentflygning så kommer vi ändå tillbaka till samma slutresultat - vi vet inte för vi saknar indata.
Du läser det som "vi får inte skriva hur många flygtimmar hade han". Vilket tydligt visar hur du tänker - eller inte tänker.
Vi kan inte diskutera mängden flygtimmar just för att vi saknar information. Är det helt outgrundligt svårt att förstå?
Jo, men det konstiga är ju att ingen som
vet har skrivit något om det. Det är ju helt säkert så att personer som kände/kände till/ piloten, eller av annan orsak sitter på de upplysningarna, läser här. Jag tror nämligen att människor som fanns i närheten av klubben och de förolyckade, har svårt att låta bli att läsa här - det skulle man ju själv ha, man är så hungrig på information då. Och här kan man ju skriva anonymt också om man vet något (t.ex. att piloten aldrig hade flugit hoppare förr, om det nu var så).