Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-07-13, 22:50
  #1
Avstängd
Kände mig lite kåt så jag begav mig till ett ställe där det finns gott om kvinnliga massörer.
Hoppades på att hitta någon söt trevlig tjej som kunde tänka sig att göra något extra
utanför den vanligt massagemenyn.

Jag hade tur och hittade precis vad jag önskade i ett mörkt litet rum.
Tjejen var 22 år. smal och väldigt vacker. Hon hade jobbat där i ca 1 vecka bara
och hennes ögon gnistrade.
Det hela började väldigt sensuellt och flöt på sjukt bra och plötsligt
började hon kyssa min hals samtidigt som hon tillät mig att smeka hennes kropp
överallt utanpå kläderna. Hon stod upp och jag satt ner på en massagebrits nästan
hel naken medans hon smekte mig utanför kallingarna medans jag hårdnade.
Hennes kyssar blev mer och mer intensiva, eller snarare konstanta skulle jag säga
för hon slutade inte och vid ett tillfälle "råkade" våra munnar mötas i en kort men blöt kyss... Tycker det här var väldigt ovanligt. Vi håll på så ungefär i 25 min tills
hon fick mig att spruta och under tiden hade ordningsvakten kommit och stört och sagt att
hon måste öppna dörren. Allting som har med sex att göra är strängt förbjudet där.

Efteråt frågade jag ifall hon kunde komma hem till mig på mitt hotellrum och göra samma sak.
Hon sa att jag fick ta hennes nummer så får vi se.
Jag har fortfarande inte hört av mig till henne men vårat möte ploppar upp i minnet
hos mig dagligen. Och kanske framför allt eftersom hon givit mig flera sugmärken på min hals
som jag fortfarande ser spåren av 5 dagar efteråt.
Ev. kommer jag söka upp henne igen om ett par dagar.

Har ni upplevt något liknande?

Att bli kysst på halsen anser jag är något extremt intimt, att sedan bli kysst där under
25 min tid samtidigt som personen smeker min kuk till utlösning och lämnar mig med alla dessa sugmärken anser jag förvirrande. Gillade verkligen denna tjej som ni säkert förstår.

Vad tänker ni om detta?

Det var inte speciellt dyrt och hon tog lång tid på sig.
(Det är inte i Sverige)
__________________
Senast redigerad av Hejhured 2019-07-13 kl. 23:08.
Citera
2019-07-13, 22:54
  #2
Medlem
Predatores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhured
Kände mig lite kåt så jag begav mig till ett ställe där det finns gott om kvinnliga massörer.
Hoppades på att hitta någon söt trevlig tjej som kunde tänka sig att göra något extra
utanför den vanligt massagemenyn.

Jag hade tur och hittade precis vad jag önskade i ett mörkt litet rum.
Tjejen var 22 år och väldigt vacker. Hon hade jobbat där i ca 1 vecka bara
och hennes ögon gnistrade.
Det hela började väldigt sensuellt och flöt på sjukt bra och plötsligt
började hon kyssa min hals samtidigt som hon tillät mig att smeka hennes kropp
överallt utanpå kläderna. Hon stod upp och jag satt ner på en massagebrits nästan
hel naken medans hon smekte mig utanför kallingarna medans jag hårdnade.
Hennes kyssar blev mer och mer intensiva, eller snarare konstanta skulle jag säga
för hon slutade inte och vid ett tillfälle "råkade" våra munnar mötas i en kort men blöt kyss... Tycker det här var väldigt ovanligt. Vi håll på så ungefär i 25 min tills
hon fick mig att spruta och under tiden hade ordningsvakten kommit och stört och sagt att
hon måste öppna dörren. Allting som har med sex att göra är strängt förbjudet där.

Efteråt frågade jag ifall hon kunde komma hem till mig på mitt hotellrum och göra samma sak.
Hon sa att jag fick ta hennes nummer så får vi se.
Jag har fortfarande inte hört av mig till henne men vårat möte ploppar upp i minnet
hos mig dagligen. Och kanske framför allt eftersom hon givit mig flera sugmärken på min hals
som jag fortfarande ser spåren av 5 dagar efteråt.
Ev. kommer jag söka upp henne igen om ett par dagar.

Har ni upplevt något liknande?

Att bli kysst på halsen anser jag är något extremt intimt, att sedan bli kysst där under
25 min tid samtidigt som personen smeker min kuk till utlösning och lämnar mig med alla dessa sugmärken anser jag förvirrande. Gillade verkligen denna tjej som ni säkert förstår.

Vad tänker ni om detta?

Det var inte speciellt dyrt och hon tog lång tid på sig.
(Det är inte i Sverige)
Vad vill du höra, att hon förmodligen gillade dig / tyckte du var snygg och gjorde lite extra?
Citera
2019-07-13, 22:59
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Predatore
Vad vill du höra, att hon förmodligen gillade dig / tyckte du var snygg och gjorde lite extra?

Grejen är att sen jag börjat med att köpa såna här tjänster så har det hänt mig saker som jag
aldrig trodde skulle kunna inträffa.

Ja det är förmodligen det jag vill höra eller vad som
helst som de som skriver kan erfara med som jag skrev i trådstarten.
Ärliga kommentarer/reflektioner/tankar bara.
__________________
Senast redigerad av Hejhured 2019-07-13 kl. 23:06.
Citera
2019-07-14, 00:01
  #4
Medlem
karatefarbrorns avatar
2 alternativ, det första vill du nog höra.

Alternativ 1 : Hon gillar dig som fan, det finns någon kemi mellan er.

Alternativ 2 : du har åkt på en rejäl ”säljare” hon lyckas sälja in sig hos dig och vill helt enkelt ha in stålarna.

Jag hoppas på alternativ 1 för din skull.
Citera
2019-07-14, 01:31
  #5
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av karatefarbrorn
2 alternativ, det första vill du nog höra.

Alternativ 1 : Hon gillar dig som fan, det finns någon kemi mellan er.

Alternativ 2 : du har åkt på en rejäl ”säljare” hon lyckas sälja in sig hos dig och vill helt enkelt ha in stålarna.

Jag hoppas på alternativ 1 för din skull.


Det kan ju vara både 1 + 2 också
Det ena behöver inte ta ut det andra.
Citera
2019-07-14, 09:06
  #6
Medlem
Hon var ny på jobbet. Vänta tills hon runkat av hundra gubbar då är hon nog inte lika ivrig längre.
Citera
2019-07-14, 09:24
  #7
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sungamen
Hon var ny på jobbet. Vänta tills hon runkat av hundra gubbar då är hon nog inte lika ivrig längre.


hahahha. Precis.
Dom nya är dom bästa och om man har möjlighet och vill så ska man
försöka hooka upp med dem fort som fan om dom e bra.
Citera
2019-07-14, 12:49
  #8
Medlem
karatefarbrorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhured
Det kan ju vara både 1 + 2 också
Det ena behöver inte ta ut det andra.


Sant!
Citera
2019-07-14, 15:43
  #9
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sungamen
Hon var ny på jobbet. Vänta tills hon runkat av hundra gubbar då är hon nog inte lika ivrig längre.

Hon sa att folk frågar henne hela tiden för mycket om exempelvis handjob - olika män allt ifrån 20-70 år. Det är enbart vissa som hon accepterar så hon.
Det normala är att hon gör vanlig helkroppsmassage och inget annat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback