Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2023-12-29, 01:21
  #73
Medlem
Alex är ju uppenbart lågbegåvad.
Kanske till och med rent av dum.

Men det finns tydligen en målgrupp för detta också. Många svenskar kan nog relatera till hans dumhet.
Andra kanske skjuter över huvudet för den breda massan.
Citera
2024-01-17, 16:08
  #74
Medlem
GertBennys avatar
Jag tycker det är roligt när Alexander inte har kunskap om olika ord eller vad dessa betyder.
Citera
2024-01-17, 20:05
  #75
Medlem
Lyssnade på det gripande avsnittet om pappan som förlorat sina 2 barn i självmord och han är så sjukt pinsam. Avbryter eller stönar ”fan va jobbit assåå”. Kom igen
Citera
2024-01-22, 19:59
  #76
Medlem
3Godisars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vildsomsnoe
Lyssnade på det gripande avsnittet om pappan som förlorat sina 2 barn i självmord och han är så sjukt pinsam. Avbryter eller stönar ”fan va jobbit assåå”. Kom igen
Då gjorde jag rätt som inte tittade på det youtubeklippet.
Sjukt att jag tänkte att jag vill titta men det kommer bli för skämmigt.


Boken var jättebra!
Citera
2024-02-04, 16:25
  #77
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=C71GkYa2TQ0

Är det bara jag som tycker Pärleros ser påverkad ut i den här intervjun? Speedad typ? Extremt små pupiller också.
Citera
2024-03-14, 20:58
  #78
Medlem
kl4sseKocks avatar
är ingen podd lyssnare egentligen men den här har jag fastnat för Bra podd med intressanta gäster känns som att man går in mer på djupet hos gästerna och inte bara det som de är kända för eller har gjort
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback