Citat:
Ursprungligen postat av
Antidote@Home
Asså, med tanke på att du i dina andra trådar kommit ut som en tokpundare som sitter på andras uteplatser och snor el samt funderar på om du ska skjuta dig i huvudet eller ej så undrar jag om krogen verkligen är rätt miljö för dig. Jag skulle spontant säga nej. Jag dömer ingen, whatever floats your boat liksom men jag skulle nog tippa på att det nog är betydligt bättre att fortsätta tugga svamp och rejva i skogen än att klänga på småvilt på dansgolvet.
Jag vet inte riktigt om jag skulle kalla mig för ”tokpundare” längre. Möjligtvis att min syn på vissa saker kan uppfattas som för liberala ovh därmed kan tolkas spm pundiga åsikter, och det köper jag att folk kan tycka:
Utåt sett så är jag ialllafall ingen tokpundare längre. Jag har tagit amfetamin 4 gånger senare 6 månaderna. Från att ha använt på tok för mycket dagligen under flera år. Jag ser fet ändå som en bedrift jag kan vara hyfsat nöjd med. Eller?
Ja, jag satt på GRANNENS uteplats, som jag visserligen aldrig pratat med tidigare, men som bor i samma hus en våning ner. Och pm set räknas som att ”sno el” om man lånar ett eluttag till telefon så är jag väl en eltjuv, men då står jag för det också.
Jag har svårt att kunna ta det du skriver seriöst när du i en menig påstår att du inte dömmer någon för att sedan föra dig med en rad egna tolkningar på hur du uppfattar mig efter att ha läste lite inlägg jag publicerat i hopp om att få nå slags hjälp på en problematik som begränsar mig i mitt liv.
Om mina problem tar ifrån mig min rätt att uttrycka mig över hur jag upplevde klubben så OKEj mr perfekt ska i fortsättningen sluta uttrycka mina åsikter om klubben vu mina personliga problem.