2019-07-01, 21:06
Medlem
HajenPeppers avatar
Svenskar är som trevligast att festa med i hederliga öltält .
Citera
2019-07-01, 21:09
Medlem
Vad roligt att så många väljer att svara i tråden, skitlul att läsa vad ni har och säga om ämnet. Hade gärna svarat alla men då är jag inte klar på 24 timmar minst
Citera
2019-07-01, 21:11
Medlem
Jag har nästintill aldrig tyckt om klubbar, skithög musik så man inte kan prata, knökmycket folk så man knappt kan röra sig, timslånga köer till baren och svindyrt vad man än beställer.

Och till råga på allt så ska man betala inträde för att genomlida skiten.

När man var 18-20 kunde det ibland vara kul men det var ofta för att man var aspackad. De bästa festerna jag varit på har varit rätt så spontana hemmafester samt när man varit ute vid någon sjö i skogen med en massa vänner.
Citera
2019-07-01, 21:27
Medlem
carminaburanas avatar
vem fan vill snacka med nån som står och tjurar i ett hörn ensam med en öl? man får ut vad man sätter in, grabben.
Citera
2019-07-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonte400
Ditt problem är att du inte tål alkohol. Du kommer aldrig att göra heller för den delen. Bara att acceptera att du är den typen. Drick inte alkohol med andra

Här var det hård ton, akta så du inte skiter på dig.
Citera
2019-07-01, 21:48
Medlem
Avengerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig
Jag är över 30, och besökte åter igen en sån där högljudd barnklubb, jag vet inte vad som flög i mig den kvällen.
Men fy åt fan.
Jag var inne i 10min max, sen gick jag till en vanlig gubbpub och allt blev som vanligt igen.

Ja fy faen, sådana där "högljudda" ställen är oftast full med snorisar som inte vet hur man dricker eller beter sig. Ett jäkla skrikande på grund av för hög musik och testosteron-stinna fjungrabbar som inte vet hur man dricker utan att ha målet att bli dyngrak.

Nä, tacka vet jag "hak" som har kvalitétsdricka och bra musik, samt några trevliga mogna tjejer som vet hur man för sig..."mums"
Citera
2019-07-01, 22:08
Medlem
salvelinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avengersson
Ja fy faen, sådana där "högljudda" ställen är oftast full med snorisar som inte vet hur man dricker eller beter sig. Ett jäkla skrikande på grund av för hög musik och testosteron-stinna fjungrabbar som inte vet hur man dricker utan att ha målet att bli dyngrak.

Nä, tacka vet jag "hak" som har kvalitétsdricka och bra musik, samt några trevliga mogna tjejer som vet hur man för sig..."mums"

Jaha, och hur många vanliga pubbar går det inte på vart danshak i städerna vanligtvis?
Gå någon annan stans!!!
"sådana där "högljudda" ställen är oftast full med snorisar "
MEN halåå!!
Är min herre 78 år eller? sådär lät klagomuren från de som var 45 när jag spelade som DJ
runt -86!
För övrigt så skiter jag i damer som vet hur man för sig, dansa till bra musik är vad som gäller,,
ragga kan man göra på bodycontact ect
Senast redigerad av salvelinus 2019-07-01 kl. 22:18.
Citera
2019-07-01, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
vem fan vill snacka med nån som står och tjurar i ett hörn ensam med en öl? man får ut vad man sätter in, grabben.

Haha fair point. Jag tänkte samma sak nåt jag stod dä. För vad det är värt så anstrångde jag faktiskt lite grand för att inte se tråkig Utö . Stod inte med armarna i kors eller fipplandes med telefonen iallafall. Det måste ändå vara värt någon form av effort poäng, tycker du inte? Men Steget längre än så är jag helt enkelt inte tillräckligt socialt begåvat nog för att klara av, tyvärr. Men jag har andra begåvningar, är självlärd knarkexpert, det år inte illa! Dessutom har jag rolig humor fast det år det bara jag son tycker förstås.
Citera
2019-07-01, 22:22
Medlem
Trollkarlen17s avatar
Klubbat järnet sen jag var 20 kanske, är 27 idag och sticker mer än gärna ut och kör på. Tyvärr är jag den enda i mitt kompisgäng som fortfarande tycker det, jävla trist. Tydligen så är det "omoget" att dricka sprit och sticka ut, speciellt när man har flickvän". Visst har man förändrats, man har mognat en del på 7 år.

Som tur är har jag ett par nyanställda 20åringar på mitt jobb som jag varit ute med ett par gånger, då blir man 20 igen och bara kör
Citera
2019-07-01, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salvelinus
Jaha, och hur många vanliga pubbar går det inte på vart danshak i städerna vanligtvis?
Gå någon annan stans!!!
"sådana där "högljudda" ställen är oftast full med snorisar "
MEN halåå!!
Är min herre 78 år eller? sådär lät klagomuren från de som var 45 när jag spelade som DJ
runt -86!
För övrigt så skiter jag i damer som vet hur man för sig, dansa till bra musik är vad som gäller,,
ragga kan man göra på bodycontact ect

Snyggt jobbat, du komponerade ihop ett inlägg som är totalt obegripligt, jag försöker, men förstår verkligen inte vad du vill få att.
Citera
2019-07-01, 22:30
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av onanistjavisst
Haha fair point. Jag tänkte samma sak nåt jag stod dä. För vad det är värt så anstrångde jag faktiskt lite grand för att inte se tråkig Utö . Stod inte med armarna i kors eller fipplandes med telefonen iallafall. Det måste ändå vara värt någon form av effort poäng, tycker du inte? Men Steget längre än så är jag helt enkelt inte tillräckligt socialt begåvat nog för att klara av, tyvärr. Men jag har andra begåvningar, är självlärd knarkexpert, det år inte illa! Dessutom har jag rolig humor fast det år det bara jag son tycker förstås.

du verkar liksom tro att folk har nån förpliktelse att gå fram till dig för att prata. Det är DU som måste söka kontakt, alla andra är där med sina poalre och har kul, "gormar och vrålar" som du uttycker det. du verkar tycka att du är bättre än alla andra som är ute, att du på nåt sätt utför ett socialt experiment med helikopterperspektiv. Det gör du inte.
Citera
2019-07-01, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollkarlen17
Klubbat järnet sen jag var 20 kanske, är 27 idag och sticker mer än gärna ut och kör på. Tyvärr är jag den enda i mitt kompisgäng som fortfarande tycker det, jävla trist. Tydligen så är det "omoget" att dricka sprit och sticka ut, speciellt när man har flickvän". Visst har man förändrats, man har mognat en del på 7 år.

Som tur är har jag ett par nyanställda 20åringar på mitt jobb som jag varit ute med ett par gånger, då blir man 20 igen och bara kör

Okej, så du är 27 och gillar fortfarande att klubba, och det ska du förstås fortsätta att göra så länge du får ut nånting bra av det.

Men vissa frågetecken ställs jag ändå inför.

Vad är det för ålder på människorna som vistas på din föredragna klubb?

Om det till största delen är 18-20 åringar så kan jag inte låta bli att tänka på vad du får ut av at hänga bland folk som är väsentligt yngre än sig själv? Visst båda åldersgrupperna räknas väl till ”vuxna”, men i min värld är folk som är 27 år vuxna på riktigt medan 18 till typ 22åringar är fortfarande ungdomar. I mitt huvud blir det bara fel och konstigt när ”riktiga” vuxna leker bland ungdomarna .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in