2019-10-13, 16:18
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaLilja
GM är tunnhårig och söker dölja det genom att ha en liten lugg han kammar, med gel ?, framåt.

GM har skjutit heroin.

BO var en gammal hippie som ville leva kvar i 1968.

Ovan två gemensamma faktorer förde de båda samman alltså åldersnoja och drogromantik. Om bägge är/var psykopater så blir det väl så här det slutar eftersom BO så uppenbart var gammal. Jag är förvånad över att hon ej färgade/hennade håret men kanske någon vet om hon brukade göra det ?

Har ni sett filmen HAIR.?!
Minns speciellt han som dansar på bordet och svingar sej i kristallkronan emedan fiiina tanter applåderar stjärnögt åt honom.

Hahaha, detta är anledningen att man hänger på flashback. Sverige är en teaterplats för pjäser med den mörkaste humorn.

ska också ha varit en svartsjukedrama två kärringjävlar emellan om Achmed, någon Lisbeth slogs visst mot Ingrid om Achmeds kuk.

Only in Sweden...
Senast redigerad av Naknekejsaren 2019-10-13 kl. 16:24.
Citera
2019-10-13, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Enligt anteckningarna berättade hon på nyårsafton för en väninna om sin relation, men inte vem det gällde.

Klart komprometterande i frågeställningen sex eller inte. Man måste vara rejält blåst om man inte fattar att skäggbarnet varit tantens sexleksak. Absolut inget tyder på motsatsen.

Tror snarare att killen har spelat på kvinnans moderskänslor, hennes barn är vuxna och utflugna och hon saknade någon att ta hand om.

Många av dessa ensamkommande flyktingbarn är väldigt manipulativa.
Senast redigerad av Valpen_ 2019-10-13 kl. 16:51.
Citera
2019-10-13, 16:53
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Du griper efter halmstrån nu. Vi har sett otaliga exempel på liknande sexuella förhållanden mellan asylkärringar & skäggbarn. Indicierna i det aktuella fallet hopar sig också.

Åsikten att det här inte förekom sex får nog anses vara en konspirationsteori vid det här laget.
Nej jag griper inte efter halmstrån - jag ber om bevis på att det fanns en ömsesidig sexuell relation. Om det är så uppenbart som du säger, så kanske du kan vara vänlig nog att presentera dessa bevis?
Citera
2019-10-13, 16:54
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Tror snarare att killen har spelat på kvinnans moderskänslor, hennes barn är vuxna och utflugna och hon saknade någon att ta hand om.

Många av dessa ensamkommande flyktingbarn är väldigt manipulativa.
Håller med.ahmed verkar inteligent och manipulativ. Psykopatvibbar där. Tror också att hans förvirring under förhören är spelad med tanken att han skall få psykiatrisk vård som dom.
Citera
2019-10-13, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Vad tror ni - de hade en frivillig sexuell relation?

Han körde Staken-I-Baken för Ingrid var TantTorr i rätt hål?

Han körde Staken-I-Baken o Ingrid blev förbannad?

Han våldtog henne medelst Staken-I-Baken o sen mördade han henne-
men han fick pumpa i alla fall - skitsamma att det var en gammal kärring
o Staken-I-Kloaken - han fick pumpa i alla fall.

Men av dagboken framgick rätt tydligt att de hade en relation - hade det bara handlat om
att Ahmed zuuugiiit pengar hade detta stått.

Trizzt att sonen vägrar erkänna att mamzen blivit en BatikhäxFittKärring

Det är helt absurt att en äldre kvinna på 70 år har analsex. Va fan bajs och bögsex. Får inte ihop det.
Citera
2019-10-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoupDeGrace
Det är nästan omöjligt för hepatit att spridas genom sex, det ska vara väldigt blodigt och våldsamt i sådana fall, det är gammal och utegången information som påstod det. Hepatit överförs nästan bara genom sprutor. Även vid förlossningar är det väldigt svårt att överföra det.

Afghanhunden fick det utan tvekan genom injektioner.

Ännu en sak som får mig att tänka till. En äldre kvinna på 70 år som vet om att han har hepatit, knarkar, är sinnessjuk, och som hon sedan väljer att ha analsex med. Det går inte ihop för mig.
Citera
2019-10-13, 17:30
Medlem
S-hund temporärs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Kan MGM vara gerontofil? En ganska ovanlig form av sexuel avvikelse om jag förstått rätt.

Skulle snarare tro att han är polyfil. Likt så många andra individer av manligt kön från grottfolksområdena sätter han på allt som rör sig, och en del annat också.

Getter, höns, pojkar, svenska flicka, medlemmar från fientliga klaner, 70-åriga batikhäxor...
Citera
2019-10-13, 17:32
Medlem
Grandiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Har pratat med bekanta i Kil - och stämningen är rätt tryckt ja.

Annars var min inställning när jag började läsa FUPen att jag skulle få läsa om ett slags "omvänt" sexuellt utnyttjande - rent av något som skulle kunna ingå i vapenarsenalen mot radikalfeminister, men efterhand blev jag mer och mer konfunderad. Var fanns bevisen för att de haft en ömsesidig sexuell relation? Det frågar jag mig ännu!

Om de nu hade en ömsesidig sexuel relation, och BO dessutom hjälpte honom med allt möjligt. Varför döda henne?
Däremot om det var en gerontofil våldtäkt, blir mordet helt logiskt och i linje med fall som är kända från USA om jag minns rätt.

Men visst. Kom med bevis på att våldtäktshypotesen är fel!
Ja, varför mörda sin ömsinta och generösa välgörare, det kan man fråga sig.

Han snackar nåt i förhör om att det är "skandal det hela". Alltså det han har ihop med
den åldriga damen ifråga (Jo, jag tillåter mig nog att tro till skillnad från dig att de
verkligen hade ett sexuellt förhållande med varandra).
Plötsligt kan han ha överväldigats av insikten om just hur skandalartad relationen framstod
som och uppfyllts av väldiga skamkänslor och en häftig vilja att få ett slut på
alltsammans. Helt sonika utplåna personen som lett honom in i det här fördärvet och
fick honom att känna all denna skam. Så efter den sista ömma kärleksakten tog
strax betydligt hårdare tag vid och beslutsamma händer greppade tag om en 70-årig
kvinnas huvud och intet ont anandes lär hon ha varit.
Från lustfyllt sex till mord, till brutal död på några ynka få ögonblick.

Fast det är klart, om killen nu upplevde sån skam inför en relation med en gammal kvinna
och varit angelägen om att det skulle förbli hemlighållet inför omgivningen, så borde han ju
inte då ha upplyst en afgansk kompis om det som pågick mellan honom och den kvinnliga
välgöraren utan månat om att hålla tyst om saken inför precis alla han kände och hoppats på
att hon gjorde detsamma.

Annars så kan det väl tänkas att mordet föranletts av att det blivande offret efter
avslutade gosigheter förklarat för killen att "det här var absolut sista gången".
Nu måste de äntligen bryta med varandra. Det måste bli ett slut på detta nu.
Hon ville inte längre. Kanske hon till och med gick så långt så att hon sa att de
överhuvudtaget inte mera skulle umgås med varandra. Att de skiljdes åt för gott.
Detta uppskattades inte alls. Unge herr afghan ville inte alls se något avslut - han ville
fortsätta få gåvor och ville fortsätta böka runt i sänghalmen - så han blev hastigt
fly förbannad, rent rasande och så var händerna strax där runt huvud och hals.

Sedan med tanke på hur rent sjukligt lättkränkta många av dom här importerade
varelserna från tredje världen är, hur påfallande lätt man har till att tillgripa våld,
hur dålig impulskontrollen är, så kan det även ha räckt med att det gjorts någon
harmlös kommentar om någonting hos Ahmed eller vad han nu hette, att
till exempel ett skjortbyte kanske vore på plats ty det luktade lite svett om den han
hade nu och så puff exploderade det i dödligt våld.
Lite mer än så kanske ändå hade krävts men man vet aldrig...
Senast redigerad av Grandioso 2019-10-13 kl. 17:52.
Citera
2019-10-13, 17:35
Medlem
Kan vara så enkelt att han fick panik när hon började storgråta av analsexet, vad gör en skogstokig dåre då?
Citera
2019-10-13, 17:36
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Det är helt absurt att en äldre kvinna på 70 år har analsex. Va fan bajs och bögsex. Får inte ihop det.

Citat:
Ännu en sak som får mig att tänka till. En äldre kvinna på 70 år som vet om att han har hepatit, knarkar, är sinnessjuk, och som hon sedan väljer att ha analsex med. Det går inte ihop för mig.

Det är ju inte säkert att hon ville ha just analsex. Det var kanske det som fick bägaren att rinna över.
"Vanligt" sex hade dom uppenbarligen pysslat med ett tag.

Han tog henne med våld i tvåan efter att ha tjatat länge om det. Då flippade hon ut & hotade anmäla honom & sen gick det som det gick.
Citera
2019-10-13, 17:40
Medlem
Citat:
En konspirationsteori: Ju mer man pratar skit om IG desto mer skuld får hon. Och därmed är GM en stackars oskyldig, lurad flykting och inte en mördare! Tänk vad han gått igenom - Först krig och sedan bli utnyttjad. Stackars lilla afganska flykting. (???!!!) Lite ironiskt men en del sanning!
Citera
2019-10-13, 17:48
Medlem
Citat:

Men finns det över huvud taget någonting som "går ihop" avseende batiktanternas förhållningssätt gentemot hazarerna: någon antydan till logiskt tänk, någon grad av sunt ifrågasättande, någon övre gräns för deras självförhärligande, något som på något vis skulle kunna ses som lite skam i kroppen?😐
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in