Citat:
Ursprungligen postat av
Clodius
Har pratat med bekanta i Kil - och stämningen är rätt tryckt ja.
Annars var min inställning när jag började läsa FUPen att jag skulle få läsa om ett slags "omvänt" sexuellt utnyttjande - rent av något som skulle kunna ingå i vapenarsenalen mot radikalfeminister, men efterhand blev jag mer och mer konfunderad. Var fanns bevisen för att de haft en ömsesidig sexuell relation? Det frågar jag mig ännu!
Om de nu hade en ömsesidig sexuel relation, och BO dessutom hjälpte honom med allt möjligt. Varför döda henne?
Däremot om det var en gerontofil våldtäkt, blir mordet helt logiskt och i linje med fall som är kända från USA om jag minns rätt.
Men visst. Kom med bevis på att våldtäktshypotesen är fel!
Ja, varför mörda sin ömsinta och generösa välgörare, det kan man fråga sig.
Han snackar nåt i förhör om att det är "skandal det hela". Alltså det han har ihop med
den åldriga damen ifråga (Jo, jag tillåter mig nog att tro till skillnad från dig att de
verkligen hade ett sexuellt förhållande med varandra).
Plötsligt kan han ha överväldigats av insikten om just hur skandalartad relationen framstod
som och uppfyllts av väldiga skamkänslor och en häftig vilja att få ett slut på
alltsammans. Helt sonika utplåna personen som lett honom in i det här fördärvet och
fick honom att känna all denna skam. Så efter den sista ömma kärleksakten tog
strax betydligt hårdare tag vid och beslutsamma händer greppade tag om en 70-årig
kvinnas huvud och intet ont anandes lär hon ha varit.
Från lustfyllt sex till mord, till brutal död på några ynka få ögonblick.
Fast det är klart, om killen nu upplevde sån skam inför en relation med en gammal kvinna
och varit angelägen om att det skulle förbli hemlighållet inför omgivningen, så borde han ju
inte då ha upplyst en afgansk kompis om det som pågick mellan honom och den kvinnliga
välgöraren utan månat om att hålla tyst om saken inför precis alla han kände och hoppats på
att hon gjorde detsamma.
Annars så kan det väl tänkas att mordet föranletts av att det blivande offret efter
avslutade gosigheter förklarat för killen att "det här var absolut sista gången".
Nu måste de äntligen bryta med varandra. Det måste bli ett slut på detta nu.
Hon ville inte längre. Kanske hon till och med gick så långt så att hon sa att de
överhuvudtaget inte mera skulle umgås med varandra. Att de skiljdes åt för gott.
Detta uppskattades inte alls. Unge herr afghan ville inte alls se något avslut - han ville
fortsätta få gåvor och ville fortsätta böka runt i sänghalmen - så han blev hastigt
fly förbannad, rent rasande och så var händerna strax där runt huvud och hals.
Sedan med tanke på hur rent sjukligt lättkränkta många av dom här importerade
varelserna från tredje världen är, hur påfallande lätt man har till att tillgripa våld,
hur dålig impulskontrollen är, så kan det även ha räckt med att det gjorts någon
harmlös kommentar om någonting hos Ahmed eller vad han nu hette, att
till exempel ett skjortbyte kanske vore på plats ty det luktade lite svett om den han
hade nu och så
puff exploderade det i dödligt våld.
Lite mer än så kanske ändå hade krävts men man vet aldrig...