Citat:
Haha. Det var ord och inga visor minsan... Tja lite trög får jag nog tillstå att jag känner mig då och då, men knappast ohedlig. Jag har snabbläst/skummat FUPen ja, men vissa delar har jag gått snabbt förbi, så visst kan man missat något, och det är ju helt tydligt att polisen tror att BO och MGM hade ett ömsesidigt sexuellt förhållande - helt i enlighet med det citatet du gav - det har jag aldrig förnekat, MEN jag har inte sett något riktigt bevis på detta annat än förvirrade utalanden från den spelat eller verkligt ytterst förvirrade Ahmed, men har du hittat sådanna bevis i FUPen får du gärna anföra dem (och med bevis menar jag förståss inte att en poiis säger att det är så!) Det kanske finns i dagboken, men det jag sett hittills därifrån tycker jag gott kan förklaras av BOs känslomässiga engagemang för flykting "pojkarna". Motbevisa mig gärna ed direkta citat ur dagboken. Jag kan mycket väl missat något.
Så jag tycker nog att den allternativa teorin om GM som gerontofil våldtäktsman och mördare inte kan avvisas hursomhelst. Törs jag påminna om att det inte är helt ovanligt att våldtäktsmän påstår att offren var med på det hela, ville det. Så kan det vara även här.
Så jag tycker nog att den allternativa teorin om GM som gerontofil våldtäktsman och mördare inte kan avvisas hursomhelst. Törs jag påminna om att det inte är helt ovanligt att våldtäktsmän påstår att offren var med på det hela, ville det. Så kan det vara även här.
Läs FUP:en en gång tid och ta lite tid på dig. Tog mig runt 2 timmar igår att gå igenom den och nu har jag även sovit på saken, de hade helt uppenbart en sexuell relation.
Hur förklarar du bara en sådan sak att Ahmed berättar för sin Afghanska vän 6 månader innan mordet på Ingrid att de hade haft sex flera gånger? Hans bekräftar även det i FUP:en.