2019-10-13, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VictoriaWestling
Det var ju som man misstänkte att hon knullade orchen!

428 personer har hittills svarat på enkäten.

http://www.polljunkie.com/poll/ewmpit/mordet-p-en-kvinna-i-kil

Instämmer du i påståendet: Det är inte alls synd om kvinnan i Kil som blev mördad av en Afghan hon tog hand om. Hon får skylla sig själv!

238 (55,6%) Jag instämmer fullständigt!
102 (23,8%) Jag instämmer i viss mån!
23 (5,4%) Jag har ingen åsikt då jag saknar information!
17 (4,0%) Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
48 (11,2%) Jag tar helt avstånd från detta påstående
428 (100%) Totalsumma

Sprid gärna länken! Den går att lägga in på facebook mm. Ju fler som svarar desto bättre!

När enkäten samlat 500 svarande skickas resultatet till hennes anhöriga.

Bra initiativ.
Skicka den gärna till media och hennes batikhäxegranne också, hon som ville låna gullpojken. Nu borde det väl vara 500 röster?
Citera
2019-10-13, 11:08
Medlem
Antonov14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khatia
Hur får du detta till ett hat?.
Dessa kvinnor som tänder på fjuniga ballerina bruna afgan gossar. Är trotts allt vänsteblivna batikhäxor med hängpattar. Brukar ofta springa på lokala konstutställningar och dricka vin. Som oftast brukar dom även ha en trasig barndom. Fnaskade runt i ung ålder med både killar i egen ålder och gammal gubbar..
Lyckades tillslut få en utbildning, jobbar som oftast inom socialen. Där dom får sin makt possition och kan spela godhetsidioter... Utanför sin jobb är det trasiga själar som gömmer sig i alkohol, eller den berömda pipan som med konstig tobak som även kallas för vänster holken... Hemmen brukar som oftast bestå av en katt och en kattlåda full med skit, rena misären...
Dessa vänsterblivna kvinnor klarar inte av att leva i en normal relation... Eller rättarsagt ingen karl kan leva tillsammans med en snurrig vilsen själ...
Kolla själv hur många av dessa bor själva😂😂😂...

Tyvärr så tycker jag att det är onormalt beteende, afgan hunden är 19år batikhäxan är 69år. Alltså 50års ålders skillnad...
Att du försvara detta säger ju en del, då du kanske är eller blir en batikhäxa från hängpattsmaffian en vacker dag.... Men var försiktig, du ser hur det kan gå!😉
Klockrent skrivet !!!
Citera
2019-10-13, 11:19
Medlem
CoupDeGraces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teacher80
Hepatit sprids främst via kroppsvätskor, främst blod, antingen sexuellt eller genom intravenöst missbruk samt från smittad mor till förlöst barn.

Det är nästan omöjligt för hepatit att spridas genom sex, det ska vara väldigt blodigt och våldsamt i sådana fall, det är gammal och utegången information som påstod det. Hepatit överförs nästan bara genom sprutor. Även vid förlossningar är det väldigt svårt att överföra det.

Afghanhunden fick det utan tvekan genom injektioner.
Citera
2019-10-13, 11:20
Medlem
Bengt-Bedrups-hatts avatar
Ohyggligt. Detta är förstås endast toppen av isberget. Tusentals asylaktivistkärringar i åldern 50-80 år har alltså haft sina skäggbarn som sexleksaker, precis som de flesta misstänkt frän dag 1.

Själv är jag avsevärt äldre än skäggbarnet. Kan ändå inte i min vildaste fantasi tänka mig att rumla runt i sängen med en gammal tant. Inte under några omständigheter. Inte ens efter celibat i 10 år.

Hur kan någon vettig människa inbilla sig att dessa främmande, inavlade klanfolk någonsin kommer att funka i västerlandet. Gillar man att sätta på getter, kameler, uråldriga tanter och småpojkar har man ett gravt systemfel i hjärnan, säger sig självt.
Citera
2019-10-13, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spenatkungen
I ca ett år enligt hennes dagbok.

https://www.expressen.se/gt/lararinnans-sms-till-50-ar-yngre-eleven-fore-mordet/

Förbannat pilsk 70-åring, hade hon inte fått något på 25 år eller?

Hon skriver själv hon inte är klok och det stämmer till fullo. Hon och de andra häxorna är mentalsjuka.
Citera
2019-10-13, 11:24
Medlem
09GRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martlet
Hur får man hepatit? Genom sprutor, droger? Kan han ha smittat henne?

Nästan alla hepC sprids via delade kanyler. Extrem liten risk att få det via sex.
Citera
2019-10-13, 11:32
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Något annat mord i Sverige tror jag inte att han gjort sig skyldig till.
Jag tänkte mer på att han kan ha haft ihjäl nån i hemlandet också. I Iran alltså.

Det behöver ju inte nödvändigtvis i så fall röra sig om något sexmord.

Jo, det är något med det där "greppet" som får en att misstänka att man här inte
har att göra med en förstagångsmördare.
Du är nog inne på något. Definitivt bör man kontakta iransk polis om detta.
Citera
2019-10-13, 11:52
Medlem
Var i undersökningsmaterialet återfinns dessa citat från Ingrids dagbok som både Nordfront och Expressen återger? Hittar dem inte när jag söker i FUP:en. Finns det extrabilagor som inte länkats här?

Citat:
”Fre den 13 juli började mitt nya liv, det varade i nästan tre månader. Sen är det bara tomt. Vet inte hur jag ska orka vidare.”

Torsdag den 12 juli 2018:
”[…] A ringde jag bjöd hit honom på pizza Olof kom också ca 21
A gick hem kl. 01.10 = myskväll trots järnafolket”

Fredag den 13 juli 2018:
”Ska försöka att inte kontakta A – avvänjning!
Blev tvärtom Jag är INTE KLOK!
Citat:
[…] 5:51 ringde A, kom hit, frukost
[…] A hit på en kopp te = SLUT!
NU ÄR DET SLUT ingen mer manipulation!”

SLUT! A inte välkommen hit mer
A ringde 10.39 – om sina ”problem” jag avslutade med ”ha en bra dag” – sen ingen
kontakt […] Vill smsa A men håller mig!!
Citat:
”[…] FAN, varför smsade jag honom! Inget svar! Måste bli ett slut på detta!! Väntade
hela dagen på ett sms, kl 21 RINGDE HAN – på väg fr träning till tåget […]”

FUP:en:

https://minfil.com/W4P5id84n6/V_rmlands_TR_B_3021-19_Aktbil_53_Sekretess_pdf

Nordfronts artikel:

https://www.nordfront.se/afghan-atalas-efter-batikhaxemord-vi-borjar-att-pussas-sa-blev-jag-lite-radd-och-sen-strop-jag-henne .smr

Expressens artikel:

https://www.expressen.se/gt/lararinnans-sms-till-50-ar-yngre-eleven-fore-mordet/

Hursomhelst är det svårt att tolka det hela annorlunda än att A är Ahmad Naziri och att de hade en relation. "Du gör mig lycklig" hade hon visst SMS:at honom också enligt Expressen.
Citera
2019-10-13, 12:00
Medlem
VictoriaWestlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duvhus
Bra initiativ.
Skicka den gärna till media och hennes batikhäxegranne också, hon som ville låna gullpojken. Nu borde det väl vara 500 röster?

Tack för stödet! Brevet är adresserat hennes anhöriga, vänner och grannar och kommer att skickas till några släktingar och grannar. I praktiken är dock målgruppen andra batikhäxors anhöriga. Sprid gärna brevet, t.ex. genom att skicka det till anhöriga och grannar till andra batikhäxor!

---------------------------------------------------------
Öppet brev till släkt, vänner och grannar till Ingrid Guldbrandsson!

En kort tid efter mordet upprättades en omröstning där enskilda kunde ta ställning till påståendet:

"Instämmer du i påståendet: Det är inte alls synd om kvinnan i Kil som blev mördad av en Afghan hon tog hand om. Hon får skylla sig själv!"

Enkäten finns på http://www.polljunkie.com/poll/ewmpit/mordet-p-en-kvinna-i-kil

Resultatet av omröstningen, lördagen den 12 oktober 2019, efter 502 avgivna röster är:
56.6% (284) Jag instämmer fullständigt!
23,1% (116) Jag instämmer i viss mån!
5,4% (27) Jag har ingen åsikt då jag saknar information.
3,8% (19) Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
11,1% (56) Jag tar helt avstånd från detta påstående!

Några av de röstande har tillfört kommentarer:

Jag instämmer fullständigt!
- Suicide
- Som man sår får man skörda
- Hur kan man komma till någon annan slutsats än att hon får skylla sig själv?
- Är huvudet dumt får kroppen lida
- Djupt tragiskt men man är själv ansvarig för den politik man röstat för även om den bringar en om livet.
- Vit makt blatteslakt.
- Du är en skam för Sverige!
- Äckliga kärring.
- Snäll seger!
- Burn in hell!

Jag instämmer i viss mån!
- al

Jag tar i viss mån avstånd från detta påstående!
- Det är synd om henne, samtidigt så är det till viss del, hennes eget fel. De två påståendena kan båda vara sanna.

Jag tar helt avstånd från detta påstående
- Att skylla på ett offer är otroligt lågt.
- Vad är det för jävla vidrigt påstående?
- Löjlig frågeställning! Att beskylla offret är ointelligent. Det är ju förövaren som skall straffas, aldrig offret.
- Det är helt sjukt att en sådan poll kan göras och att den ska sedan skickas vidare till anhöriga. Har ni ingen respekt för människor? Om ni anhöriga får denna poll, så snälla, försök inte lyssna på denna.

Omröstningen har till absolut största delen gjorts innan polisen och media gick ut med att Ingrid knullat "barnet". Svaren återspeglar därför inställningen till att en som tar hand om afghanska "barn" blir mördad av ett afghanskt "barn".

För egen del stämmer jag helt in i påståendet. Det är inte synd om en person med ett naivt riksbeteende som drabbas av konsekvenser. Den som klättar upp på Mount Everest har sig själv att skylla för sin död även om det skedde i en storm. Däremot är det mycket synd om dem som blivit våldtagna av afghanska "barn" och ansvaret för detta faller givetvis på dem som utsatt andra för risker.

Ingrid har alltså ansvar inte bara för sin egen död utan även för den sorg hon bidragit till att sprida i landet. Hennes och "barnets" beteende är orsaken till den sorg ni eventuellt känner. Ni har givetvis rätt till er sorg, men förhoppningsvis är det inträffade en ögonöppnare för er och andra. Kanske betyder det att andra kan övertyga sina anhöriga om att inte ge sig in i denna sjuka verksamhet, som många gånger inte är annat än en skattefinansierad bisarr variant av sexhandel. Om ni betraktar Ingrids död som meningsfull på det viset att det kan bidra till att andra inte utsätts för risker så har ni min sympati.

Kanske försöker någon trösta sig med tanken att Ingrid inte utnyttjade "barnet" sexuellt utan att det rör sig om en våldtäkt som slutade med mord. Den typen av rationaliseringar är mycket väl dokumenterade inom psykologin som den verklighetsflykt de utgör. Ingrids dagbok vittnar dock mot henne och förundersökningsprotokollet är lätt att få tag i. Ni väljer själva om ni vill se eller blunda.

Det är andra kvinnor som blir våldtagna, men genom ett ödets nycker har Ingrid själv fått skörda det onda hon bidragit till att andra fått utstå. Som hon har sått har hon ock fått skörda.

Victoria Westling
Senast redigerad av VictoriaWestling 2019-10-13 kl. 12:18.
Citera
2019-10-13, 12:32
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nebeltag
Var i undersökningsmaterialet återfinns dessa citat från Ingrids dagbok som både Nordfront och Expressen återger? Hittar dem inte när jag söker i FUP:en. Finns det extrabilagor som inte länkats här?

FUP:en:

https://minfil.com/W4P5id84n6/V_rmlands_TR_B_3021-19_Aktbil_53_Sekretess_pdf

Nordfronts artikel:

https://www.nordfront.se/afghan-atalas-efter-batikhaxemord-vi-borjar-att-pussas-sa-blev-jag-lite-radd-och-sen-strop-jag-henne .smr

Expressens artikel:

Hursomhelst är det svårt att tolka det hela annorlunda än att A är Ahmad Naziri och att de hade en relation. "Du gör mig lycklig" hade hon visst SMS:at honom också enligt Expressen.
Läst din sammling av citat gång på gång, men förstår inte hur dessa skall bevisa att BO och MGM hade en ömsesidig sexuel relation. Det kan lika gärna vara känslomässiga konflikter av annan art som avhandlas. Du kanske kan förklara?
Citera
2019-10-13, 13:00
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Läst din sammling av citat gång på gång, men förstår inte hur dessa skall bevisa att BO och MGM hade en ömsesidig sexuel relation. Det kan lika gärna vara känslomässiga konflikter av annan art som avhandlas. Du kanske kan förklara?
Du griper efter halmstrån nu. Vi har sett otaliga exempel på liknande sexuella förhållanden mellan asylkärringar & skäggbarn. Indicierna i det aktuella fallet hopar sig också.

Åsikten att det här inte förekom sex får nog anses vara en konspirationsteori vid det här laget.
Citera
2019-10-13, 13:31
Medlem
GM är tunnhårig och söker dölja det genom att ha en liten lugg han kammar, med gel ?, framåt.

GM har skjutit heroin.

BO var en gammal hippie som ville leva kvar i 1968.

Ovan två gemensamma faktorer förde de båda samman alltså åldersnoja och drogromantik. Om bägge är/var psykopater så blir det väl så här det slutar eftersom BO så uppenbart var gammal. Jag är förvånad över att hon ej färgade/hennade håret men kanske någon vet om hon brukade göra det ?

Har ni sett filmen HAIR.?!
Minns speciellt han som dansar på bordet och svingar sej i kristallkronan emedan fiiina tanter applåderar stjärnögt åt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in