• 1
  • 2
2019-06-27, 00:50
Medlem
https://youtu.be/aVPLJeQAfew

Är det vanligt att självmords benägna individer är såhär ”lugn”? Hur kan man acceptera att man ska hoppa från en hög bro och dö inom den kommande timmen? Bryr sig inte självmordsbenägna människor om sin familj dom lämnar?
Citera
2019-06-27, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skvallerbytta-
Är det vanligt att självmords benägna individer är såhär ”lugn”?
Ja. Det är inte lätt att se på någon att den är självmordsbenägen.

Citat:
Hur kan man acceptera att man ska hoppa från en hög bro och dö inom den kommande timmen?
Har man väl bestämt sig så. Antagligen har han kommit fram till att livet helt enkelt inte är värt priset.

Citat:
Bryr sig inte självmordsbenägna människor om sin familj dom lämnar?
Det gör de säkert.
Citera
2019-06-27, 01:03
Medlem
Känd? För mig helt okänd tills i detta nu .
Citera
2019-06-27, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GatuSoparen
Känd? För mig helt okänd tills i detta nu .

Han är känd inom gaming scenen
Citera
2019-06-27, 01:15
Bannlyst
Nu orkade jag inte kolla på videon men here it goes!

Är det vanligt att självmords benägna individer är såhär ”lugn”? Det tror jag är väldigt vanligt. Hur kan man acceptera att man ska hoppa från en hög bro och dö inom den kommande timmen? Att självmant avsluta sitt eget liv och accepterandet kommer långt långt innan man står på bron .Bryr sig inte självmordsbenägna människor om sin familj dom lämnar? Jag tror dom flesta gör det och lider förmodligen med det varje dag timma minut och sekund.. tills avslutet.
Citera
2019-06-27, 01:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sugminstorasalta
Ja. Det är inte lätt att se på någon att den är självmordsbenägen.

Har man väl bestämt sig så. Antagligen har han kommit fram till att livet helt enkelt inte är värt priset.

Det gör de säkert.
Nej det är ju verkligen jättestort att se på honom att han är djupt uppgiven. Trodde inte autismen var så här utbredd!
Citera
2019-06-27, 01:56
Medlem
Neroxxs avatar
Vem handlar det om? Tråkigt att en människa inte kan få hjälp med sina besvär.
Citera
2019-06-27, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilthyWhore
Nej det är ju verkligen jättestort att se på honom att han är djupt uppgiven. Trodde inte autismen var så här utbredd!
Har jag sagt att han inte ser uppgiven ut?
Citera
2019-06-27, 08:15
Medlem
När en person väl har tagit beslutet så blir denna ofta lugn och harmonisk, då vet personen att lidandet snart är över, ingenting att bekymra sig över mer. Det är såna personer som faktiskt tar sitt liv, lowlifes som vi ser här på flashback vill bara ha uppmärksamhet men har inte en tanke på att ta sitt liv.
Citera
2019-06-27, 08:33
Medlem
over9ks avatar
Citat:

Är det vanligt att självmords benägna individer är såhär ”lugn”? Hur kan man acceptera att man ska hoppa från en hög bro och dö inom den kommande timmen? Bryr sig inte självmordsbenägna människor om sin familj dom lämnar?
Ja.
Har man bestämt sig så är man ofta lugn och tillfreds med sitt beslut.
Man kan inte leva sitt liv för någon annan, ditt liv beslutar du om och ingen annan.
Citera
2019-06-27, 08:40
Medlem
Citat:

Dom som går med självmordstankar är ofta väldigt ambivalenta angående om dom ska ta steget eller ej. När dom väl bestämt sig så kommer en lättnad inom dom och detta kan göra att dom verkat lugna och kanske till och med glada innan dom tar livet av sig. Det är nästan typiskt. Dom vill inte att familj och vänner ska oroa sig eller må dåligt.
Citera
2019-06-27, 08:46
Medlem
Terror-Ister-Bands avatar
Hoppade han?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto