Citat:
Ursprungligen postat av
zebra121
Stoke City, hur fan kan de vara så usla? Gary Rowett och nu Nathan Jones. Inga tränare man får resning av direkt. Har de inga pengar att få in bättre tränare? Jones lär få sparken när som helst. In med Pulis för fan så vi får se lite stake i laget.
Märkligt. Har ju ganska bra spelartrupp. PL klass på butland allen. Nästan ince. Shawcross skadad. Borde vara bättre. Kan bli en riktigt obehaglig säsong för dem detta. Jones var ju ute och öppet kritiserade spelarna och tyckte dem hade för stora egon och tyckte dem var för bra för stoke. Bänkade flera av stjärnorna och det gick ju som det gick. Sparken nästa?
På övrigt håll fortsätter huddersfield förlora. Om nu spelarna var missnöjda med tidigare tränare borde dem prestera bättre nu. Reading hemma är ju ingen svår uppgift direkt. Sen slår jag gärna ett slag för charlton som fått en succestart och påminner gärna om att dem var mitt skrälltips denna säsong. Jo jag vet, långt kvar....
Citat:
Ursprungligen postat av
Hunden007
Bury överlever ser det ut som.
Man lär nu oavsett åka ut denna säsongen. en sak som kommer störa mig är att man i vissa matcher lär förlora mycket stort och för sedan kunna ta poäng i nästa match.
Bolton förlorade hemma mot ipswich med 0-5 idag. Inte schysst mot övriga lagen, motståndarna eller ens bolton själva att genomlida detta. Riktigt dåligt hanterat. Samma med bury. Nu verkar dem överleva ett tag till som du säger men deras match idag var också inställd. Om dem nu överlever och ska börja spela matcher igen, vad sen då? Ska dem tidigare matcherna helt glömmas, eller blir det 0-3 i dem. Blir ju ojämnt för övriga lagen om vissa måste tampas med dem två gånger, medan vissa får räkmacka mot dem. Eller om vissa inte ens får chansen att ta poäng mot dem utan matcherna bara glöms bort liksom.