2019-12-07, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Jag tar enbart cannabinoider oralt. Och slltid gjort.
Hur många mg tog du?

Vet inte mängd men väldigt lite några sockerkorn ungefär den var grymt potent, testade att röka 2 små sockerkorn först och fick effekt.
Citera
2019-12-12, 18:01
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Finns det någon mer som testat denna? Hur mycket blandade ni ut med? Hur var ruset? Hände något knasigt när ni rökte?

Sitter på 1g men känner att jag har för lite info. Har läst igenom tråden men ändå.
Citera
2019-12-13, 17:59
Medlem
makduis avatar
Va tror ni händer om jag intar 3g pulver oralt? Säkerdödsdos? Nämligen det jag är ute efter.

Påminner mig om de andra sorterna som såldes med fubinaca.
Citera
2019-12-13, 18:02
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Finns det någon mer som testat denna? Hur mycket blandade ni ut med? Hur var ruset? Hände något knasigt när ni rökte?

Sitter på 1g men känner att jag har för lite info. Har läst igenom tråden men ändå.

Blanda med ca 20-30g material och rök en smule... Röker du jättemycket så däckar du och sover 30min.. Känns som att denna är betydligt skonsammare än de flesta.
Citera
2019-12-13, 18:54
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av makdui
Blanda med ca 20-30g material och rök en smule... Röker du jättemycket så däckar du och sover 30min.. Känns som att denna är betydligt skonsammare än de flesta.
Tog 6st cigg och 1/4 tesked för att prova mig fram , hellre för svag än för stark. Kollade upp att en cigg väger typ 0.7g så det är typ knappt 5g tobak. Du säger blanda ut med 20,30g andra säger 50g en annan 80g.

Lika bra att prova sig fram själv
Senast redigerad av BlueBerryBerry 2019-12-13 kl. 18:57.
Citera
2019-12-14, 22:35
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Kan gröna denna. Mycket trevlig cannabinoid, ruset är som tungt indica. Det viktiga är att prova sig fram först ett - bloss och vänta 1 min sen kan man dra i sig ett par bloss till om man känner för det. Denna kan fucka dig om du ex vis är någonstans och börjar dra många djupa halsbloss

Skulle säga att ruset håller in sig en 45 min.

Hoppas att fler väljer att tillverka sånna noider som liknar cannabis och inte får en att börja tro man ska dö som med vissa andra noider.

Man blir flumhungrig och sover bra. Som sagt 5g tobak på kanske 0.1g pulver. Ta ett par bloss och vänta då det tar en liten stund för ruset att visa sig.

Denna noid är bra enligt mig som testat kanske 30 olika bland annat boom som fanns för längesen.
Citera
2019-12-18, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Kan gröna denna. Mycket trevlig cannabinoid, ruset är som tungt indica. Det viktiga är att prova sig fram först ett - bloss och vänta 1 min sen kan man dra i sig ett par bloss till om man känner för det. Denna kan fucka dig om du ex vis är någonstans och börjar dra många djupa halsbloss

Skulle säga att ruset håller in sig en 45 min.

Hoppas att fler väljer att tillverka sånna noider som liknar cannabis och inte får en att börja tro man ska dö som med vissa andra noider.

Man blir flumhungrig och sover bra. Som sagt 5g tobak på kanske 0.1g pulver. Ta ett par bloss och vänta då det tar en liten stund för ruset att visa sig.

Denna noid är bra enligt mig som testat kanske 30 olika bland annat boom som fanns för längesen.

Din beskrivning lät rätt om denna noiden, upplever själv den som ett tungt indica rus, förmycket och man somnar hehe.
Citera
2019-12-18, 19:29
Medlem
Mindecembers avatar
Citat:
Va tror ni händer om jag intar 3g pulver oralt? Säkerdödsdos? Nämligen det jag är ute efter.

Påminner mig om de andra sorterna som såldes med fubinaca.

Ja.
Citera
2019-12-26, 18:22
Medlem
makduis avatar
Mina lungor stinker fortfarande av den här skiten 1 månad efter.... Kan inte va ett gott tecken
Citera
2019-12-31, 11:58
Medlem
Citat:
Mina lungor stinker fortfarande av den här skiten 1 månad efter.... Kan inte va ett gott tecken
Stinker hur då?
Citera
2019-12-31, 19:36
Medlem
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
Stinker hur då?
Luktar exakt som pulvret när man förångar det... BLÄ
Citera
2020-01-02, 08:00
Medlem
lemon-skunk-420s avatar
vad skulle ni rekommendera som oral dos på denna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in