• 1
  • 2
2019-06-04, 23:03
Bannlyst
Kan vara bästa noiden någonsin, påminner om ett perfekt indica-rus och varar många timmar.. nej förlåt, skoja bara. Såg att denna dykt upp hos kineserna, någon som testat?
Citera
2019-06-05, 07:23
Medlem
Knekten13s avatar
Nej jag kan tyvärr inte säga att jag testat å så lär det nog förbi också... Man jag passa sig för dessa rökmixar. Är det inte bättre att köpa hem någon super soft strain från Christiana Eller liknande?
Citera
2019-06-05, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knekten13
Nej jag kan tyvärr inte säga att jag testat å så lär det nog förbi också... Man jag passa sig för dessa rökmixar. Är det inte bättre att köpa hem någon super soft strain från Christiana Eller liknande?
Nej det är det inte, Av en anledning.......PISSPROV.

Älskar cannabis men jag måste lämna mitt urin till div myndigheter.
Citera
2019-06-05, 21:41
Medlem
Ska bli intressant att höra mer info om denna noid.
Citera
2019-07-07, 09:22
Medlem
ADB- Butinaca

1 av 2 noider som kommer nu då 4f-adb klassats. Denna tror jag kommer vara ganska lik föregångåren . Dock ska man nog vara lite försiktig kör en 1:80 mix för att undvika obehagliga upplevelser. Tror den här är ett kokihop av Ab-fubinaca mmb-chiminaca och 4f 5cl adb. I sådana fall lär man ju mest sova bort ruset. Dock kommer jag satsa på akb48CH i första hand dock måste ju båda 2 testas.
Citera
2019-07-07, 09:25
Medlem
Hur är denna i jämförelse med 4fadb? Gillar mixarna där man ä då är med lite i matchen och inte bara sover bort ruset. Hoppas verkligen dom börjar tillverka noider som är rökbara är det ingen fler som testat ? Min ekonomi tillåter inte mig att kunna pröva den förens om nån vecka och till dess vill jag veta vilken av de 2 som är mest värt att satsa på.
Citera
2019-07-10, 13:16
Medlem
Inväntar sample på den här också faktiskt den av dom 2 jag är lite mer skeptisk till att pröva. Tror på.en blandning av 5F-MDMB-2201 och fubinacan . Denna skulle jag tro.att du gör en stark mix på 1:75. Återkommer förhoppningsvis med en utvärdering
Citera
2019-07-22, 08:20
Medlem
Ingen som provat denna än? Väntar med spänning på denna, tror den skulle kunna vara bra. Hoppas iaf.
Citera
2019-07-22, 21:50
Medlem
Är denna också skit så köper jag utrikes asså. Men dom på inrikesshoppen som ska lansera denna verkar ha fullt upp. Hoppas den kommer in till den 25 e
Citera
2019-07-24, 11:23
Medlem
Zot^s avatar
Tror nog den kan bli bra. ADB-Fubinaca var ju rätt schysst vad jag vill minnas (dock stark så inget för den som vill ha svagare noider).

Hade gärna testat själv men jag har annat som jag behöver mina pengar till, heh.

Bild på själva molekylen (samt 4f-adb och lite andra): https://anonfile.com/AbR7Gc06nc/noider_jpg
Citera
2019-07-25, 08:46
Medlem
Alltså får se men lutar åt att jag skippar denna. Efter att 4f-adb TOTALT förstört våde halsen och magen 3 veckor efter rökyillfället ät ju bara hemskt . Jag vågar helt enkeöt inte längre är denna.någon som hoffmann tagit fram som med jwh ekler är det analogernas analog. Bieffekterna dom 2 senaste gångerna har helt enkelt fått mog att fatta hur farliga dom är. Bara denna inte ät lik mdmb-fubinaca då kan hkärtat ta stryk
Citera
2019-08-13, 19:14
Medlem
Såg att denna hade kommit in nu.
Någon som har hunnit prova denna? Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto