2019-11-27, 12:43
Medlem
Är denna lik de äldre sorterna som kom innan AB-Fubinacan? Jag har inte rökt några lagliga cannabionoider sen dess p.g.a att det kändes som att be om en psykos. Nu måste jag börja lämna prover. Och söker någon rökmix som man kan röka under tiden utan att dra på sig en psykos. Finns det någon sån än? Eller är det bara att glömma att kunna få tag i något sånt igen?
Citera
2019-12-02, 18:52
Medlem
Nån mer som kan rapportera? Får ev 1g imorgon från inrikes så hoppas på någon mer rapport innan annars tänkte jag köra en mix 1g på 50g tobak så om ingen mer rapport inkommer så kommer jag skriva rapport efter några försök med styrka på mixen, ruslängd samt hur jag upplevde ruset. Mvh
Citera
2019-12-02, 19:00
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Nån mer som kan rapportera? Får ev 1g imorgon från inrikes så hoppas på någon mer rapport innan annars tänkte jag köra en mix 1g på 50g tobak så om ingen mer rapport inkommer så kommer jag skriva rapport efter några försök med styrka på mixen, ruslängd samt hur jag upplevde ruset. Mvh

Den är ganska stark så blanda ut det med 75g eller kör med 50g om du vill. Den är ganska så potent.
Så med 1g klarar du dig ett tag på så att säga.
Kör hårt

Bless
Citera
2019-12-02, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Den är ganska stark så blanda ut det med 75g eller kör med 50g om du vill. Den är ganska så potent.
Så med 1g klarar du dig ett tag på så att säga.
Kör hårt

Bless

Okej tack för svaret!
Citera
2019-12-02, 19:21
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Okej tack för svaret!

Lugnt bara och fråga om du har fler funderingar
Citera
2019-12-02, 19:34
Medlem
Hej funkar den här att ta oralt? Och har någon rökt pulvret rent, är det små sockerkorns mängder då?
Citera
2019-12-02, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horpens
Hej funkar den här att ta oralt? Och har någon rökt pulvret rent, är det små sockerkorns mängder då?

Nej du ska verkligen inte ta denna eller andra för den delen heller oralt!! Rökning efter lämplig blandning med aceton i tobak bör vara så säkert det nu kan vara (minst osäkert kanske låter bättre) då du kan ta ett litet bloss och därefter känna om du behöver ett eller flera bloss flr den effekt du söker. Hellre ett bloss för lite innan du vet din gräns. Folk har dött av dessa noider så ha alltid det i åtanke
Citera
2019-12-02, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Lugnt bara och fråga om du har fler funderingar

Yes, thanks mate
Citera
2019-12-03, 20:22
Avstängd
Duktigt sövande noid. Ting indica känsla, inte sånt fuck up skruvat rus tyckte jag, tyckte mest jag sov på den haha, eller så var jag helt jävla borta. Svårt att sätta fingret på noid rus, men jag gillar denna iaf skarpt! 😎
Citera
2019-12-04, 12:34
Medlem
Rejält stark denna. 1 på 80 så räckte det med en liten nypa mix och resten tobak. Var lite segstartat ruset så tänk på det och sätt i rätt länge
Citera
2019-12-05, 13:03
Medlem
Den funkade utmärkt oralt, tyckte det satt i för kort att röka, oralt är skönast tycker jag det sitter i längre och jämt rus.

Jag använde rent pulver och det behövs extremt små mängder.
Citera
2019-12-06, 12:25
Medlem
Jag tar enbart cannabinoider oralt. Och slltid gjort.
Hur många mg tog du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in