Flashback bygger pepparkakshus!
2019-06-03, 17:04
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaxDL
Har på senare tid insett att både kärnkraft och kärnvapen är fejkade för att skapa kontroll. De båda bygger på varandra för att göra kärnkraftsteorin/klyvning av atomen mer trovärdig.

Dom som påstods vara närmst kärnreaktorn som fick brännskador, hur fejkades detta, några teorier? Antar det finns bevis för att vissa fått brännskador. Kan det vara någon typ av kemikalie som släpptes eller liknande. Uppenbarligen fick människor piller som gav dom cancer osv för att upprätthålla hur farlig radiation är lögnen, men brännskadeeffekten har jag inte löst än.
Det är inte fejkat, du är däremot fejk hela du som kommer med sådana rövarhistorier. Ta du och gosa med en använd kärnbränslestav om du nu tror det är ofarligt eller vad fan det nu är för idioti du förfäktar denna gång.

Är det någon tävling här att framstå som dummast i Sverige eller vad är det för kul med att hitta på sånt här? Du kan väl inte på allvar tro att du har rätt.
Citera
2019-06-03, 19:59
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Har på senare tid insett att både kärnkraft och kärnvapen är fejkade för att skapa kontroll. De båda bygger på varandra för att göra kärnkraftsteorin/klyvning av atomen mer trovärdig.

Dom som påstods vara närmst kärnreaktorn som fick brännskador, hur fejkades detta, några teorier? Antar det finns bevis för att vissa fått brännskador. Kan det vara någon typ av kemikalie som släpptes eller liknande. Uppenbarligen fick människor piller som gav dom cancer osv för att upprätthålla hur farlig radiation är lögnen, men brännskadeeffekten har jag inte löst än.
Jag har aldrig sett "stefan löfven" i verkligheten och jag är gör ung för att ha upplevt "2:a världskriget" alltså är de FAKE.
När jag tänker på saken har jag antagligen aldrig heller träffat dig i verkligheten, alltså är även du fake liksom den här tråden.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2019-06-03 kl. 20:02.
Citera
2019-06-03, 20:39
Medlem
madtops avatar
Citat:
... vi måste lita på dessa lögnare ...

Nej du kan skaffa dig egen kunskap. Om du hade lite mer av den varan skulle du inte skriva så mycket tokerier.
Citera
2019-06-03, 20:48
Medlem
mikaelss avatar
Citat:
Ok läste dina poster, du kanske bara är ovetandes fotbollsfanatiker. Researcha själv du och läs det jag länkat till att börja med istället för att spotta ur dig förutfattade meningar och agera utifrån din hjärntvättning. Du har absolut ingen aning om kärnvapen etc är verkliga så varför utgår du från att det är sanningen. Vet du vilka människor som har tillgång till uranium. Det är några få människor på jorden, precis som med nasa, vi måste lita på dessa lögnare vars mål är att kontrollera jordens befolkning. Aja, du kommer nog återgå till din fotboll och somna om enligt vanlig sed nu.
Varför envisas du med att skriva uranium? Det heter uran på svenska, ett hyfsat välkänt grundämne, förekommer naturligt på en del platser i vårt land.
Kallar du syre för oxygen också? Natrium för sodium?

Och brännskadorna efter Tjernobyl behövde inte fejkas, de var riktiga. Lika riktiga som Hiroshima och Nagasaki, och alla testerna på Bikiniatollen, och alla andra tester som gjorts, världen över.
Hur förklarar kärnvapenförnekare Kubakrisen?
Citera
2019-06-03, 20:56
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikaels
Varför envisas du med att skriva uranium? Det heter uran på svenska, ett hyfsat välkänt grundämne, förekommer naturligt på en del platser i vårt land.
Kallar du syre för oxygen också? Natrium för sodium?

Och brännskadorna efter Tjernobyl behövde inte fejkas, de var riktiga. Lika riktiga som Hiroshima och Nagasaki, och alla testerna på Bikiniatollen, och alla andra tester som gjorts, världen över.
Hur förklarar kärnvapenförnekare Kubakrisen?
Pratar totalt ur hjärntvättmössan men ser inte ner på dig för det, vi alla var där en gång.

Kubakrisen naturligtvis ett skådespeleri av eliten precis som en vanlig false flag. För att öka folks rädsla för kärnvapen för kontroll som nämnt. Är det så svårt att förstå.
Citera
2019-06-03, 20:56
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag är för sanningen, du är emot den.

Jag tror inte du förstår innebörden av sanning.

Sanning är inte vad du kommer fram till när du sitter på kammaren och hittar på olika saker. Sanning är inte en åsikt.

Citat:
Har på senare tid insett att både kärnkraft och kärnvapen är fejkade för att skapa kontroll.

Hur har du insett det? Varför skulle kärnkraft vara fejk?

Citat:
... för att göra kärnkraftsteorin/klyvning av atomen mer trovärdig....

Varför i hela värden skulle det inte gå att klyva en atomkärna? Det är ju något som miljontals människor har studerat och bekräftat. Motivera varför du anser att det inte är troligt att atomkärnor kan klyvas.
Citera
2019-06-03, 21:20
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smygrasisten
Det är för att strålningen är helt ofarlig. Uranium strålar värme. En lampa strålar värme. En TV-apparat strålar värme. Ett element strålar värme.

Kommer ihåg den där gubben som skulle bevisa att plutonium var helt ofarligt så han åt det. Gissa vad som hände.
Citera
2019-06-03, 21:24
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Kommer ihåg den där gubben som skulle bevisa att plutonium var helt ofarligt så han åt det. Gissa vad som hände.
Han dog när han var 85. Enligt vad som påstås hända om man kunsumerar radioaktivt material borde man dö inom loppet av några dagar. Använd hjärnan lite åtminstone, snälla.

Intressant är också att han inte kommer från på wiki, undra varför
Citera
2019-06-03, 21:27
Medlem
Kan berätta en sak som har hänt efter 1985, flera familjer bland såna som jobbade i närke ,dalarna o gävleborg med vilt o skogvård ( som hade fritt kött), många dog innan 50 av cancer .
Citera
2019-06-03, 21:29
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Skärp dig nu. Det var du som förde in "oxalates" i tråden, det var du som jämförde de medicinska konsekvenserna av att äta radioaktivitet med att äta broccoli.
Suck jag skrev det kanske är farligt, farligt exempelvis som att konsumera stora mängder brocolli. Jag skrev inte att äta radioaktivt skapar oxalates. Jag vet inte ens om det är farligt över huvud taget, men uppenbarligen är det inte ens nån promille så farligt som det påstås vara.
Logiskt tänkande
Citera
2019-06-03, 21:48
Medlem
madtops avatar
Citat:
Jag vet inte ens om det är farligt över huvud taget, men uppenbarligen är det inte ens nån promille så farligt som det påstås vara.
Logiskt tänkande

Eftersom du i din trådstart deklarerar att du i all din visdom har kommit framtill att atomklyvning är fejk så anser du även att radioaktivitet är fejk.

Citat:
... men uppenbarligen är det inte ens nån promille så farligt som det påstås vara...

Hur vet du det?

Citat:
Logiskt tänkande

Hur i hela världen kan ditt svammel anses vara logiskt?
Citera
2019-06-03, 21:54
Medlem
MaxDLs avatar
Citat:
Hur vet du det?
För att ex. kamerorna inte skakar på kärnvapen tester och för att kärnkraftsfysiker äter och simmar i det radioaktiva material som påstås vara livsfarligt.
Samt förståelsen varför freemasons ljuger om detta, som nämnt, kontroll. Då jag vet vilka andra lögner dom spritt som jag studerat ganska ingående vilket inte ska diskuteras i denna tråd.

Citat:
Hur i hela världen kan ditt svammel anses vara logiskt?
Det är inte jag som svamlar, jag är alltid precis i mina förklaringar till skillnad från dig. Den som vill kan scrolla tillbaka några år, du är mer vältalig idag, ett aning mer sofistikerat troll men fortfarande inget bra troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in