Citat:
Ursprungligen postat av
MaxDL
Har på senare tid insett att både kärnkraft och kärnvapen är fejkade för att skapa kontroll. De båda bygger på varandra för att göra kärnkraftsteorin/klyvning av atomen mer trovärdig.
Dom som påstods vara närmst kärnreaktorn som fick brännskador, hur fejkades detta, några teorier? Antar det finns bevis för att vissa fått brännskador. Kan det vara någon typ av kemikalie som släpptes eller liknande. Uppenbarligen fick människor piller som gav dom cancer osv för att upprätthålla hur farlig radiation är lögnen, men brännskadeeffekten har jag inte löst än.
Jag har fetat tre påståenden som jag vill kommentera.
Att vissa tunga atomer kan sönderfalla och orsaka radioaktiv strålning är välkänt sedan mer än hundra år. Ingen seriös forskare har förnekat det, än mindre motbevisat det.
Att kärnvapen är möjliga kom både tyska och amerikanska forskare på under 1940-talet. Att de är verkliga fick hela världen handfasta bevis för i augusti 1945, alltså för mer än 70 år sedan. Varsågod och motbevisa det, tala samtidigt om för alla skadade och döda japaner att det hela var fejk.
Var vänlig presentera bevis eller stöd för att människor "uppenbarligen" fick piller som gav dem cancer!