2019-06-02, 22:01
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fritt
Du och admin får gärna hålla ryggen om era pedofiler, fråga bara dom som utsatts för pedofiler. Men jag vill ge mitt svar på den enkla frågan om flashback, flashback bör omedelbart stängas just på grund av den frågan. Här har jag använt mitt yttranfrihet på riktigt

Du är så patetisk, jag får tårar när jag läser dina halvsorgsna inlägg, jag tog upp Mattias Flink, bankrånare som ett exempel. Alla skall få en andra chans, men ni på flashback har svårt med det.

Det admin är sur över att den gruppen han snackar om är väldigt nära att komma åt Jan Axelsson (ägaren av Flashback) Säger direkt till Jan Axelsson här, DU läser den här tråden för varje sekund. Eftersom du tycker att det är yttrandefrihet att hänga ut människor, vad gör du själv när du blir uthängd med namn och adress? Ska du byta adress bara för att du är en fegis som gömmer sig bakom skyddad identitet? Du vågar ju inte ens själv stå upp för ditt forum. Mitt sista stycke bör få komma fram eftersom du som är ansvarig för forumet och nu har startat ett krig om att hänga ut ännu mer människor får ta som det kommer.

Vad du tycker är inte intressant. Gå och skäll på månen istället. Här har vuxna samtal. Flashback kommer inte att slockna för att du gapar.
Citera
2019-06-02, 22:02
Medlem
Citat:
Snacka om att admin har gjort självmål, inte 1 mål eller 2 mål utan minst 100 självmål. ditt krig du startade för några timmar sen håller på att vinna över dig admin. Du gav dom bra gratisreklam här på ditt forum. När dom klickar vidare till siten möts dom av flashbackmedlemmar med namn, efternamn och mejladress. Vem vågar efter det skriva här i framtiden? Du är ett skämt.

Får jag länka för skojs skull till din fiende?
Att admin haft tillgång till hemliga facebookgrupper är inte självmål. Det är öppet mål.

Hur kunde det ske? Är hackarna hackade kanske.
Citera
2019-06-02, 22:03
Medlem
Raktinyllets avatar
Citat:
Snacka om att admin har gjort självmål, inte 1 mål eller 2 mål utan minst 100 självmål. ditt krig du startade för några timmar sen håller på att vinna över dig admin. Du gav dom bra gratisreklam här på ditt forum. När dom klickar vidare till siten möts dom av flashbackmedlemmar med namn, efternamn och mejladress. Vem vågar efter det skriva här i framtiden? Du är ett skämt.

Får jag länka för skojs skull till din fiende?

Din jävla pajas, du hatar uppenbarligen flashback men ändå sitter du här och skriver helt fritt. Om flashback nu skulle vara så onda, varför är du inte bannad än?
Citera
2019-06-02, 22:04
Moderator
Gordon Blixts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Fast det har trots allt nyligen avkunnats en dom mot facebookgrupp för att admin där inte rensat accordingly.
Det kan ju inte vara domen i "Stå upp för Sverige"-målet för den ska komma först på tisdag så du måste med andra ord mena något annat mål. Vad är det för mål?
Citera
2019-06-02, 22:05
Medlem
EnGodForlorares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandtag
Inkorrekt. Den metodiken som beskrivs i admins inlägg är i högsta grad olaglig.

Vari ligger det olagliga?
Citera
2019-06-02, 22:06
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Nej, det var inte många. Bara läsa tråden om Lexbase. Fritts fantasier är felaktiga. Därför han blivit censurerad.

Nåja, tråden handlar om ett stackars vänsterkollektiv som måste fiska idragspengar för att överleva. Ska bli kul när de alla är uthängda.

Lär nog vara en och annan vänsterextremist på den listan. De är ju ofta dömda för en massa brott och håller på med diverse perversa grejer.
Citera
2019-06-02, 22:07
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjohaj
Kent är skeletkvinnans farsa?

Så har jag förstått det, men det baserar sig på vad jag läst på Flashback.
Citera
2019-06-02, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Blixt
Det kan ju inte vara domen i "Stå upp för Sverige"-målet för den ska komma först på tisdag så du måste med andra ord mena något annat mål. Vad är det för mål?

Ah, ok, trodde den var klubbad och klar. Ändå är åtal väckt. Det kan vi kanske vara överens om?
Citera
2019-06-02, 22:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Raktinyllet
Din jävla pajas, du hatar uppenbarligen flashback men ändå sitter du här och skriver helt fritt. Om flashback nu skulle vara så onda, varför är du inte bannad än?

Jag är kritiker, du känner inte till ordet kritiker. Men läs och förstå vad det är, alla måste inte vara en hund som flesta av er, jag ger bara min bild av vad admin försöker åstadkomma. Att han är en lögnare som blundat medvetet för uthängningar av människor, blundat för radier mot andra siter, Raid: förstöra andra siter.

Varför jag inte blir bannad, för att jag säger ärliga saker, och varför skulle jag bli bannad? Vilken flashback- regel har jag brutit mot? Att jag kommer bli KFK:ad av admin5 vet jag, det är inte för att det är KFK utan för att admin orkar inte höra sanningen. Men sanningen diskuteras utanför också flashback.
Citera
2019-06-02, 22:09
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gordon Blixt
Varje användare ansvarar för eventuellt förtal, inte forumet. Eventuell förekomst av förtal har i sig ingenting med frågan om utgivningsbevis att göra.

Det börjar bli ganska uppenbart att de rättshaveristerna som angriper Flashback inte har mycket till faktisk koll på lagar och regler...
Citera
2019-06-02, 22:10
Medlem
Saab88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Hatgrupp vill tysta Flashback - kändisar och bedragare bland medlemmarna

En grupp personer som är besatta av att sanningen om dem själva inte sprids vidare till allmänheten, har gått samman för att försöka stoppa det fria ordet. De hävdar att de arbetar mot näthat, men i praktiken så ska alla som försöker granska eller sätta strålkastarna på deras verksamhet skrämmas till tystnad - journalister, Google och mest av allt Flashback.

De har sedan 2017 en sluten Facebook-grupp (A12) med 50 medlemmar, där de organiserar DDoS-attacker, planerar utpressningar och kartlägger anställda på Google.

Varför skulle en grupp på 50 medlemmar som planerar DDoS attacker, använda en plattform som Facebook för kommunikation?
Citera
2019-06-02, 22:11
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Jag har även blivit mer försiktigt med det jag skriver det gruppen, som admin kallar IFI eller SIG, gör är att de har en databas på alla inlägg som någonsin skrivits på Flashback och som uppdateras varje sekund. Sedan går de genom användares inlägg för att försöka ta reda på deras identitet, och koppla ihop dem med andra konton eller genom annat som man skrivit på nätet, t.ex. genom att analysera ovanliga ord och uttryck man använder. Eller om man någon gång skrivit att man bor i ort si och så.
Påstår dom. Dom har flera gånger påstått saker som inte stämmer och dessutom flera gånger ljugit rakt upp och ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in