2023-10-14, 10:29
Medlem
Crapmagics avatar
Årtusendets Mulf https://japetus.files.wordpress.com/2019/03/image.jpg
dyker upp från Einbusk och ser ut som Jamie Lee Curtan & stjäl showen från den andre Einbusken
https://www.svtplay.se/video/j7YZNbd...t-10?info=visa

Fan vad jag stör mg på bildfrågan, att dom tillåts hitta långsökta bildförklaringar för att få igenom
sin låt som dom redan sjungt, ordningen borde vara omkastad och det borde vara en omutbar domare!
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-14 kl. 10:43.
Citera
2023-10-16, 17:38
Medlem
Crapmagics avatar
Här får vi ett historiskt tidsdokument från 2002 över när Andreas Lundsteth & Barbados Magnus
fortfarande älskade med varandra https://www.svtplay.se/video/e6g7XRA...tt-2?info=visa dom skulle aldrig kunna sitta vid samma flygel idag enligt illasinnat skvaller

Andreas riktade Tom Jones sexbomb ut mot publiken, det var ganska smakfullt då det är en typisk
låt som Sofia Källgren hade dansat fram och tillägnat Harryson och samtidigt ironiskt dragit
handen över hans isterbuk
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-16 kl. 17:46.
Citera
2023-10-24, 11:18
Medlem
Crapmagics avatar
Äntligen är den bättre introlåten här! https://www.svtplay.se/video/e2avNyV...tt-3?info=visa och Regina Lund i pottfrisyr dessutom, Peter Stormare är uppklädd till en 25 årig Fredrik Strage.

Det konstiga är att Peter förknippar Regina med sex! (bara för Mona i Rederiet) för det räcker med att hon tar siffran 6 i början av programmet så börjar han direkt och associations-löjla sig över att det skulle varit förutsägbart, porrfilmen Kärlekens språk skulle ju inte komma fören om 2 år 2004! kanske sådde Peter ett frö i Reginas kropp dör och då om att hon måste göra porr!

Sexanspelningarna och hot om skilsmässa från sin fru haglar från Harryson just denna kväll
Men Regina har andra kvalitéer!, hon kan sjunga

"Styrsling!" utbrister Harryson när han tycker att gasterna blir för repetitiva i sitt tramsande

Va fan! "Every breath you take" är inte alls Sting, det är ju Puff Daddy och Faith Evens

Nu har Stormare tagit sig fräckheten att ställa sig upp när han sjunger hela 4 gånger på blott 30 minuter, var är janteloven enda gången man behöver den för att trycka ner Hollywood-wannabees i skorna igen
Senast redigerad av Crapmagic 2023-10-24 kl. 11:53.
Citera
2023-11-05, 07:53
Medlem
Fredrik Swahn som är med i programmet verkar vara väldigt känd och etablerad. Känner igen honom till utseendet men inte namnet. Varför är det så, vad är det han har gjort som gör att man kommer ihåg honom?
Citera
2023-11-06, 01:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Fredrik Swahn som är med i programmet verkar vara väldigt känd och etablerad. Känner igen honom till utseendet men inte namnet. Varför är det så, vad är det han har gjort som gör att man kommer ihåg honom?
Det ska jag tala om för dig,
oförskämt lik Nazim al Fakir https://kurera.se/wp-content/uploads...hn_460x330.jpg
Citera
2023-11-06, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Det ska jag tala om för dig,
oförskämt lik Nazim al Fakir https://kurera.se/wp-content/uploads...hn_460x330.jpg
Nja, men han var aktuell långt före Nazim. Han har gjort en massa musikaler och även Melodifestivalen men jag har förr mig att han har varit med mycket i tv. Han känns så otroligt bekant på något sätt.
Citera
2023-11-07, 11:54
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Nja, men han var aktuell långt före Nazim. Han har gjort en massa musikaler och även Melodifestivalen men jag har förr mig att han har varit med mycket i tv. Han känns så otroligt bekant på något sätt.
Jag kommer inte på nån annan

Nu går vi till nästa avsnitt
https://www.svtplay.se/video/8EwrnaM...tt-8?info=visa
Snickerboa hand-trallalla och snickerboa hoppa-på-dig trallar Tito Beltran medans han glatt marscherar ut på scenen som om vi visste! hur han hyser den självklaraste relationen till Emil i Lönneberga i hela studion!...eller varför inte hela världen!, och han var ju inlåst snickerboa i knappt 2 år också

Och jag vill inte att ni fördömer eftersom än så länge så har det ju hemska som hände i Harrisburg inte hänt än, och ingen i studion har en ändrat bild av vem Tito är....också, så låt oss glädjas över allas glädje av den tid Tito hade kvar på glädjetåget

Sanna Nilesen i sin prime visar upp sitt ariska exemplar den vita mörkare huden kombinerad med blont hår och breda axlar med möe hull på armarna

Varför i helvete bytte man ut trio frågan i denna säsong, visst man kanske ville förnya efter 5 säsonger, men det är ju inte ens en sport att gissa på ett intro som orkestern spelar, då måste man spela betydligt mer långsökta låtar än Mamma mia here i go again Så ska det låta how can i resist you?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-07 kl. 11:56.
Citera
2023-11-07, 18:47
Medlem
Citat:

Han hade en mindre hit med Herrarna i hagen för många år sen. Finns på Spotify.
Citera
2023-11-10, 12:52
Medlem
Crapmagics avatar
https://www.svtplay.se/video/82DQdnz...t-9?id=82DQdnz
Spana in muskelknutten Monia som dansade en sommar, Lalla Hanson ser ut som en liten mysande hundvalp i nyllet (en korsning mellan Leif Andre och Filip Hammar)

Kan alla idioter sluta utbrista "jääää" och "allright" när klimax uppnåts och musiken klingar ut, det är överflödigt med känslor

Detta avsnitt är unikt, det är första gången i seriens historia som Peter inte vänder sig till mamma i slutet, nån som vet om hon trillat av pin 2002? eller om hon vägrade kolla mer på sin son vid det här laget? eller var sur just denna vecka?
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-10 kl. 13:36.
Citera
2023-11-12, 09:11
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Jag kommer inte på nån annan

Nu går vi till nästa avsnitt
https://www.svtplay.se/video/8EwrnaM...tt-8?info=visa
Snickerboa hand-trallalla och snickerboa hoppa-på-dig trallar Tito Beltran medans han glatt marscherar ut på scenen som om vi visste! hur han hyser den självklaraste relationen till Emil i Lönneberga i hela studion!...eller varför inte hela världen!, och han var ju inlåst snickerboa i knappt 2 år också

Och jag vill inte att ni fördömer eftersom än så länge så har det ju hemska som hände i Harrisburg inte hänt än, och ingen i studion har en ändrat bild av vem Tito är....också, så låt oss glädjas över allas glädje av den tid Tito hade kvar på glädjetåget

Sanna Nilesen i sin prime visar upp sitt ariska exemplar den vita mörkare huden kombinerad med blont hår och breda axlar med möe hull på armarna

Varför i helvete bytte man ut trio frågan i denna säsong, visst man kanske ville förnya efter 5 säsonger, men det är ju inte ens en sport att gissa på ett intro som orkestern spelar, då måste man spela betydligt mer långsökta låtar än Mamma mia here i go again Så ska det låta how can i resist you?
Avsnittet med Tito Beltran blev inte långvarigt..

Tråkigt, både Bettan Andreassen och framför allt Sanna Nielsen som sagt var oerhört duktiga. Vem var den fjärde som medverkade?
Citera
2023-11-12, 11:01
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Avsnittet med Tito Beltran blev inte långvarigt..

Tråkigt, både Bettan Andreassen och framför allt Sanna Nielsen som sagt var oerhört duktiga. Vem var den fjärde som medverkade?
Sinnessjukt att plocka ut ett avsnitt sådär, nu blir jag inbillningssjuk här! tror du att SVT följer min tråd här och blev påminda om kontroversen jag skrev om att vi skulle ignorera, också gör man tvärtom, uppenbarligen har en man och en kvinna på svts redaktion haft olika värdegrund initialt, sedan kan man förklara det internt som att man var ouppmärksam bara

Det där avsnittet är ett historiskt dokument och har ingenting med brottet att göra

Fan, hade jag kunnat förutspå detta hade jag hunnit ta skärmdumpar på Sanna nedan, och spelat in ljudet när hon doade bandets Saxofon mellanspel

Känner du inte igen Anders Eriksson från galenskaparna? ("känner du inte igen döden när du ser honom" som Häxmästaren av Minas Morgul sade)
Senast redigerad av Crapmagic 2023-11-12 kl. 11:04.
Citera
2023-11-12, 11:32
Medlem
Giggsys avatar
Citat:
Sinnessjukt att plocka ut ett avsnitt sådär, nu blir jag inbillningssjuk här! tror du att SVT följer min tråd här och blev påminda om kontroversen jag skrev om att vi skulle ignorera, också gör man tvärtom, uppenbarligen har en man och en kvinna på svts redaktion haft olika värdegrund initialt, sedan kan man förklara det internt som att man var ouppmärksam bara

Det där avsnittet är ett historiskt dokument och har ingenting med brottet att göra

Fan, hade jag kunnat förutspå detta hade jag hunnit ta skärmdumpar på Sanna nedan, och spelat in ljudet när hon doade bandets Saxofon mellanspel

Känner du inte igen Anders Eriksson från galenskaparna? ("känner du inte igen döden när du ser honom" som Häxmästaren av Minas Morgul sade)
Ja, det är för jävligt.
Anders var det ja! Han fick ju dock knappt en syl i vädret vill jag minnas. Ena dagen är det Tommy den andra Kronér med frillan, fan man hinner inte med i svängarna.. Det var inte svärmorsdrömmen Nicke Wahlgren iaf, det avsnittet är kvar(än så länge).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in