Citat:
Ursprungligen postat av
KamratBlue
Nja, men han var aktuell långt före Nazim. Han har gjort en massa musikaler och även Melodifestivalen men jag har förr mig att han har varit med mycket i tv. Han känns så otroligt bekant på något sätt.
Jag kommer inte på nån annan
Nu går vi till nästa avsnitt
https://www.svtplay.se/video/8EwrnaM...tt-8?info=visa
Snickerboa hand-trallalla och snickerboa hoppa-på-dig trallar Tito Beltran medans han glatt marscherar ut på scenen som om vi visste!

hur han hyser den självklaraste relationen till Emil i Lönneberga i hela studion!...eller varför inte hela världen!, och han var ju inlåst snickerboa i knappt 2 år också
Och jag vill inte att ni fördömer

eftersom än så länge så har det ju hemska som hände i Harrisburg inte hänt än, och ingen i studion har en ändrat bild av vem Tito är....också, så låt oss glädjas över allas glädje av den tid Tito hade kvar på glädjetåget
Sanna Nilesen i sin prime visar upp sitt ariska exemplar

den vita mörkare huden kombinerad med blont hår och breda axlar med möe hull på armarna
Varför i helvete bytte man ut trio frågan i denna säsong, visst man kanske ville förnya efter 5 säsonger, men det är ju inte ens en sport att gissa på ett intro som orkestern spelar, då måste man spela betydligt mer långsökta låtar än Mamma mia
here i go again Så ska det låta how can i resist you?