Flashback bygger pepparkakshus!
2017-02-06, 06:52
Medlem
Steff83s avatar
Inte så märkligt ändå med EBT. Är det något partis ledare som kan sjunga och släppa loss så är det KDs med deras frikyrkobakgrund där musik är en stor del trosutövningen. EBT är väl uppvuxen i Livets Ord!?
Citera
2017-02-07, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Inte så märkligt ändå med EBT. Är det något partis ledare som kan sjunga och släppa loss så är det KDs med deras frikyrkobakgrund där musik är en stor del trosutövningen. EBT är väl uppvuxen i Livets Ord!?

Musik har väl alltid varit lite kyrkligt. De främsta sångerskorna har väl ofta sjungit i kyrkan, Aretha Franklin, Whitney Houston, Dionne Warwick med flera.
Citera
2017-02-08, 14:35
Medlem
enfindams avatar
Jag blev glatt överraskad av Ebba Bush Thors fantastiska sånginsats, faktiskt bättre än många etablerade artister i Sverige Jag tycker att hon ska lägga partiledarrollen åt sidan och ägna sig åt sången istället.
Citera
2017-02-09, 09:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
"Så ska det låta, så ska det låta, så ska det låta, med Harrysson!"
Jag tog mä friheten att citera framlidne Thore Skogman

Ebba Bush är väldigt lik en gåsmamma i snytet, och hur stageat var det inte när Kalle efter att Bush kvidit fram invektivet sex! i en rapp låt utan att ropa beep!.... bara råkar få in en fråga till det blå laget om någon ev vet vad den judiska åttaarmade ljusstaken kallas, bara för
att tracka Ebba och påminna oss tittare om att hon fortfarande är en politiker & extasen därmed fullbordas!.
Och det blev där & då i samma animering..andemening!..kungjort att Bush indeed kommer att spela in en garanterat tomtefri julskiva under en mandatperiod inom en ljusare framtid

Komik uppstod när Laygayla försökte sjunga sången till Fredrik Åkare, på bruten Amerikanska, garanterat var hennes jumbotron-lyric uppe i den himmelska taknocken ochså framstavad på detta främmande charmanta tungomål, å vilken slump att hon råkar vara kristet sen!.

Ibland får jag för mig att intro-frågorna dom får är så enkla för att programmet är en ursäkt för att brista ut i sång, å jag..jag skäms varje gång
Senast redigerad av Herr Bökberg 2017-02-09 kl. 09:19.
Citera
2017-02-10, 00:48
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Vad det någon annan som noterade att sexofonen debuterade i afton för detta program? Den förvånade än mer positivt än Bush

Sedan vill jag veta, då mitt skamgrepp inte släpper när jag bevittnar detta.
När en medbrottsling spränger en bomb i angränsande Agenda-studion för att distrahera publikens fokus ifrån ögonblicket när vår utbrytar-artist inleder sina oskyldiga småvisslande utflykter mot mittcirceln (Kalle)

Är det stående inslaget för att få ett bättre spjärn i rösten än krum vid flygeln å nynna ner mot gaspedalerna, eller tar vår artist plats för att dom tror sig vara något? där å då
Senast redigerad av Herr Bökberg 2017-02-10 kl. 00:59.
Citera
2017-02-21, 15:20
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Kalle Moreus petad, in kommer Sarah Dawn Finer. Skulle det vara bättre?

http://www.expressen.se/noje/kalle-m...-ska-det-lata/

Citat:
Kalle Moraeus petas från "Så ska det låta" av SVT.
Han ersätts som programledare av Sarah Dawn Finer.
– Det var ett SVT-beslut, säger Kalle Moraeus
Citera
2017-02-21, 19:16
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Kalle Moreus petad, in kommer Sarah Dawn Finer. Skulle det vara bättre?

http://www.expressen.se/noje/kalle-m...-ska-det-lata/
Ja du.. Först Richard Olsson som åkande reporter i Vasaloppet, och sedan Kalle Moreus..
Båda ersätts av tralala två kvinnor.

Inget fel i det, men givetvis finns det en bakomliggande tanke här. Det går inte att tro något annat när man har en radikalfeminist som VD.

Men som svar på din fråga då, nej det kommer givetvis inte bli bättre. Kalle har trots allt sin charm, och mycket av den försvinner nu fullständigt. Dumt att ändra på ett vinnande koncept.
Citera
2017-02-23, 20:46
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Ja du.. Först Richard Olsson som åkande reporter i Vasaloppet, och sedan Kalle Moreus..
Båda ersätts av tralala två kvinnor.

Inget fel i det, men givetvis finns det en bakomliggande tanke här. Det går inte att tro något annat när man har en radikalfeminist som VD.

Men som svar på din fråga då, nej det kommer givetvis inte bli bättre. Kalle har trots allt sin charm, och mycket av den försvinner nu fullständigt. Dumt att ändra på ett vinnande koncept.
Peter Harrysson hade en charm som försvann när Peter Settman tog över. Han i sin tur hade en charm som försvann när... Ja, du fattar.
Citera
2017-02-23, 21:01
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Peter Harrysson hade en charm som försvann när Peter Settman tog över. Han i sin tur hade en charm som försvann när... Ja, du fattar.
Där har du i och för sig en poäng, får väl vänta och se helt enkelt.
Sara är ingen person jag tycker om heller så, så för min del är det nog över i alla fall.
Citera
2018-01-07, 20:08
Moderator
Dr Kings avatar
Från en deltagare i Biggest Loser (Kalle Moraeus) till en annan (Sarah Dawn Finer). Shirley Clamp har ju dock halverats i storlek sedan toppnoteringen för några år sedan.
Citera
2018-01-07, 20:09
Medlem
PiusXIIIs avatar
Ny programledare. Sarah Dawn Finer. Det börjar inte bra. Det tar en jävla tid att få igång programmet.
Citera
2018-01-08, 19:02
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Ny programledare. Sarah Dawn Finer. Det börjar inte bra. Det tar en jävla tid att få igång programmet.
Nej, det var inget vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in