2023-07-29, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nakenkullerbytta
Slidan sitter ju också där bak..!!

Den sitter väl där fram men man kan komma åt den bakifrån? 🤔
Citera
2023-07-29, 10:04
Medlem
Rymdkommissaries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Tjejer under 30? kanske det är så att dom blir blyga när dom blir äldre av nån anledning?

Nej, det där tror jag är precis tvärtom. Äldre kvinnor är mindre blyga sexuellt.
Citera
2023-07-29, 12:06
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Jag kommer ihåg en tv-intervju på 90-talet med Robert Aschberg och hans fru där programledaren frågade Robert vad hans största dröm vore sexuellt med sin fru, han svarade "Att ta henne bakifrån, om jag bara fått göra det en gång hade räckt för mig"

Hans fru verkade inte gilla det.

Du verkar lätt fixerad vid Robert Aschberg. Du tog upp samma intervju 2019 också, så den måste verkligen ha gjort ett djupt intryck på dig

OnT: jag är inte det minsta negativt inställd till doggy. Det är en av mina favoritpositioner! (Kvinna, över 40)
Citera
2023-07-29, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed
Du verkar lätt fixerad vid Robert Aschberg. Du tog upp samma intervju 2019 också, så den måste verkligen ha gjort ett djupt intryck på dig

OnT: jag är inte det minsta negativt inställd till doggy. Det är en av mina favoritpositioner! (Kvinna, över 40)

Gillar du att bli smiskad på skinkorna samtidigt?
Citera
2023-07-29, 13:39
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffed

Intrycket var väl att det kändes bra att man inte var ensam i detta
Citera
2023-07-29, 13:45
Medlem
Findusofelixs avatar
Jag har nog inte hört någon av mina väninnor som motståndare till doggy, så tror att det är relativt vanligt ändå.
Citera
2023-07-29, 13:49
Medlem
Citat:
Intrycket var väl att det kändes bra att man inte var ensam i detta

Aschbergs fru kanske har ett riktigt hästarsle!
Citera
2023-07-30, 23:32
Medlem
Gillar inte doggy, han kommer för långt in och det gör så ont så jag mår illa. Gillar däremot bakifrån från sidan, det går bra.
Citera
2023-07-30, 23:41
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wueterich
Det har jag inte upplevt. Många vill det, kanske för att jag är så ful? En har sagt att det blir en annan vinkel och g-punkten stimuleras på ett annat sätt.

Ja, vad vet jag, det är väl lite mer animaliskt eller nåt, och kvinnan måste känna att hon kan lita på dig?

Lättare att lägga in en "extra växel" bakifrån.

Ha ha ha!

"Extra växel".

Vilket nummer är det på den växeln då?
Citera
2023-07-30, 23:44
Det e ju anus:!
Där man vill man inte stoppa in nåt
Citera
2023-07-31, 00:09
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av postmorten18
Gillar inte doggy, han kommer för långt in och det gör så ont så jag mår illa. Gillar däremot bakifrån från sidan, det går bra.

Kvinnor som bara kan ta ollonet går bort för mig helt, alltid undrat varför vissa tjejer är så grunda i fittan, är helt avtändande.
Citera
2023-07-31, 01:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ofta när man snackar med killar och gubbar i alla olika åldrar är det vanligt man får höra kommentarer som "tänk om man fick ta henne bakifrån" om deras sambos/fruar

Hur vanligt är detta att deras sambo/fru inte vill bli tagen bakifrån? och varför tycker kvinnor det är så otäckt?

Jag har träffat tjejer som gillat bakifrån mer än vad jag som knullat dem har gjort. Minns en tjej som sa att det var hennes favvoställning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in