2019-06-02, 06:23
Medlem
Jag vill nästan bara bli knullad i doggy, så jävla skönt. Gillar framifrån och från sidan också men när jag ställer mig och svankar djupt och ber om att han ska köra in kuken och han uppfyller min önskan är jag så lycklig att jag kan dö.. Djuriskt skönt..
Citera
2019-06-09, 18:10
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Ofta när man snackar med killar och gubbar i alla olika åldrar är det vanligt man får höra kommentarer som "tänk om man fick ta henne bakifrån" om deras sambos/fruar

Hur vanligt är detta att deras sambo/fru inte vill bli tagen bakifrån? och varför tycker kvinnor det är så otäckt?

Jag har vanligen sex bakifrån och det är mycket nice! Är kvinna.
Tycker om att bli ”tagen”
Citera
2019-06-09, 18:27
Medlem
Hört på jobbet Det bästa med att ta någon bakifrån är att de kan gå när de vill
Citera
2019-06-09, 18:54
Medlem
Skattebrotts avatar
Jag har knullat nästan 200 tjejer och nästan alla har självmant uttryckt gillande för tanken att variera positioner, och då är ju faktiskt doggystyle en av de mest varierande samtidigt som den inte är direkt opraktisk. Många uppskattar den djuriska aspekten också. Jag kan inte påminna mig att EN ENDA varit negativ till den ställningen. Men OM någon skulle säga att de inte vill, utgår jag från att de tror att ”bakifrån” måste implicera analsex.
Citera
2019-06-09, 18:59
Bannlyst
Citat:
Ofta när man snackar med killar och gubbar i alla olika åldrar är det vanligt man får höra kommentarer som "tänk om man fick ta henne bakifrån" om deras sambos/fruar

Hur vanligt är detta att deras sambo/fru inte vill bli tagen bakifrån? och varför tycker kvinnor det är så otäckt?

Min är 37 år gammal. Hon tycker inte det är otäckt, inte heller att göra analt( vill dock inte göra det varje gång vi har sex)
Citera
2019-06-09, 19:07
Medlem
DaChiefs avatar
Tror det är tjejjer med något ”hjärnspöke” och feminister som lägger nån slags av dominanshierarki i det som har problem med det.

Har inte träffat nån tjej som inte vill. Men då undviker jag psykos och feminister.
Citera
2019-06-21, 10:08
Medlem
Citat:

Blir lite förvånad, trodde bakifrån var dom flesta tjejers favoritställning
Citera
2019-06-24, 21:21
Medlem
boggierocks avatar
Sätter på min tjej så . Lutad över köksbordet är favvo för henne..hon drar ner byxorna ibland och luta sig över bordet bakifrån då är det bara sätta på henne där
Citera
2019-06-25, 16:02
Medlem
Nakenkullerbyttas avatar
Slidan sitter ju också där bak..!!
Citera
2023-07-29, 01:46
Medlem
Prodelins avatar
Jag kommer ihåg en tv-intervju på 90-talet med Robert Aschberg och hans fru där programledaren frågade Robert vad hans största dröm vore sexuellt med sin fru, han svarade "Att ta henne bakifrån, om jag bara fått göra det en gång hade räckt för mig"

Hans fru verkade inte gilla det.
Citera
2023-07-29, 04:12
Medlem
xavi8222s avatar
Beror helt på kvinnan. Vissa älskar det och andra tycker inte det är bra.
Citera
2023-07-29, 04:59
Medlem
En stor kuk kan slå i livmodertappen om det går för vilt till bakifrån. Analt bakifrån funkar bättre då. Kan också bli trixigt om han är mycket längre och hamnar för långt upp mot slidöppningen. Då får man stå och balansera på tå. Eller så får han böja på knäna.
Funkar annars bra om man ska ta nån snabbis i smyg nånstans och inte vill ta av alla kläder.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in