• 1
  • 2
2019-05-27, 11:40
Medlem
Prodelins avatar
Ofta när man snackar med killar och gubbar i alla olika åldrar är det vanligt man får höra kommentarer som "tänk om man fick ta henne bakifrån" om deras sambos/fruar

Hur vanligt är detta att deras sambo/fru inte vill bli tagen bakifrån? och varför tycker kvinnor det är så otäckt?
Citera
2019-05-27, 11:50
Medlem
Vanligt prat på den lokala pizzerian i Alvesta?

Nej, varför ska man tycka det är så speciellt? Så man slipper se deras ansikten?
Citera
2019-05-27, 11:50
Medlem
Jenny.Hanivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prodelin
Hur vanligt är detta att deras sambo/fru inte vill bli tagen bakifrån? och varför tycker kvinnor det är så otäckt?
Hur ska vi veta hur vanligt det är hos de du hänvisar till, du får väl fråga dem?

Kvinnor har olika skäl för att uppskatta eller inte tycka om det.

Vanligen har viss aversion antingen någonting, eller en blandning av, sexuell erfarenhet, känsla, tidigare upplevelser, hygien, prydhet eller personen som ska trycka in penis i analen på henne att göra.
Citera
2019-05-27, 12:09
Medlem
Finnj-vels avatar
Varför är man med en sådan tråkig brud? Mitt ex var en feminist och hon påstod att doggy var kvinnoförnedrande hahaha. Varade inte länge
Citera
2019-05-27, 12:30
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
Varför är man med en sådan tråkig brud? Mitt ex var en feminist och hon påstod att doggy var kvinnoförnedrande hahaha. Varade inte länge

Ok så det är kvinnoförnedrande men man vill inte uppfylla mannens villkor?

Svenska kvinnor är bra konstiga, jag har nog hört från 10-15 bekanta där deras kvinnor inte vill att man tar dom bakifrån.
Senast redigerad av Prodelin 2019-05-27 kl. 12:54.
Citera
2019-05-27, 12:48
Medlem
zxcvb45s avatar
Alla tjejer jag har varit med har jag tagit bakifrån, aldrig hört talas om det du pratar om.
Citera
2019-05-27, 12:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zxcvb45
Alla tjejer jag har varit med har jag tagit bakifrån, aldrig hört talas om det du pratar om.

Samma här , ingen tjej som visat ointresse
Citera
2019-05-27, 12:54
Medlem
Prodelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkfun
Samma här , ingen tjej som visat ointresse

Tjejer under 30? kanske det är så att dom blir blyga när dom blir äldre av nån anledning?
Citera
2019-05-27, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Finnj-vel
De (rabiata) feminister jag umgåtts har inte haft något emot bakifrån. De har gillat det.
Citera
2019-05-27, 12:56
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Tjejer under 30? kanske det är så att dom blir blyga när dom blir äldre av nån anledning?

Jag är under 30 själv så ja, det har varit tjejer under 30, men jag har fortfarande aldrig hört talas om detta, skulle tro att dom gillar att bli tagna bakifrån öven när dom är 30 plus.
Citera
2019-05-27, 12:58
Bannlyst
Citat:

Erfarenheter från 17-39
Citera
2019-05-27, 13:18
Medlem
De flesta svenska tjejer är snart så feta så enda sättet att sätta på dem är just bakifrån.

Ja, om man inte har en 30 cm FB-snopp förstås.
Då kanske man får in en bit av toppen åtminstone.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in