2019-05-25, 15:12
Medlem
DarkOceans avatar
Varfr ska man inte ta antidepressiv medicin nr man tar svamp? Vad hnder r det farligt eller pverkar det bara effekten? Och gller det all depressiva medicin?
Citera
2019-05-25, 15:20
Medlem
Horleifs avatar
Gr du p antidepressiva ska du ge fan i svamp. Mr man dligt i psyket r det lttare att snea p svamp
Citera
2019-05-25, 15:53
Medlem
Man ska helst inte blanda svamp med ngon medicin, men nr jag gick p SSRI s va det mest att man inte fick ngon effekt.
Citera
2019-05-25, 18:10
Medlem
Presentpappers avatar
Du kommer sannolikt inte f srskilt mycket OEVs om du tar svamp samtidigt som du har Mirtazapin i kroppen.
Citera
2019-06-04, 21:04
Medlem
psypsy21s avatar
Frn MIN erfarenhet s gr det bra att blanda Mirtazapin med det mesta. Fr mig s slog den ut LSD helt, s mjligtvis s kommer den gra lika p svamp. Gr din egna research om blandningen, och bedm sjlv. Sedan r det viktigt att set and setting r bra, och om du tar antidepressiva s kanske det inte r s bra nd.

Lycka till.
Citera
2019-06-05, 19:21
Medlem
DarkOceans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psypsy21
Frn MIN erfarenhet s gr det bra att blanda Mirtazapin med det mesta. Fr mig s slog den ut LSD helt, s mjligtvis s kommer den gra lika p svamp. Gr din egna research om blandningen, och bedm sjlv. Sedan r det viktigt att set and setting r bra, och om du tar antidepressiva s kanske det inte r s bra nd.

Lycka till.

Jag fick det mot stress inte depression, tydligen ska det hjlpa fr det med
Citera
2019-06-05, 21:24
Medlem
psypsy21s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkOcean
Jag fick det mot stress inte depression, tydligen ska det hjlpa fr det med
Jo men visst, det fungerar mycket bra fr det. Jag tror inte det r ngon fara, i vrsta fall s trippar du inte alls d medicinen slr ut det.
Citera
2019-06-06, 11:41
Det gr p att trippa samtidigt som du ter antidepressiva s lnge du inte str p en jttehg dos. D finns det en minimal risk fr serotonergt syndrom. Vilket r livsfarligt och kan leda till en plgsam dd. Annars r det som sagt mest effekten som uteblir nr man tar SSRI/SNRI preparat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in