Citat:
Jo, har sedan länge tagit bort Facebook appen för att göra det ”mindre attraktivt” att logga in men det har nog inte gjort nån skillnad. Grejen är att jag är ju fullt medveten om att sociala medier inte speglar sanningen. Men får typ mer ångest av att jag inte vill spela med. Folk tror att man inte gör nåt på fritiden bara för att man inte lägger upp nån bekräftelsesökande story på snapchat, helt sjukt. Håller verkligen med på det du säger angående IQ-test osv, det är sällan de skarpaste knivarna i lådan som gör såna skitsaker😂Om du är orolig över att ses som en kuf för att du inte finns på Fejjan, behåll kontot men sluta logga in. Det är inte den egna wallen som är problemet, utan vänlistans tvångsmässiga överdrifter gällandet det egna livets gilla gång. Om man inte är medveten om att alla mer eller mindre ljuger kan det kännas som att man själv sitter fast medan livet leker för alla andra.
Personligen fick jag nog när alla dessa jävla IQ-tester med full pott florerade i flödet när jag visste att personerna som postade dem är mer eller mindre efterblivna irl. Och alla dessa jävla peppcitat som delas av såna vars liv i verkligheten går ut på att röka cigg under spisfläkten. Varför tar de aldrig till sig av sina jävla carpe diems?
Fuck it, du kommer inte att ångra dig. 😂
Personligen fick jag nog när alla dessa jävla IQ-tester med full pott florerade i flödet när jag visste att personerna som postade dem är mer eller mindre efterblivna irl. Och alla dessa jävla peppcitat som delas av såna vars liv i verkligheten går ut på att röka cigg under spisfläkten. Varför tar de aldrig till sig av sina jävla carpe diems?
Fuck it, du kommer inte att ångra dig. 😂
Som jag svarade på inlägget ovan så är jag lite osäker på om sociala medier är största boven eftersom jag är rätt medveten gällande det. Men det kanske ändå är det som påverkar. Vette fan asså.