Citat:
Nu kanske du får ett oklart svar angående om umgänget är kul. Jag tänker att umgänget är kanske rätt kul egentligen? Men att jag bara är så jävla kräsen och känslig typ, att jag skapar krav på hur andra ska vara. Tänk vad nice det hade varit om det var som förr när man på sin höjd bara kunde ringa på den stationära telefonen. Men vem säger att inte jag kan leva utan smartphone precis som du gör. Är nog rädd att bli helt ensam om jag överger alla appar (även fast jag inte lägger upp nåt, så det kan tyckas motsägelsefullt). Är nyfiken på hur du känner med din ensamhet. Gör det dig ledsen? Känner mig som du säkert förstått ganska ensam ibland också. Om du nu inte vill vara social så är det väl för att umgänget kanske inte är så kul?
Jag har dumpat mitt facebook och då försvann ju mycket människor, dock när man umgicks med dem så var de väldigt trista som höll på med mobilen konstant.
Jag överdriver inte , det var en kille som tog upp mobil under laserdome och kollar facebook och sms, sen kollar han mitt under vi kör ett co-op tv-spel och under filmer som han själv valt att se.
Alla andra är inte lika illa, men jag känner att jag är hellre själv än att ha såna vänner för hitta på något med.
Jag har dumpat min smartphone och lagt ner facebook sen 2 år tillbaka, visst är jag säkert en outsider och jag känner mig ensam men det gjorde jag innan också.
För din del med djupare problem är definitionsfråga, om du låter ska bara ligga och dra så blir det värre och värre.
Få inte för dig att skaffa dig SSRI och leva som du gjort tidigare.
Jag har dumpat mitt facebook och då försvann ju mycket människor, dock när man umgicks med dem så var de väldigt trista som höll på med mobilen konstant.
Jag överdriver inte , det var en kille som tog upp mobil under laserdome och kollar facebook och sms, sen kollar han mitt under vi kör ett co-op tv-spel och under filmer som han själv valt att se.
Alla andra är inte lika illa, men jag känner att jag är hellre själv än att ha såna vänner för hitta på något med.
Jag har dumpat min smartphone och lagt ner facebook sen 2 år tillbaka, visst är jag säkert en outsider och jag känner mig ensam men det gjorde jag innan också.
För din del med djupare problem är definitionsfråga, om du låter ska bara ligga och dra så blir det värre och värre.
Få inte för dig att skaffa dig SSRI och leva som du gjort tidigare.
Låter sjukt angående dina tidigare vänner, kan känna igen mig. Såna vänner är befogade att ta bort. Starkt av dig förresten att vara fri från smartphone i två år!